Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Turn-off, joka ei sitten haitannutkaan?

Vierailija
03.11.2017 |

Kun täällä mielellään luetellaan kaikenlaisia turn-offeja ja deal breakereita miehistä, niin käännetään asetelma toisinpäin: oletteko naiset koskaan päätyneet parisuhteeseen miehen kanssa, jolla oli jokin fyysinen tai henkinen ominaisuus, joka teille aiemmin oli turn-off/deal breaker, mutta joka ei sitten kyseisen miehen kohdalla haitannutkaan?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto, koska kiinnostaisi tietää :)

-ap

Vierailija
2/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys. Ensimmäiset mieheni olivat kaikki yli 185 cm ja olin varma etten ikinä ottaisi 170 cm miestä. No kas kummaa viimeisten vuosien aikana kaikki miehet joihin olen ihastunut ovat olleet alle 175 cm pituisia. Ei sillä pituudella olekkaan loppupeleissä mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että minut hyljännyt nainen joka sanoi minun suurimman turn offini olleen väärän väriset kengät suhteessa vyöhön, olisi ottanut "riskin". Toisaalta, mitä minä noin pinnallisella naisella?

Vierailija
4/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin paskassa parisuhteessa! EI tuumaakaan periksi turn offeille!!

Vierailija
5/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskominen

Vierailija
6/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että minut hyljännyt nainen joka sanoi minun suurimman turn offini olleen väärän väriset kengät suhteessa vyöhön, olisi ottanut "riskin". Toisaalta, mitä minä noin pinnallisella naisella?

Tässä on kyllä ihan hitusen verran selittelyn makua. ehkä vika kuintenkin oli jotain tuolta väliltä...

Vierailija
7/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat. Jotenkin ajattelin ettei enää yhtään miestä jolla jotain ongelmia kun exän kanssa ne alkoi vaikuttaa niin paljon parisuhteeseen.

No tottakai minä tiedän miten paljon ja miten erillaisia ne ovat. Ei tuon miehen kanssa häiritse yhtään vaan mielummin yritän auttaa kun nousee pintaan.

Ja niin, tuo "kriteeri" olikin vähän tekopyhä kun en itsekään ole täysin terve.

Vierailija
8/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi yksin kuin paskassa parisuhteessa! EI tuumaakaan periksi turn offeille!!

Voin kuvitella kuinka olet Lähetä-painiketta painaessasi nostanut nyrkkiin puristetun käden ilmaan ja huutanut: FUCK YEEAAAAH!!! :D

Vierailija
9/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäkö ei sytyttänyt mutta koska hän oli mukava ja fiksun oloinen, päätin lähteä vielä uudelleen treffeille.

Kolmansilla treffeillä suudeltiin ja huomasin tuntemani häntä kohtaan myös fyysistä vetoa.

Vierailija
10/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit yhden illan jutulla ja jokinlainen nössöys (nössöys olikin lopulta ujoutta ja osaa nykyisin kertoa myös oman mielipiteensä vaikka ottaakin muut huomioon).

Vierailija
11/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kalsarit yhden illan jutulla ja jokinlainen nössöys (nössöys olikin lopulta ujoutta ja osaa nykyisin kertoa myös oman mielipiteensä vaikka ottaakin muut huomioon).

Ai pitkät kalsarit on turn off??? No, mitäpä ne naiset miehen eturauhastulehduksesta ymmärtäisivätkään.

Vierailija
12/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitkät kalsarit on turn off??? No, mitäpä ne naiset miehen eturauhastulehduksesta ymmärtäisivätkään.

Naurahdin ääneen kun tämä nosti pintaa kummallisen muiston yhdenillan jutusta. Miehellä oli pitkätkalsarit ja sanoi juuri jotain eturauhasista. Minulle se oli turn on kun mies vaikutti vastuulliselta ja välittävän terveydestään tai jotain.

Vierailija
13/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendilläni ( silloin 32v) oli tiukka meininki, miehen piti ehdottomasti olla noin kaksimetrinen, lihaksikas kaljupää. Joita hänellä lyhyinä suhteina olikin.

Hän sitten loppupeleissä retkahtikin honteloon,15 vuotta vanhempaan ja kaiken lisäksi itseään lyhyempään mieheen. Ovat nyt olleet yhdessä n 8 vuotta.

Että se niistä ulkonäkö kriteereistä :D

Vierailija
14/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku jo mainitsikin nössöyden. Total turn off.

Tässäkin tapauksessa se soittautui ujoudeksi (ja epävarmuudeksi naisten kanssa) paremmin tutustuttuamme ihastuin tyyppiin, yhtä pimeä, perverssi huumorintaju kuin mullakin.

Ikävä kyllä, oli jotenkin ongelmainen ja päätyi itsemurhaan, ennen kuin ehdimme kunnolla tutustua.  :(

Vierailija
15/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ole kyse tilannetajusta. Jos mennään treffeillä ravintolaan, leffaan tai muualle sisätiloihin ja on vähänkin oletus, että sieltä päädyttäisiin sänkyyn, niin ei se nainenkaan laita päälleen kerrastoa. Täällä jaksetaan kyllä rutista siitä, kuinka naiset eivät käytä hameita ja korkkareita ja kehtaavat talvisin peittää itsenstä toppatakeilla, mutta miehiltä ei saisi odottaa yhtään epämukavuutta.

Vierailija
16/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Olen itse paljon liikkuva ja hyvässä kunnossa. Treffikaveri oli vatsakas, toki muuten oikeinkin komea ja pitkä, hyväntuoksuinen mies. Vatsakkuus ei haitannut, vaikka olin varma että en ikinä treffaile ei- niin - urheilullista miestä. . Hyvät puolet peittosi huonon :) itsevarmuus se juttu lopulta oli joka vetosi eikä täydellinen kroppa

Vierailija
17/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen koulutus, puolisoni oli käynyt vain ammattikoulun. Meni kyllä ammattikorkeaan päälle kolmikymppisenä kun urakehitys alkoi mennä takapakkia. Valitettavaa, mutta kyllä tuo vain vaikuttaa paljon, mies muuttui todella paljon (entistä) parempaan suuntaan kouluttautumisen myötä, kyllä se vain aina avartaa maailmankuvaa. Toisaalta, onhan sekin kiva, että miehen itsetunto kestää sen, että vaimo on moninkertaisesti koulutetumpi. 

Vierailija
18/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisuus (ev. lut.). Kuvittelin, että mies olisi sen takia tuomitseva ja vanhoillinen sievistelijä. Ei ollut, vaan suurisydämisin ja avarakatseisin tuntemani ihminen.

Vierailija
19/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animen katsominen. Ei onneksi ollutkaan japanifriikki weeaboo niin kuin pelkäsin.

Vierailija
20/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempi koulutus. Hän on kuitenkin älykäs, joten oli turha kriteeri loppujen lopuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan