Mies 29v + 3v miettii; mielikuvitus ja pariutuminen
Onkohan mielikuvituksella jotakin tekemistä sen kanssa, miksi miehet näkevät enemmän kiinnostavia naisia kuin päinvastoin
Siis nainen on tavallaan kuin valkoinen kangas, jolle mies maalaa toiveensa ja haaveensa, kun taas miehen olemus on pistävämpi ja erottuvaisempi aktiivuudessaan, aggressiivisuudessaan ja ulospäin suuntautuessaan pidättyväisyyden sijaan.
Nainen ei yritä maalata miehen kankaalle, koska mies on jo valmis maalaus ja maalari, jolle nainen sanoo, että "tässä minä olen, levitä maalisi" tai "ei, sinä et maalaa minua nyt".
Mies tarvitsee kohteen maalauksilleen ja nainen maalarin, joka tekee hänestä sellaisen maalauksen, jollainen nainen haluaa olla.
Miehellä on visio siitä, minkälaisen naisen maalaisi itselleen ja naisella visio siitä, minkälainen maalari saisi hänet näyttämään kivalta.
Kaikki kankaat eivät näytä miehen mielestä kivoilta, mutta koska kangas on aina enemmän tai vähemmän valkoinen ja samanmuotoinen, mies ei ole hirveän kriittinen kankaan suhteen, kunhan voi maalinsa sille heittää. Nainen taas saattaa haluta kansalaisopiston maalauskurssilaisen sijaan taidekorkeakoulun maalarin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ajatuksia?
Mielikuva särkyy, kun nainen avaa suunsa. Lähes aina.
Tämän jälkeen se kuva siinä taululla on aivan muu.
Jospa sen kuvan näkisi ensiksi, niin huteja tulisi vähemmän.
Ps. Et ole saanut niitä tavallisia naisvastauksia, mutta odotahan vielä!
M.O.T
Tässä sinulle naisvastaus, ymmärsinkö oikein että olet kiukkuinen ja katkera siitä, ettei joku tietty nainen vastaakaan omassa päässäsi hänestä kehittelemiäsi kuvitelmia?
Kiitos! Et pettänyt, sillä juuri tuollaista henkilöityvää naisvastausta odotinkin.
Tässä sinulle naisvastaus, ymmärsinkö oikein että olet kiukkuinen ja katkera siitä, ettei joku tietty nainen vastaakaan omassa päässäsi hänestä kehittelemiäsi kuvitelmia?