Kuinka paljon täytyy juoda mustaa kahvia että p*ska lentää?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää pari mukii aamulla. Hae Microlaxia!
Mistä saa semmosen hankittua?
-Ap
Mulla yks kuppi aamulla, ei tarvitse olla mustaa.
Käy ostamassa magnesium tabletteja ja ota esim neljä. Näin vietät ensiyön vessassa paskannellen. :)
Ei se määrä, vaan kun oikein seisonutta ja pahaa kahvia juo puolikin kuppia, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Käy ostamassa magnesium tabletteja ja ota esim neljä. Näin vietät ensiyön vessassa paskannellen. :)
Tabletteja kyllä voisi kokeilla.
-Ap
Vittu mikä kysymys.
Vedä nyt pannullinen ensi alkuun, ja seuraava perään jos ei auta.
Kahvin on oltava sen verran vahvaa, että se polttaa jo mahassa. Sitä ei tarvitse sitten niin paljon juodakaan, eikä siitä ole enää montaa tuntia onneen.
Vierailija kirjoitti:
Vittu mikä kysymys.
Vedä nyt pannullinen ensi alkuun, ja seuraava perään jos ei auta.
No nyt toista kuppia vetämässä naamaan. Täytyy varmaan vaan istua pöydän ääressä ja jatkaa juomista niin kauan kuin alkaa toimimaan.
Joskus vetäisin pannullisen kun oli tullut aika lailla valvottua koko yö ja pakko pysyä hereillä päivällä, en muista enää tarkkaan miksi. Se jäi kyllä mieleen, että melkoisen sekava olo siitä tuli, ja saattoi joku varpusparvikin lennähtää kohti valkoista.
Kahvilla saat kyllä normaalin ulosteen tulemaan, mutta jos on ummetusta, niin ei auta vaikka söisit koko pensaan. Menet apteekkiin ja ostat jotakin laksatiivia tai vastaavaa, neuvovat kyllä siellä.
Juo vain kaksi kuppia ja polta puolikas tupakka. Sen jälkeen yritä lähteä kiireellä töihin.
Toimii. :)
Mulle riittää pari mukii aamulla. Hae Microlaxia!