Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-ovinen auto sinkulla? (imago ja ulkoasu)

Vierailija
04.11.2017 |

Luoko 5-ovinen auto mielikuvan perheestä tai siitä, että kyydissä on usein paljon kavereita? Jos haluaa luoda mielikuvaa että kulkee vain yksin (tai miksei kumppaninkin kanssa), kannattaako hankkia 3-ovinen? Onko 5-ovisen auton imagossa muita hyviä puolia kuin tämä dynastia-mielikuva? Siis voiko sinkulla (tai lapsettomalla parilla) olla 5-ovinen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ovi riittää sinkulle

Vierailija
2/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi mistään syystä  3-ovista koska niiden 5-ovisia pitemmät ovet hankaloittavat autosta poistumista ja autoon menoa ahtaissa parkkihalleissa,. 5-ovinen on kaikin tavoin kätevämpi auto, imagosta viis.

Ihan oikeastiko  joku miettii tuollaisia?Missä todellisuudessa sä elät?

Ja ei, mulla ei ole perhettä joka siinä  5-ovisessa kulkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottaisi mistään syystä  3-ovista koska niiden 5-ovisia pitemmät ovet hankaloittavat autosta poistumista ja autoon menoa ahtaissa parkkihalleissa,. 5-ovinen on kaikin tavoin kätevämpi auto, imagosta viis.

Ihan oikeastiko  joku miettii tuollaisia?Missä todellisuudessa sä elät?

Ja ei, mulla ei ole perhettä joka siinä  5-ovisessa kulkisi.

Kokemuksesta sanon, että 3-ovisen auton ovet eivät ole suinkaan liian pitkät, paitsi poikkeukset.

Kyllähän se vaikuttaa ulkoasuun, onko siinä perheenäitimäisesti takaovet vai vähän parempi ulkoasu?

Vierailija
4/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyyn autoon on vähän vaikea valita ovien määrää.Ainakin minulle muut ominaisuudet ovat tärkeämmät.

Vierailija
5/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 ovi riittää sinkulle

Takaluukku? :D

Vierailija
6/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytettyyn autoon on vähän vaikea valita ovien määrää.Ainakin minulle muut ominaisuudet ovat tärkeämmät.

Käytettyjä autoja on sekä 5-ovisia että 3-ovisia. Ja ne mainitut muut ominaisuudet, valinnanvaraa löytyy.

Vierailija
7/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselläni -sinkkumiehellä- olisi tarve hankkia auto harkitsisin ehdttomasti viisiovista autoa jo siksi, että se on helpompi pakata ja käyttää monipuolisemmin kuin kaksi ja kolmioviset. - Ja esimerkiksi auto jota viimeksi harkitsin hankkivani -tylsyyden perikuva- audi a4 on ainakin minust paremman näköinen ja vielä  farkkuna kuin sedanina, toki jälkimmäisessäkin on 5 ovea, silti toisena  vaihtoehtona harkitsin audin a5 kolmiovisena palvelisi hyvin ja kuljettaisi kahdeksan kymmenstä ketrrasta tavarani enemmän kuin hyvin. 

Vierailija
8/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What!

Vierailija
9/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5-ovinen auto ja se on vielä farkku. Ilmankos saan ajella yksin 😢

Kilttimies

Vierailija
10/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jnl

Vierailija
11/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla on 5-ovinen auto, olipa sinkku tai ei. Ei se siksi yhtään mitään ihmeempää mielikuvaa luo. 

Itselläni oli ennen 3-ovinen sporttinen coupe-malli, mutta nyt otin viime keväänä koiran, ja vaihdoin 5-oviseen koska koira on helpompi turvallisesti laittaa takapenkille ja sieltä pois kun on takaovet. 3-ovisessa sai olla julmetun tarkka, että samalla kun itse poistuu autosta vaikka kauppaan, koira ei pääse samalla hyppäämään ulos siitä isosta ovesta.

Vierailija
13/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti seuraava autoni tulee olemaan ilman takaovia. Takaovien tarve tuntuisi vähenevän kokoajan.

Nykyistä autoani ei saa kaksiovisena. Seuraavaksi menee merkki vaihtoon.

Vierailija
14/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme että ap on sinkku :DDDDDD

Vierailija
15/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 ovi riittää sinkulle

Takaluukku? :D

Takaluukku on liikaa sinkulle. Eihän sillä mitään tavaroita ole.

Vierailija
16/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku, ja mulla on 5-ovinen auto. En kyllä miellä et tuo ikivanha toyota yaris olisi mikään mikä loisi imagoa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
17/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on "iso" 5-ovinen, niin kyllähän sitä ajattelee, että johonkin sitä tilaa tarvitaan. Ja saahan sellaisia pienempiäkin 5-ovisia, jos 5 ovea olla pitää... Eli ennemminkin auton koko ratkaisee, ei ovien määrä.

Vierailija
18/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen autoni oli 3-ovinen Toyota Corolla, en tykännyt, ei ollut lainkaan käytännöllinen. Nykyisin ajan 5-ovisella ja on parempi.

Vierailija
19/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 5-ovinen auto ja se on vielä farkku. Ilmankos saan ajella yksin 😢

Kilttimies

Minullakin farkku ja yksin ajelen.

Kiltti tyttö, sinkku

Vierailija
20/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-ovisuus on ehdoton turn-off. Tästä ei voi joustaa. KErtoo ihmisestä kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi