Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieluummin nainen, jolla on kolme velaksi ostettua Vuittonia kuin yksi Kånken-reppu!

Vierailija
03.11.2017 |

Kånkenreppu on ihan pelkkä trendipellevaruste. Se on ruma ja kuvastaa ällöä viherhippiaatetta. Itse asiassa otan paljon mieluummin ystäväksi/kumppaniksi naisen, jolla on velaksi ostettuja huippukalliita käsilaukkuja, kuin yhdenkään trikooperse-kånkenreppu-tupsupipo-h0r0n.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksustuotteita valmistava, etenkin laukuistaan tunnettu ranskalainen Louis Vuitton -muotitalo on kärähtänyt kuluttajien harhaanjohtamista, kertoo Daily Mail.

Louis Vuittonin mainoskampanjassa kaunis nuori nainen ompelee nahkalaukkua välineillä, jotka näyttävät olevan museotavaraa. Mainos sepittää tarinaa siitä, miten jokainen LV-laukkuyksilö on alusta loppuun syntynyt perinteisenä käsityönä.

Käsityön korostamisella perustellaan laukkujen hintaa, joka nousee jopa yli 20 000 euroon kappaleelta. Teollista tuotantoa hitaampi käsityö on selitys myös sille, että halututuimpia laukkuja ei riitä kaikille.

Britanniassa mainontaa valvova The Advertising Standards Agency katsoo, että perinteitä ja käsityötä korostava tarina on höpönhöpöä, sillä todellisuudessa laukut syntyvät koneellisesti. Louis Vuittonin edutajien mielestä ompelukoneen käyttö ei ole teollista toimintaa.

ASA suosittelee harhaanjohtavien mainosten vetämistä pois jakelusta.

Vierailija
2/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne Vuitton-naiset pitää kylläkin trikoita, Kånken-naiset jotain "laadukkaampaa" taas kuten maastohousut tai farkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on sen ainoan kånkenin saanut lahjaksi vuosikymmenet sitten? Pitääkö heittää toimiva reppu pois koska se on liian hippimainstreamia?

Vierailija
4/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. 

Vierailija
5/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onkin vaihteleva tyyli, saatan käyttää ihan laidasta laitaan jopa sekaisin erilaisia asusteita.

Vierailija
6/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken forever. 😍

Vierailija
7/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on sen ainoan kånkenin saanut lahjaksi vuosikymmenet sitten? Pitääkö heittää toimiva reppu pois koska se on liian hippimainstreamia?

Pitääkö naisten perseestänipistäminen lopettaa, vaikka se on vuosikymmeniä ollut tapana? Pitääkö muunsukupuolisille olla vessa, vaikka niitä ei ole vuosikymmeniin ollut? Pitääkö DDT:n käyttö lopettaa, vaikka sitä on käytetty iät ja ajat.

Vierailija
8/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetko henkkamaukan halpisrikoossa ja ostat halvan ruuan Lidlistä, että saat kantaa muovista statussymbolia, jonka 75 % naisista kokee noloksi ja miehet eivät edes tunnista? 

Jep. Kukin tyylillään. 

Ihmiset, jotka uskovat mainoksiin ovat tyhmempiä kuin tiedostavat ja lukeneet ihmiset. 

Duunikaverillani on Vuitton ja pinnallisempaa bimboa en ole ikinä tavannut. 

Arvostan enemmän sivistystä kuin mainosten uhreja. 

Vierailija
9/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin otan Valentinon ja metsään kånkenin, ei mahda mitään.

Vierailija
10/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuittonin massalaukku on uusi keskiluokan wt-symboli. Ostetaan koska muilla pintaliitäjilläkin on ja omaa makua ei ole vielä kehittynyt. 

Vierailija
11/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää "paskainen kånken"-hullu on kyllä yks palstan vakihulluista.

Vierailija
12/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nainen jolla on sekä Känken että Luis Vuittonia (osakkeina)?

Vierailija
13/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi käsilaukku, jonka ostin Tokmannilta. Ei ollut kallis, mutta hyvin on riittänyt. Reppua minulla ei ole ollut sitten kouluaikojen. Rahalle löytyy kyllä minulla paljon parempiakin kohteita kuin jokin veska.

