Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset on nykyään niin tyylikkäitä ja hyvännäköisiä, mutta mä en vain osaa :/

Vierailija
03.11.2017 |

Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla näin. Itse en vaan onnistu, vaikka ostan samanlaisen parkatakin ja samanlaiset kengät, näytän tavikselta ja homssuiselta viileän tyylikkään instakuningattaren sijaan. Miten muut osaakin meikata ja yhdistellä vaatteita, laittaa hiukset ja vielä kantaa kokonaisuuden niin, että ei näytä ylilaitetulta. Minä jos laitan yhtä paljon meikkiä, näytän huvittavalta ja pari tuntia myöhemmin jo epäsiistiltä kun rajaukset ovat levinneet ja huulipunaa poskella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi, meikkiä ja hiuksia pitää pitää silmällä. Ei onnistu, että aamulla meikkaat ja sen jälkeen näytät freesiltä koko päivän. Opettele hyvä ryhti ja pidä se. Käytä vain sellaisia vaatteita joista pidät todella todella paljon, se näkyy. Laatu näkyy. Leikkaa ja värjää hiukset aina kampaajalla, ei koskaan itse kotona. Pidä puhtaana (aina!) ja auki jos ovat pitkät etkä osaa laittaa niitä, opettele yksi helppo kampaus jos haluat pitää kiinni. Tällä alkuun.

Vierailija
2/3 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, aovan sama ongelma se on minullakin. Olen jo kauan aikaa sitten antanut periksi. Ainoastaan virkapuku näyttää päällä hyvältä =D =D

Vaikka sitä näkee vaikka kuinka hienoja vaatteita tuolla kaupassa, jostain syystä ne eivät vain istu, ja kun itse päälleni laitan, niin tunnen itseni hmmmm.. no, en omaksi itsekseni, joten salaa ihailen samanlaisia vaatteita muiden päällä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin ihmisissä vain on sellaista sisäistä hehkua ja karismaa, mikä välittyy myös ulospäin. Ja jos on luonnostaan kauniit kasvot ja hyvä ryhti, näyttää hyvältä, coolilta ja tyylikkäältä vaikka jätesäkissä. Tasan ei köy onnen lahjat :( On varmaan pieniä jippojakin, joilla voi omaa olemusta kohentaa.