Saara Aallon Blue eyes on loistava!
Saara siis laulaa ja säestää pianolla itseään suorassa radiolähetyksessä. Aivan ihana!!
Av-mammojen mielikuvitus ei tietenkään riitä kuvittelemaan miten upea tuo on taustojen kanssa studiossa äänitettynä. Mutta yrittäkää edes.
Kommentit (22)
Ei ole. Todellakaan. Sitä ei pysty kuuntelemaan loppuun. Heikko biisi ja heikot sanat.
Huonosta ei saa hyvää, vaikka miten yrittäisi värittää.
Go to work myös hyvä.
Ja ihana Lidlille tehty cover Passengerin Let her go biisistä:
Kuunnelkaa hyvästä kaiuttimesta tai hyvillä kuulokkeilla!
Minä en pääse eroon mielikuvasta, joka koskee Meri Sopasen silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto voisi vetää sen kuuluisan vitun päähänsä.
Menepäs takaisin koloosi kuuntelemaan Johanna Tukiaista.
Tässä taas hyvän musiikin ystäville:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta. Ei se paranna biisiä eikä sanoja.
Vaduvaduvaduvadu.... uuuaaaauuuduu...
Vierailija kirjoitti:
Minä en pääse eroon mielikuvasta, joka koskee Meri Sopasen silmiä.
Missä Meri on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta. Ei se paranna biisiä eikä sanoja.
Lopeta itse. Kuuntele jostain tabletilta ja kunnon kajareista ja huomaa ero.
Ihana biisi, vaikka en kyl tiedä sitten tuosta what I do kohdasta, joka toistuu monta kertaa. Mutta muuten uppoo minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi, vaikka en kyl tiedä sitten tuosta what I do kohdasta, joka toistuu monta kertaa. Mutta muuten uppoo minulle.
Se on What do I do ja What do we do.
Kaunis sävel ja kertosäe.
Aika tylsä. Kaunis kyllä, mut ei sitä jaksanut kuunnella loppuun.
Biisi on mielestäni ihan hyvä. Mutta miksi piti taas kirjoittaa negatiiviseen sävyyn ja haukkua muita: "Av-mammojen mielikuvitus ei tietenkään riitä".... ei tuollainen potentiaalisten uusien fanien halveksiminen ainakaan innosta minua kuuntelemaan Saaraa tai fanittamaan häntä, kun haukutaan heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Biisi on mielestäni ihan hyvä. Mutta miksi piti taas kirjoittaa negatiiviseen sävyyn ja haukkua muita: "Av-mammojen mielikuvitus ei tietenkään riitä".... ei tuollainen potentiaalisten uusien fanien halveksiminen ainakaan innosta minua kuuntelemaan Saaraa tai fanittamaan häntä, kun haukutaan heti kättelyssä.
Joo. Minä en kans ymmärrä tuota av-mammojen jatkuvaa haukkumista. Me olemme se yleisö.
Jätä se sika.