Oletko saanut tutuilta miehiltä kikkelikuvia ?
Onko työkaverisi, harrastuskaverisi tai perhetuttusi lähettänyt sinulle spontaanisti kuvaa juhlakuntoisesta vehkeestään ?
Itse sain tuttavaperheen mieheltä "vahingossa" whatsappissa tänään kun oma ukko on lasten kanssa reissussa.
Tottakai sellainen hivelee itsetuntoa, ja mietin että pyydänkö oluelle tuohon paikallisbaariin :) hih...
Kommentit (9)
Työkavereilta, juu... ja tiedän että ovat aitoja kun oltiin viime vuoden pikkujouluina saunassa ja on ollut ko herrasmiesten kanssa vähän sutinaa muutenkin :)
Tänä vuonna mennään yhdessä neljän johtajan kanssa mökkeilemään "pikkujouluksi".
Olen lortto, sori :) :) :)
Hohhoijakkaa. Joko miehiä tai liimaa impanneita "naisia" täällä
En...mutta voi kumpa saisin.
Neitsyt42
Mäkin voisin miellelläni saada. Vois olla vaihtelua dildolle.
Vierailija kirjoitti:
En...mutta voi kumpa saisin.
Neitsyt42
Jos olet nainen,voisin poistaa tuon neitsyyden?
Olen. Yök.
Saakelin juntit ei ymmärrä että ei se kiihota. Päinvastoin turn off
En ole saanut. Minun tuttavani ovat ihania herrasmiehiä.
Itse olen mies ja Tinder hoidoille laitan aina varoituksella kuvan ja aina on tullut peukkua ja sydäntä. Vastaavasti vaadin pillu ja tissi kuvat ennen bongottamista (yleensä 10min varoajalla tai viestittely loppuu). Pakko on ollut mennä tähän kun on ollut pari "ohilaukaista" ja uutta deittiä pukkaa koko ajan.
Ok, olen seksiaddikti :)
Olet mies. Olen 30v menevä ja sosiaalinen, iso ystäväpiiri enkä ole elämässänl törmännyt naiseen, joka reagoisi noin. Oksettava tapa. Itse pistän vastausviestinä jostain netin syövereistä löytämäni mustan, jättikokoisen elimen kuvan aina, ja ihmettelen kun mies kimpaantuu "luulin että tykkäät näistä kuvista"