Apua... Vetistä " valkovuotoa" ..
Mitäköhän tää nyt on.. