Tyttöystävä suuttui kun kehuin, että hänellä on hyvä pylly.
Tyttöystävä suuttui kun kehuin, että hänellä on hyvä pylly. Nyt se ei tee muutaku mökötä ja kiukuttele. Mitä väärää tossa nyt mukama oli? 😧
Kommentit (28)
No hirveetä itsekehua. Sinähän olet se pylly, joka hänellä on, vai mitä?
Miksi sen, millainen hänen kehonsa on, pitäisi olla sulle tärkeää?
No nyt hän ei voi enää herkutella, jotta pylly pysyisi kunnossa jatkossakin. Laitoit hänet ikuiselle dieetille tuolla kommentilla!
Otsikkoon ei tule pistettä. Ehkä mököttääkin siitä syystä.
Mistä lähtien neitsytjonneilla on ollut tyttöystävä?
No kehu sen tyttiksen kaverin pyllyä, jos ottaisi sen paremmin.
Munkin mies kehuu mun pyllyä ja koskettelee sitä miltei koko ajan, mutta enpä ole siitä koskaan suuttunut. Miten ilmaisit tämän kehun? Jos oli jotain "sulla on hyvä pylly, koska se on iso", niin ehkä hänellä on itsetunto-ongelmia ison pyllyn takia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen, millainen hänen kehonsa on, pitäisi olla sulle tärkeää?
Ei miehille pidä olla naisten kehot tärkeitä, se on TÖRKEÄÄ. Nainen joka haluaa sitä on onneton itsetunnoton surkimus.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies kehuu mun pyllyä ja koskettelee sitä miltei koko ajan, mutta enpä ole siitä koskaan suuttunut. Miten ilmaisit tämän kehun? Jos oli jotain "sulla on hyvä pylly, koska se on iso", niin ehkä hänellä on itsetunto-ongelmia ison pyllyn takia?
Puristeleeko ja hiveleekö sun mies sun persettä myös muiden nähden ja kehuu kuinka ihana ja pantava se on?
Tilanne on kuitenkin vielä pelastettavissa. Nyt käyt vain sanomassa ettet tarkoittanut sitä ja et muutenkaan välitä hänen ulkonäöstään lainkaan.
Minä tykkään, että mieheni kehuu ulkonäköäni. Se kuuluu meidän intiimiin suhteeseen, siis parisuhteessa on seksuaalinen ulottuvuus. En minäkään ole hänen kanssaan vain korkealentoisista henkisistä syistä vaan suhteemme perustuu kemiaan ja vetovoimaan.
Siitä tietenkään en pitäisi, että joku vieras mies alkaisi kommentoida ulkonäköäni. Se on aivan eri asia kokonaan.
N48
Läpsi pyllylle, kyllä se siitä leppyy.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on kuitenkin vielä pelastettavissa. Nyt käyt vain sanomassa ettet tarkoittanut sitä ja et muutenkaan välitä hänen ulkonäöstään lainkaan.
Tämä! Leppyy se äärifeministikin näistä kauniista sanoista. Sitten alat ylistää hänen viiltävää älykkyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Leppyy se äärifeministikin näistä kauniista sanoista. Sitten alat ylistää hänen viiltävää älykkyyttään.
Joo ja sanot, että oikeastaan hän on rumannäköinen , mutta hänen älykkyys hurmasi sinut.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä suuttui kun kehuin, että hänellä on hyvä pylly. Nyt se ei tee muutaku mökötä ja kiukuttele. Mitä väärää tossa nyt mukama oli? 😧
Maailma muuttui kaks viikkoo sitten. Etkö lue lehtiä. Meetoo kampanja saa ihmiset sekaisin ja katseetkin on jo pahasta. Suosittelen eroa.
Itse en suuttuisi vaan ahdistuisin. Niin käy aina kun kuulen kehuja. Tuntuu pahalta kun tiedän kehujen johtuvan siitä, että toinen pitää minusta ihmisenä. Ulkonäköön liittyvät kehut ovat tällöin valheita joilla osoitetaan ihailua henkilöä kohtaan. Parasta olisi olla kommentoimatta ulkonäköä jos se ei ole oikeasti kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin vaan, että hänellä on tosi hyvä pylly ja siitähän se sit suuttu.
ap
Up