Häkellyn aina kun 19v. työkaveri tulee töissä vastaan
Olen melkein nelikymppinen mies, mutta aina kun kaunis 19v työkaverinainen tulee vastaan niin ihan häkellyn koska hän on niin syntisen seksikäs juuri sellaisella tavalla kuin nuori kaunotar vain voi olla ja se nuoruuskin tuo sellaista kielletyn hedelmän makua siihen etten pysty välttämään syntisiä ajatuksia aina kun hänet näen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allaolevan ketjun mukaan monet nuoret ovat harrastaneet seksiä reilusti itseään vanhempien miesten kanssa, että lopettakaa naiset se p*skanjauhanta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4217500/ketju/vanhin_mies_jonka_kanssa_…
Joo vauva.fi on se luotettava lähde. En tunne ikäluokassani ketään, joka tapailisi isänsä ikäisiä miehiä. Eikä niistä työpaikan limaisista sedistä erityisen positiiviseen sävyyn puhuta.
Kyllä minäkin pitäisin sen omana tietonani, jos harrastelisin seksiä reilusti itseäni vanhemman kanssa.
Kahjo ämmä esiintyy taas miehenä.
Ja mammat uskoo.
Hoh hoh.
Tulee mieleen kun ollessani 25v minua alkoi 50v työkaveri lähennellä. Luulin hänen haluavan puhua työasioista kun pyysi lounaalle ja halusi jutella. Sieltä tulikin rakkaudentunnustus! Siis minulla ei tullut anteeksi vain mieleenkään mikään tuollainen vaikka hän oli jo pitkään ollut mukava ja kiusoitellut tms. Luulin hänenkin tajunneen sen olleen täysin poissuljettu vaihtoehto. Kirsikkana kakun päälle sain vihaisen vaimon perääni.
Ja itse siis tapailin tuolloin kahta 30 ja 31v miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nuoret kiinnostuvat lähempänä omaa ikäryhmäänsä olevista.
Oletko joku perheellinen dorka, joka aiot tuhota olemassaolevan ihan ok parisuhteen turhilla haihatteluilla. Ja töissä vielä... Vähän käy sääliksi, nimittäin mahdollista vaimoasi. Sen ikäinen tyttö taas tuskin näkee sua varsinaisesti miehenä, "setä" lienee ystävällisimmästä päästä oleva luonnehdinta.
Ei ole vaimoa eikä perhettä ja olen nuorekas komea mies. Varmasti tällainen karismaattinen komea vanhempi mies houkuttelee monia nuoria kaunottaria, jotka ovat kyllästyneet omanikäisten finninaamojen lapsellisuuteen. AP
Ootsä silleen päälakikaljulla tavalla nuorekas vai rusinaperse+kaljamahatavalla nuorekas setä?
Mamma yrittää kiukuspäissään keksiä mahdollisimman ilkeitä heittoja, mutta melko mielikuvituksettomaksi jää. Aika suolaista menoa.
Taisi kolahtaa? Kyllä tuon kommentin ilmoille inspiroi ihan oma kokemuspohja, kun eivät ne kaikki sedät ole kykeneviä totuudenmukaiseen itsekritiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku perheellinen dorka, joka aiot tuhota olemassaolevan ihan ok parisuhteen turhilla haihatteluilla. Ja töissä vielä... Vähän käy sääliksi, nimittäin mahdollista vaimoasi. Sen ikäinen tyttö taas tuskin näkee sua varsinaisesti miehenä, "setä" lienee ystävällisimmästä päästä oleva luonnehdinta.
Ei ole vaimoa eikä perhettä ja olen nuorekas komea mies. Varmasti tällainen karismaattinen komea vanhempi mies houkuttelee monia nuoria kaunottaria, jotka ovat kyllästyneet omanikäisten finninaamojen lapsellisuuteen. AP
Ootsä silleen päälakikaljulla tavalla nuorekas vai rusinaperse+kaljamahatavalla nuorekas setä?
Mamma yrittää kiukuspäissään keksiä mahdollisimman ilkeitä heittoja, mutta melko mielikuvituksettomaksi jää. Aika suolaista menoa.
Taisi kolahtaa? Kyllä tuon kommentin ilmoille inspiroi ihan oma kokemuspohja, kun eivät ne kaikki sedät ole kykeneviä totuudenmukaiseen itsekritiikkiin.
Sedät.... Ikis olet kaheli. Sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuorekas" synonyymi sanalle "vanha".
Tuumasta toimeen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein nelikymppinen mies, mutta aina kun kaunis 19v työkaverinainen tulee vastaan niin ihan häkellyn koska hän on niin syntisen seksikäs juuri sellaisella tavalla kuin nuori kaunotar vain voi olla ja se nuoruuskin tuo sellaista kielletyn hedelmän makua siihen etten pysty välttämään syntisiä ajatuksia aina kun hänet näen.
Ei himo ja seksi ole syntiä. Mitään syntiä ei ole olemassakaan.
Kysy ihan rohkeasti haluaisiko hän sekstailla kanssasi.
Ja jos ei sattuisikaan hirveästi haluamaan, huomaat seuraavaksi istuvasi pomon toimistossa kertomassa omaa versiotasi tarinasta.
Mutta ehkäpä olet itse se pomo.
Rahalla saa, ei muuten.