Hitsi että juopot on ihania
Ne on lapsia. Eräs jo poismennyt sanoi mulle että hän uskoo alkoholistien elävän tätä sielun kiertokulkua ensimmäistä kertaa. He elävät tätä elämää ensimmäistä kertaa, ja vaikka silloin en tajunnut, minä olen alkanut pohtii olenko tosissani ollut täällä ennenkin.
Minulla on kaikki tieto maailmassa. Minulla on totuus. He ovat kuin vauvoja, jotka kohta ryyppyillan jälkeen krapulasta herättyään jo avuttomina kiskovat säilykkeestä ruokaa suuhunsa. He eivät välitä - pääasiassa itsestään kai? Se on elämisen lähtökohta: rakastua itseensä ensin, sitten rakastaa itseään ja kolmantena polkuna askeleella muita.
Rakkaus on sokea, turmiollinen ja toisinaan kapea, mutta vain se pitää meidät hengissä, vain se pitää meidät elossa sukupolvia myöhemmin, ennen, jälkeen ja sitten.
Olen nähnyt alkkiksia, keistä kukaan ei ole välittänyt. Minä rakastan heistä jokaista!
Rakastan teitä jokaista!
Kommentit (3)
Olet sitten oikea alkkisten pikku-Jeesus, tai heidän enkelinsä, tai Neitsyt Mariansa !
Mä ystävystyin vanhan juopon kanssa. Mukava ja viisas ihminen selvinpäin ollessaan. Ystävän kuoltua veljensä soitti ja kertoi, miten juoppo oli minua veljelleen ylistänyt. Nyt tuli ihan ikävä ystävää.
up