Vierailija
14/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin käydä katsomassa onko Vittonilla kivoja mallia.

Viimekerralla en löytänyt mitään mieleistä.

Terveisin Lidlin vakioasiakas

Vierailija
15/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånkenreppu on ihan pelkkä trendipellevaruste. Se on ruma ja kuvastaa ällöä viherhippiaatetta. Itse asiassa otan paljon mieluummin ystäväksi/kumppaniksi naisen, jolla on velaksi ostettuja huippukalliita käsilaukkuja, kuin yhdenkään trikooperse-kånkenreppu-tupsupipo-h0r0n.

Sä  lienet joku hyvin nuori  kun et tiedä että Kånkeneita oli käytössä jo 80-luvulla joten mistään trendijutusta ei ole kysymys.

Mikä  lapsuudentrauma sulla noista  aktivoituu?

Ihmisellä jolla on tuollanen pakkomielle on todella pahoja henkisiä vaikeuksia. Säälin sinua.

Vierailija
16/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako aloittaja naisekseen lompakkoloisen?

Onko Porvoossa rikkaita miehiä?

Vierailija
17/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuittonista on tosiaan tullut mainstream-horojen veska. Vähän parempi kuin Kors, mutta yhtä tyhmä juttu. Miten on, kukaan enää muistaa Mulberryt ja Longchampit?  Kånkenista ja muista eko-repuista (mikää tää yks hirschovits-reppu onkaan) on kans tullut tyhmä juttu. Mulla oli kånkenit koulussa ja se oli silloin vähän snobbailua.  Mut nykyään laukut ovat = puoluekirja.

LV/MK : kokoomus (sdp, kesk, rkp vähän riippuen tyttöjen perhetaustasta mutta oikealla ollaan)

Kånken: city-vihreät

muut rumat kangas- tai nahkareput: vasemmisto tai ääri-vihreys

Rumat nahkaiset ei-trendimerkkiset nahkalaukut (ala muumimamma tai miehillä juntti-salkut) sdp ja keskusta

Ärsyttää tää laukkufetisismi Suomessa. Olen ostanut Hulluilta päiviltä kerran Tigerin ja kerran Coachin. Kumpikaan ei tule HP-hinnasta huolimatta heti vastaan kaduilla kuten nää muut laukut.

Vierailija
18/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveska kirjoitti:

Vuittonista on tosiaan tullut mainstream-horojen veska. Vähän parempi kuin Kors, mutta yhtä tyhmä juttu. Miten on, kukaan enää muistaa Mulberryt ja Longchampit?  Kånkenista ja muista eko-repuista (mikää tää yks hirschovits-reppu onkaan) on kans tullut tyhmä juttu. Mulla oli kånkenit koulussa ja se oli silloin vähän snobbailua.  Mut nykyään laukut ovat = puoluekirja.

LV/MK : kokoomus (sdp, kesk, rkp vähän riippuen tyttöjen perhetaustasta mutta oikealla ollaan)

Kånken: city-vihreät

muut rumat kangas- tai nahkareput: vasemmisto tai ääri-vihreys

Rumat nahkaiset ei-trendimerkkiset nahkalaukut (ala muumimamma tai miehillä juntti-salkut) sdp ja keskusta

Ärsyttää tää laukkufetisismi Suomessa. Olen ostanut Hulluilta päiviltä kerran Tigerin ja kerran Coachin. Kumpikaan ei tule HP-hinnasta huolimatta heti vastaan kaduilla kuten nää muut laukut.

Mä tykkään Longchampeista. Toki  on mulla ihan Cittaristakin ostettuja sekä ulkomaan lomilta tuotuja paikallisia laukkuja.

Vierailija
19/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin otan Valentinon ja metsään kånkenin, ei mahda mitään.

Mä kun just aattelin että pitää varmaan sitten seuraavalle metsälenkille koiran kanssa lähteä Manoloissa ja Pradassa ettei kukaan ahdistu.

Vierailija
20/20 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan ottaa varman päälle, ettei jää sen takia saamatta. :D