Ahmattitaapero syö jääkaapin tyhjäksi
Arrgh! Ostin eilen mm. savulohta ja parmesania, kun piti tänään tehdä pastaa. No eikös taapero ollut eilen syönyt puolet lohesta iltapalaleivän päällä ja laittanut tänään kaiken parmesanin lounaan sekaan. Sama käy suunnilleen aina kun ostan jotain muuta kuin näkkileipää ja aurajuustoa. Kun sanon asiasta, taapero lupaa olla tarkempi, eikä aikaakaan kun herkut taas häviävät. Ja itsehän taapero ei tällaisia osta, minun laittamani ruoka kyllä kelpaa, ja ruuanlaittoon hankitut tarvikkeet mussutetaan välipaloina.
Onko kellään muulla kotona samanlaista ahmattia ja millä tuon saisi kuriin? Pitäisikö laittaa jääkaappi lukkoon, vai käydä joka päivä kaupassa hakemassa täsmätarvikkeet?
Kommentit (7)
Taapero joka osaa itsenäisesti ottaa savulohta jääkaapista ja tehdä itselleen leipiä. Joka osaa laittaa itselleen lounasta ja raastaa parmesania sekaan ilman että vanhemmat huomaavat mitään. Ja joka ymmärtää mistä on kyse, kun asiasta puhuu ja lupaa olla tarkempi jatkossa. Ja jolta vanhemmat ilmeisesti odottavat omien ruokiensa ja herkkujensa itsenäistä ostamista.
Taaperosi on kelvollinen tapaus Guinnessin ennätystenkirjaan ja te vanhemmat kelvollisia lastensuojelun asiakkaiksi, kun ette yhtä taaperoa tuon paremmin pysty vahtimaan.
Trolliksi sinä olet kelvollinen korkeintaan kaatopaikalle. 0/5
Mä luin että ammattitaapero.. se oiskin selittäny kaiken
Meidän taapero söi mun kaappeihin vieraille piilotetut herkut.
Olin ostanut itselleni konjakkipullon, josta naukkailen rankan viikon päätteksi siivut, niin eikös hyväkäs löytänyt sen ja silmät kirkkaina kontannut pullo kainalossa yläkertaan. Siellä se nyt surffaa netissä ja sihauttalee tölkkejä auki ja särpii pullon suusta mun kallista konjakkia :(
Meillä on siis miesvauva, 105kg, 42v
Vierailija kirjoitti:
Mä luin että ammattitaapero.. se oiskin selittäny kaiken
Juu. Miesvauvan seuraava muoto. Sitten tulee murrosikä 50-vuotiaana. Lopulta aikuistuminen pari päivää ennen kuolemaa.
Taapero söi meillä kaikki Paula-vanukkaat.