Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä kävelylenkille mutta liikkeelle lähteminen tuskallisen vaikeaa. Mikä helvetti minua vaivaa??

Vierailija
03.11.2017 |

En millään meinaa päästä liikkeelle. Tuntuu itkettävän pahalta ajatus että nousisin ja lähtisin liikkeelle. Mikä tämä syndrooma on? Pitääkö mennä omalääkärille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku omalääkärimainos?

Vierailija
2/4 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja täällä sama ilman omalääkäriäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa... Lenkille lähteminen tuntuu niin vaivalloiselta, ensin pitää pukea ja sitten on pissahätä, takkikin puristaa (koska en ole käynyt lenkillä :D), ulkona on kylmä tai sitten tulee kuuma, muut ihmiset tuijottavat, autot pelästyttävät kun suhauttavat ohi satasta ajaen, nenä alkaa vuotamaan, taas on pissahätä vaikka juuri ennen lähtöä kävin, kotiin tullessa olen hikinen ja punainen ja nolottaa kun törmään naapuriin rappusissa. Pahimmassa tapauksessa olen saanut aikaan jomottavan päänsäryn. Sisään päästyäni pitäisi jaksaa käydä suihkussa, hikiset vaatteet täyttävät pyykkikorin ja koska ne ovat erivärisiä ja eri lämpötilassa pestäviä kuin muut vaatteet, saan pestä ylimääräisen koneellisen. Kyllä, olen laiska läski.

Vierailija
4/4 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 20 minuutin kävelylenkillä. Olin täysin poikki kun tulin kotiin. Vieläkin makaan sängyllä ihan reporankana.

Eikös liikunnan pitäisi virkistää? Miksi se minua väsyttää? Piti tiskata, ei onnistukaan tänään.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi