Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häkellyn aina kun 19v. työkaveri tulee töissä vastaan

Vierailija
02.11.2017 |

Olen melkein nelikymppinen mies, mutta aina kun kaunis 19v työkaverinainen tulee vastaan niin ihan häkellyn koska hän on niin syntisen seksikäs juuri sellaisella tavalla kuin nuori kaunotar vain voi olla ja se nuoruuskin tuo sellaista kielletyn hedelmän makua siihen etten pysty välttämään syntisiä ajatuksia aina kun hänet näen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa mammojen kaksoisstandardit. Vastaavanlainen aloitus missä sukupuolet on toisinpäin saa jotain "you go girl" "käy kiinni lady" -kommentteja, jossa vaan tsempataan että tädin pitää käydä nuoreen poikaan kiinni. 

Linkkaapa yksikin keskustelu, jossa 41 vuotias nainen haaveilee 19-vuotiaasta pojasta, kiitos. Itse en muista nähneeni yhtään, vaikka paljon täällä palstalla pyörinkin.

Näköjään poistettu tämä, mutta tässä olis ollut: https://www.vauva.fi/keskustelu/3014578/tyopaikan-komea-nuori-kundi

Vierailija
22/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti tuo nuori kaunotar kirjoittelee jodelissa tms., että työpaikalla on eläkeikäisiä papparaisia, joilla tekohampaat lonksuvat ja kuola valuu. Että miten niihin suhtautuisi, kun haiskahtavat vähän sille, että alapäässä on valumavikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivälle riittää tällainen aloitus. Niissä on aina joku "nuori sulotar" tai muuta nyyrikkinovellihenkistä. Seuraavassa jaksossa tyttö punastuu hämillään, kun kohtaatte kahvihuoneessa.

Vierailija
24/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumasta toimeen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein nelikymppinen mies, mutta aina kun kaunis 19v työkaverinainen tulee vastaan niin ihan häkellyn koska hän on niin syntisen seksikäs juuri sellaisella tavalla kuin nuori kaunotar vain voi olla ja se nuoruuskin tuo sellaista kielletyn hedelmän makua siihen etten pysty välttämään syntisiä ajatuksia aina kun hänet näen.

Ei himo ja seksi ole syntiä. Mitään syntiä ei ole olemassakaan.

Kysy ihan rohkeasti haluaisiko hän sekstailla kanssasi.

Pidä kuitenkin mielessä, että työpaikalla on oltava toimintaohje seksuaalisen häirinnän varalle.

Vierailija
25/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa saisit sitä reikää. 

Vierailija
26/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joka halusi mammojen vetävän herneen nenään sai mitä halusikin.

Vierailija
27/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa mammojen kaksoisstandardit. Vastaavanlainen aloitus missä sukupuolet on toisinpäin saa jotain "you go girl" "käy kiinni lady" -kommentteja, jossa vaan tsempataan että tädin pitää käydä nuoreen poikaan kiinni. 

Linkkaapa yksikin keskustelu, jossa 41 vuotias nainen haaveilee 19-vuotiaasta pojasta, kiitos. Itse en muista nähneeni yhtään, vaikka paljon täällä palstalla pyörinkin.

Ei tarvitse hakea vain tältä palstalta, kun Iltapäivälehdissäkin tällaisella kehuskellaan. Voitko kuvitella vastaavaa juttua jossa nelikymppinen miesasiamies kertoo voimaannuttavista seksikokemuksistaan nuorten naisten kanssa? http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201708282200332685_rk…

Vierailija
28/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksessa kertoo sinusta sen, että ikäisesi naiset ei sinusta kyllä kiinostuisikaan...

Vierailija
29/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen juttu mutta olen huomannut lähipiirissäni sen kuinka 40-50 vuotiaat miehet ovat kovaa valuuttaa varsikin jos on huolehtinut itsestään ja on vakituinen työ.Eihän esimerkiksi Danny jäänny lehelle soittelemaan, vietiin kuin kala kupista, Saulikin meni Jennin talliin jne...Näitä esimerkkejä kyllä piisaa, ei kaikki ihmiset katsele ainoastaan katoavaa ulkonäköä, vaan valintaan voi vaikuttaa useat eri seikat.Ihminen on kuitenkin lyhyen aikaa nuorekkaan komean/kauniin näköinen, rupsahtaminen on väistämätöntä.

Vierailija
30/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nuoret kiinnostuvat lähempänä omaa ikäryhmäänsä olevista.

Oletko joku perheellinen dorka, joka aiot tuhota olemassaolevan ihan ok parisuhteen turhilla haihatteluilla. Ja töissä vielä... Vähän käy sääliksi, nimittäin mahdollista vaimoasi. Sen ikäinen tyttö taas tuskin näkee sua varsinaisesti miehenä, "setä" lienee ystävällisimmästä päästä oleva luonnehdinta.

