Lue keskustelun säännöt.
Ketkä julkkikset olis teille suurimpia yllätyksiä/pettymyksiä jos paljastuisivat ahdistelija pervoiksi?
03.11.2017 |
Itelle tulee mieleen Conan O'Brien, Hugh Grant ja Hugh Laurie.
Kommentit (67)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en tajua, miten tällainen ketju saa olla täällä? Syytellään syyttömiä, jos vaikka olisivatkin syyllisiä. Sitten ei saa kirjoittaa ihmisistä, jotka ovat jääneet jo kiinni pahanteosta, todisteet tallessa ja kaikkien nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miten tällainen ketju saa olla täällä? Syytellään syyttömiä, jos vaikka olisivatkin syyllisiä. Sitten ei saa kirjoittaa ihmisistä, jotka ovat jääneet jo kiinni pahanteosta, todisteet tallessa ja kaikkien nähtävillä.
Mä en tajua, miten olet ymmärtänyt otsikon aiheen noin väärin.
Rehellisesti sanottuna en yllättyisi enää kenestäkään.
Huvittavaa luettavaa toi noiden julkimoiden itku... Miks ei itkeny sillon ku ekaa leffarooliin soviteltiin. nyt sit itketää kuorossa 20-30v myöhemmin. Olis ollu rohkea silloin, kun oli kassalla duunissa vielä. Ai niin, mutta sillon se olis jääny sinne kassalle duuniin. Nyt toi on täysin lähteny käsistä koko touhu. Nyt oudot katseet alkaa olemaan ahdistelua. Joku koskeee olkapäähän ja sanoo vaikka hei... jooo no niin vittu ahdistelua yhyyyy. Mä ymmärrän sen jos ottaa toosasta kiinni tai puristelee daisoista tai hanurista. Se on todella väärin. Mut jos joku ehdottaa hotelliin menoa ja jättää siihen, niin so what. Joko lähet tai et lähe. Se ei ole ahdistelua. Mut toi läppä on paisunu jo älyttömäks ja nyt 90% julkkisnaisista on ahdisteltu. Muutama suomen julkimokin jo itkeny. Voin lyödä mistä vaan vetoa ettei noita muutamaa ole ahdistelu pätkääkään. Se on ollut puhdasta vittuilua niitä kohtaa.