Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että tästä on jauhettu mutta .. ikäero kysymys.

Vierailija
03.11.2017 |

Voiko oikeasti nuorempi mies kiinnostua itseään n.10v vanhemmasta naisesta? Vai munaanko itseni kun luulen näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa. Ikäero on kuulemma ongelma vain miehille jotka ei kestä sitä että kuumat av-mammat ottaa nuoria adoniksia seksileluikseen. Naisilla ei ole mitään ongelmaa sen suhteen, että sedät vähän katselee tyttösiä. Naiset on nähkääs tässäkin asiassa miehiä kypsempiä ja maltillisempi. Toisin kuin tunteikkaat miehet jotka saa hepulin joka asiasta.

Vierailija
2/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret miehet ovat kiinnostuneita iäkkäämmistä naisista jopa yli 10 vuotta vanhemmista upeista naisista, jotka pitävät vartalonsa kunnossa vertaa Helena Lindgren , upea nainen, jolla huomattavast nuorempi mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Tiedän monta naista, joilla on itseään huomattavasti, 8-15 vuotta, nuorempi puoliso, monet heistä ovat olleet naimisissakin jo pitkään. Ei tuossa ole mitään outoa.

Omakin mieheni on 8 vuotta nuorempi, naimisissa ollaan oltu 13 vuotta.

Vierailija
4/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.  Ja varmasti vanhemaastakin; tuskin demari kansanedustaja Lindman on ainoa laatuaan mieltymyksensä kanssa. (https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005381462.html)  Mitä vanhemmaksi itse olen tullut, niin ikä on minusta enempi vain suuntaa antava numero. En usko, että 18 vuotiaana olisi kuin korkeintaan ihastunut minua 10 vuotta vanhempaan (- En vaikka se lukiossa sijaisuutta hoitanut kaverin sisko oli ja on edelleen varsin puoleensa vetävä). Mutta nyt "vähän" vanhempana en edes uskaltaisi lyödä vetoa, että erottaisin sen, kuka on ehdottomalla varmuudella naisista on iältään 25 ja kuka 35 nainen. (Lapset sentään luulen erottavani aikuisista).

Vierailija
5/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa. Ikäero on kuulemma ongelma vain miehille jotka ei kestä sitä että kuumat av-mammat ottaa nuoria adoniksia seksileluikseen. Naisilla ei ole mitään ongelmaa sen suhteen, että sedät vähän katselee tyttösiä. Naiset on nähkääs tässäkin asiassa miehiä kypsempiä ja maltillisempi. Toisin kuin tunteikkaat miehet jotka saa hepulin joka asiasta.

Jep, jep. Ja sinunkin vastauksesi osoitti hienosti miten kypsiä naiset ovat. :)

Vierailija
6/6 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja saa. Minulla on miespuolinen ystävä, johonka tutustuin harrastuksen puitteissa ja johon aloin pikkuhiljaa ihastua, mutten kehdannut tehdä mitään koska ikaero. (yli 15 v vaikka näytän 5-10 v nuoremmalta). Hiljattain selvitimme tämän asian ja paljastui, että kumpikin oli tahollaan salaa ihastunut muttei oikein tohtinut..... kunnes mies viimein teki aloitteen. Nyt seurustellaan ja meillä synkkaa loistavasti... vaikka kukapa sita tietää mitä huomenna voi tapahtua. Selvennykseksi vain, etten ole koskaan aiemmin ollut vastaavassa tilanteessa, eikä hänkään. Mutta ymmärrän ihan hyvin jos ap ei kehtaa tehdä aloitetta: on toki vähän eri asia hakeeko vain yhden illan seuraa vai onko oikeasti tunteita pelissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä