Pitäisikö Vihreille järjestää matka metsään missä voisivat tutusta millainen paikka se on?
Kommentit (14)
Milloin olette törmänneet viimeksi Vihreään luonnossa? Tarkoitan siis taajaman ulkopuolella vaikka vaelluksella. Aika harvinaista on, mutta silti ovat puuttumassa luontoasioihin mistä eivät ymmärrä mitään.
Vihreä luonnon helmassa? Onpa hullu ajatus..
Vihreät tuhoavat kaiken mihin koskevat, ei heitä luontoon!
Miksi kaupunkilaispuolue on edes väriltään Vihreä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaupunkilaispuolue on edes väriltään Vihreä?
Jaa-a, ovat varmaan punavihersokeita.
Eihän näillä cityvihreillä ole mitään tekemistä luonnon tai luontoarvojen kanssa. Citypersut olisi paljon kuvaavampi nimitys vihreille.
Ei minun tarvitse mennä metsään tajutakseni, että maailma ilman metsiä olisi huonompi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Milloin olette törmänneet viimeksi Vihreään luonnossa? Tarkoitan siis taajaman ulkopuolella vaikka vaelluksella. Aika harvinaista on, mutta silti ovat puuttumassa luontoasioihin mistä eivät ymmärrä mitään.
Minulla on vihreä ystävä. Käydään syksyisin metsästämässä.
Olen Vihreä, asun harvaan asutulla alueella, tien toisella puolella pari hehtaaria metsää. Aiemmin oli enemmän, vaan hakattiin pois - mielelläni menisin tuollekin metsäkaistaleelle muiden Vihreiden kanssa. :)
Tiedän muitakin Virheitä jotka halveksii maaseutua. Ainoa vihreä mistä tykkäävät on luomuavokado.
Vierailija kirjoitti:
Olen Vihreä, asun harvaan asutulla alueella, tien toisella puolella pari hehtaaria metsää. Aiemmin oli enemmän, vaan hakattiin pois - mielelläni menisin tuollekin metsäkaistaleelle muiden Vihreiden kanssa. :)
Ettei vain olisi puolen hehtaarin metsä?
”Ainut syy muuttaa metsään on insesti”
Diaree ei - ikävä kyllä - täsmentänyt muutoin rehellisistä mielipiteistään huolimatta, heijastaako vihreiden kampanja maaseudun ja luonnon halveksuntaa ylipäänsä, oman kulttuurisen taustan ajattelematonta ymmärtämättömyyttä, vihreiden inhimillisyysretoriikkaan ja politiikkaan liittyvää historiattomuutta vai peräti näissä piireissä vallitsevaa pinnallista ajatusmaailmaa. Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201711042200511046_pi.shtml
Maaseutu- ja erävihreitähän on vihreistä jopa melkein 200. Harmi, että heillä tai heidän pj:llä ei ole rohkeutta kommentoida näitä insestisyytöksiä.
Loistava idea!
Tuli tosin mieleen se Vasemmistonuorten tutustumismatka Westendiin. Naurattaisikohon niitä yhtä paljon, jos Kokoomusnuoret tekisivät tutustumismatkan vaikka Vesalaan?