Yksin asuva naapuri (nainen) ostaa älyttömät määrät ruokaa
Tuo nainen käy _joka_ päivä ruokakaupassa ja tulee ison kassillisen kanssa takaisin. On kyllä ylipainoinen mutta kuitenkin ihan älytön määrä? Sen mitä olen nähnyt niin siellä on ollut ainakin grillimakkaraa, appelsiinimehua ja kalapuikkoja.
Kommentit (29)
vihainen mies kirjoitti:
Ootko sä ap se, joka katsoo vaimoani hakemassa ruokaa suurperheelle?
Ihmettelet miksi on yksin lähikaupassa, kun matkaa kotoa kauppaan on 400metriä?
Minulla on jalat tuusan nuuskana auto kolarista, siksi vaimo käy yksin kaupassa ja lapset niin nuoria, ettei kaupan käynnistä heidän kanssa tulisi mitään. Jouduin myymään romu autoni kierrätykseen ja en pysty kävelemään kuin vasta kuntoutuksen jälkeen. Enkä saa ajokorttia takaisin, enkä anna vaimon hankkia ajokorttia.
Siksi minä annankin vaimolle mukaan aina pippurisumutetta, sinun kaltaistesi stalkkereiden takia,
joista ei koskaan tiedä mitä päässä liikkuu.
Olen aina ihmetellyt miksi teidän pitää pilaa kaupunki laittamalla katuvaloihin ja aitoihin tyhmiä tarroja.
Lakkaa vahtimasta muita ja hanki omaa tekemistä.
T.vihainen mies.
Onpa ikävä tilanne. Toivottavasti saat hyvää kuntoutusta. Toivon parempia aikoja perheellenne.
Hienoa, sun naapuri ei tarvitse varashälytintä eikä muita turvahärpäkkeitä, kun sillä on noin ihana naapuri. Vahtii 24/7, kun kaupathan on nykyään sen auki.
Hei kyylä, älä kyttää mua.
- naapurin Pirkko
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen käy _joka_ päivä ruokakaupassa ja tulee ison kassillisen kanssa takaisin. On kyllä ylipainoinen mutta kuitenkin ihan älytön määrä? Sen mitä olen nähnyt niin siellä on ollut ainakin grillimakkaraa, appelsiinimehua ja kalapuikkoja.
Vain yhden kassillisen? Et taida edes tietää, kuinka paljon lihavat oikeasti ostavat ruokaa?
Hei sillä naisella on varmaankin joku onneton vankina kellarissa, tee ilmoitus poliisille, että käyvät talossa!
Mitä muuta olet saanut selville kyyläämällä?
vihainen mies kirjoitti:
Minulla on jalat tuusan nuuskana auto kolarista, siksi vaimo käy yksin kaupassa ja lapset niin nuoria, ettei kaupan käynnistä heidän kanssa tulisi mitään. Jouduin myymään romu autoni kierrätykseen ja en pysty kävelemään kuin vasta kuntoutuksen jälkeen. Enkä saa ajokorttia takaisin, enkä anna vaimon hankkia ajokorttia.
Siksi minä annankin vaimolle mukaan aina pippurisumutetta, sinun kaltaistesi stalkkereiden takia,
Olen aina ihmetellyt miksi teidän pitää pilaa kaupunki laittamalla katuvaloihin ja aitoihin tyhmiä tarroja.
T.vihainen mies.
Kuulostas provolta ainakin näiden takia: eikö pippirisumutteeseen pidä olla lupa, onko vaimollasi? Miten voi estää toista hankkimasta ajokorttia jos tämä tosissaan sen haluaa?
Vierailija kirjoitti:
vihainen mies kirjoitti:
T.vihainen mies.
Onpa ikävä tilanne. Toivottavasti saat hyvää kuntoutusta. Toivon parempia aikoja perheellenne.
Ne paremmat ajat alkavat, kun vaimo vihdoin ottaa lapset ja muuttaa pois! Saa sitten ajaa ajokortinkin.
Miksi?