Lue keskustelun säännöt.
Miksei ole ryhmää "Tyttöjen äidit"?
03.11.2017 |
Ärsyttää toi poikien äidit. Itselläni ei kyllä ollenkaan lapsia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänÄrsyttää toi poikien äidit. Itselläni ei kyllä ollenkaan lapsia.
Tyttöjen äideillä ei ole tarvetta korostaa olevansa tyttöjen äitejä. Ovat varmaan tyytyväisempiä. Nykypäivän naiselle tuntuu usein olevan suurikin tragedia, jos ei ole yhtään tyttöä siunaantunut... Siksi monesti lapsia tehdään niin kauan, että se tyttö tulee. Pitäähän siitä pelkkien poikien äitiydestä koittaa repiä jotain iloa ja vertaistukeakin varmaan tarvitsee enemmän.