Ei ole vaimoa eikä perhettä ja olen nuorekas komea mies. Varmasti tällainen karismaattinen komea vanhempi mies houkuttelee monia nuoria kaunottaria, jotka ovat kyllästyneet omanikäisten finninaamojen lapsellisuuteen. AP

Ootsä silleen päälakikaljulla tavalla nuorekas vai rusinaperse+kaljamahatavalla nuorekas setä?

Vierailija
31/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen joka on ollut parikymppisenä töissä puolet vanhempien ukkojen kans voi nyt hetken muistella mitä heistä itse silloin ajatteli.

Niinpä, ei yhtään mitään muuta kuin pakolliset.

Vierailija
32/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku perheellinen dorka, joka aiot tuhota olemassaolevan ihan ok parisuhteen turhilla haihatteluilla. Ja töissä vielä... Vähän käy sääliksi, nimittäin mahdollista vaimoasi. Sen ikäinen tyttö taas tuskin näkee sua varsinaisesti miehenä, "setä" lienee ystävällisimmästä päästä oleva luonnehdinta.

Ei ole vaimoa eikä perhettä ja olen nuorekas komea mies. Varmasti tällainen karismaattinen komea vanhempi mies houkuttelee monia nuoria kaunottaria, jotka ovat kyllästyneet omanikäisten finninaamojen lapsellisuuteen. AP

Ootsä silleen päälakikaljulla tavalla nuorekas vai rusinaperse+kaljamahatavalla nuorekas setä?

Mamma yrittää kiukuspäissään keksiä mahdollisimman ilkeitä heittoja, mutta melko mielikuvituksettomaksi jää. Aika suolaista menoa.

Vierailija
33/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pötyä ettei nuoria naisia kiinnostaisi charmantit hopeaketut. Varmasti nuoret miehetkin kiinnostavat mutta kyllä kokemus, charmi, tyyli, raha, viisaus, "isäkompleksi" yms. painavat kupissa.

En ymmärrä miksi täällä ollaan niin vihamielisiä siitä minkälaisista naisista viehätyn tai minkäikäisen naisen kanssa harrastan mieluiten seksiä.

Kukaan ei riko lakia ja kaikki tekevät kuinka itse haluavat. Missä on ongelma?

Vierailija
34/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 48v kirjoitti:

Ihan pötyä ettei nuoria naisia kiinnostaisi charmantit hopeaketut. Varmasti nuoret miehetkin kiinnostavat mutta kyllä kokemus, charmi, tyyli, raha, viisaus, "isäkompleksi" yms. painavat kupissa.

En ymmärrä miksi täällä ollaan niin vihamielisiä siitä minkälaisista naisista viehätyn tai minkäikäisen naisen kanssa harrastan mieluiten seksiä.

Niin sanoppa se, miksi haet täältä hyväksyntää?

Vierailija
35/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet samaa ikäluokkaa naisen isän kanssa, joten hän suhtautuu sinuun kuten isän kavereihin. Nainen ei näe sinussa mitään seksiin liittyvää. Mutta ainahan sinä voit haaveilla.

Joo, kukaan kaksikymppinen nainen ei ole koskaan harrastanut seksiä 35-40v miehen kanssa. Älkää nyt viitsikö.

Vierailija
36/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 48v kirjoitti:

Niin sanoppa se, miksi haet täältä hyväksyntää?

En hae täältä hyväksyntää. Ilmoitin ainoastaan että kokemusperäinen tietoni ei ole linjassa tässä langassa vallitsevan konsensuksen kanssa. Itse en koe yhtään hankalaksi vokotella nuorempia naisia.

Vierailija
37/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja 19-vuotiaat tytöt ovat toki mielestäni viehättäviä. Mutta nämä aloitukset ovat jotenkin noloja. Tässä faijalomalla huomannut että niitä on paljon.

Vierailija
38/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allaolevan ketjun mukaan monet nuoret ovat harrastaneet seksiä reilusti itseään vanhempien miesten kanssa, että lopettakaa naiset se p*skanjauhanta.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4217500/ketju/vanhin_mies_jonka_kanssa_…

Vierailija
39/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allaolevan ketjun mukaan monet nuoret ovat harrastaneet seksiä reilusti itseään vanhempien miesten kanssa, että lopettakaa naiset se p*skanjauhanta.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4217500/ketju/vanhin_mies_jonka_kanssa_…

Joo vauva.fi on se luotettava lähde. En tunne ikäluokassani ketään, joka tapailisi isänsä ikäisiä miehiä. Eikä niistä työpaikan limaisista sedistä erityisen positiiviseen sävyyn puhuta.

Vierailija
40/48 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työpaikka?

Olette "telemarkkinoijia" eli puhelinmyyjiä? 😀