Äänestäkää nainen presidentiksi
Aiotko äänestää Laura Huhtasaarta presidentiksi? Miksi et, miksi kyllä?
Itse feministinä aion äänestää naisehdokasta sillä nainen pitää saada lasikaton läpi. Mies presidenttinä etoo minua. Sauli Niinistö on vaihtanut nuoreen vaimoon kuten muotiin kuuluu, mikä on täysin mautonta. Laura Huhtasaari on nainen ja hänen valintansa nostaisi tasa-arvoa Suomessa.
Laura voi presisenttinä tuhota Suomen miehiä suosivan politiikan. Suomessa on mahdotonta asua naisena. Muuttaisin muualle mutta yritän vielä parantaa yhteiskuntaamme sisältä päin.
Sisaret, meisän pitää yhtyä! Ketä äänestätte?
Kommentit (52)
Kevätkilppari kirjoitti:
Itse feministinä aion äänestää naisehdokasta sillä nainen pitää saada lasikaton läpi. Mies presidenttinä etoo minua. Sauli Niinistö on vaihtanut nuoreen vaimoon kuten muotiin kuuluu, mikä on täysin mautonta. Laura Huhtasaari on nainen ja hänen valintansa nostaisi tasa-arvoa Suomessa.
Laura voi presisenttinä tuhota Suomen miehiä suosivan politiikan. Suomessa on mahdotonta asua naisena. Muuttaisin muualle mutta yritän vielä parantaa yhteiskuntaamme sisältä päin.
En aio äänestää ainakaan Huhtasaarta. Elina Lepomäkeä äänestäisin jos hän olisi ehdokkaana.
Huh huh, jos aivoaines on nykyään tämä, niin pitäisi olla todellakin huolissaan. Kyllä äänestyksessä pitäävalita ehdokas, jolla on reaaliteetit kohdallaan. Huhtasaari on täysin sopimaton presidentiksi.
Feminitsitär kirjoitti:
Olette aivan sekaisin jos aiotte äänestää miehiä! Nyt järki käteen siskot!
Aivot ovat predidentinvirassa sukurauhasia tärkeämmät. Huhtasaarella ei toivottavasti ole munasarjoja, aivot ainakin puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari edustaa varsin vanhoillista ja patriarkaalista arvomaailmaa. Ja kun lisäksi ottaa hänen nakökantansa esim. asevelvollisuuteen tai seksuaalivähemmistöihin, niin eipä juuri naiset siitä hyödy.
Aloittaja erehtyy pahasti, jos kuvittelee, että pelkkä naisen nosto presidentiksi ratkaisisi jotain, riippumatta siitä kuinka vanhoillisesta puolueesta hän tulee.
Aloittaja on Venäjän kybertrolli.
Hihhulitsaari olisi hyvä presidentti Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Haavistoa tai tyhjää.
:)
Tarja Halonen oli painajainen, joka ei onneksi koskaan palaa. Siinä nähtiin, mitä on nainen presidenttinä. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kevätkilppari kirjoitti:
"Laura presisentiksi! Sisaret yhtykää!"
Mitäs nyt, homofoobikon nimissä homoiluun yllytät? Eikös tuo ole teilläpäin (Venäjällä) törkeä rikos, sen lisäksi että on rikos logiikkaa vastaan.
Ja känniset kirjoitusvirheesi, hyi olkoon pösilö.
Totta kai naista äänestän. Merja Kyllönen on oikein mainio ehdokas
Kukaan feministi ei äänestä sovinisti-naista presidentiksi. Mielummin Väyrystä...
Idiootein syy äänestää yhtään ketään on sukupuoli.