Tatuointi ranteeseen, miten päin?
Olen miettinyt tatuointia ranteeseen. Siihen tulisi kuva, mutta miten päin sen laittaisi, oikeinpäin minulle vai oikeinpäin ranteeseen. Jos ymmärsitte pohdinnanaiheeni ;) näyttääkö kuva hölmöltä suurimman osan ajasta, jos se on minulle oikeinpäin, toisaalta kuva on minua varten.. miten teillä on ranteessa tatuoinnit?
Kommentit (14)
Itsellä on teksti, itselle oikein päin. Itseä varten tatuointi on, ja kun nostaa käden nojatakseen siihen (esim.) on tatuointi oikein päin. Kuka sen muka edes näkee kunnolla silloin, kun käsi roikkuu?
Tatuointi ranteeseen, mitä järkeä?
Muistan, että pohdin tätä myös silloin, kun olin ottamassa tatuointia ranteeseen. Otin kuvan itselle oikein päin, siinä tosin myös on tekstiä. En ole katunut, itseä varten se tatuointi on!
Sivuttain on kiva, mutta minulla suunniteltu kuva ei istu noin päin.. -ap
Niin, että kuva on oikein päin, kun käsi on suorana alas. Minua häiritsisi paljon, jos kuva olisi itseeni nähden oikein päin. Tuntuisi, että kuva on silloin koko ajan ylösalaisin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että kuva on oikein päin, kun käsi on suorana alas. Minua häiritsisi paljon, jos kuva olisi itseeni nähden oikein päin. Tuntuisi, että kuva on silloin koko ajan ylösalaisin.
Itse laittaisin juuri toisin päin. Itse sitä kuvaa katselen ja milloin se olisi itselle sitten "oikein"? Peilistä katsottaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin juuri toisin päin. Itse sitä kuvaa katselen ja milloin se olisi itselle sitten "oikein"? Peilistä katsottaessa?
Minusta vaan tuntuisi hassulta, että käden ollessa suorana kuva olisi ylösalaisin. Onhan minun olkavarren sisäpuolellakin oleva tatuointi pystysuorassa ja oikeinpäin käden ollessa alas, eikä sivuttain niin, että se olisi itselleni oikein päin, kun katselen hauistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaan tuntuisi hassulta, että käden ollessa suorana kuva olisi ylösalaisin. Onhan minun olkavarren sisäpuolellakin oleva tatuointi pystysuorassa ja oikeinpäin käden ollessa alas, eikä sivuttain niin, että se olisi itselleni oikein päin, kun katselen hauistani.
Totta tuokin. Toisaalta jos käsi on tatuoitu, niin kaikki kuvat ehdottomasti niin, että käsi suorana kuva oikein. Jos ap on ottamassa tatuointia ranteeseen, eikä muualle niin silloin laittaisin kuvan itselle oikein päin. Siitä tietysti on hankala lähteä jatkamaan jos haluaa lisää kuvia
Laittaisin ranteeseen päin kuvan. Lue esim. tämä
http://www.tattoo.com/blog/upside-down-wrist-tattoosdo-or-dont
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi, mitä järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi, mitä järkeä?
Blaah, tätähän ei kysytty
Väärin päin se tatuointi on silloin kun nostaa käden yköa, jos se on ranteeseen päin. Itse ottaisin itselle oikein vaikka harvoin sitä pitää kättä ylhäällä koko ajan..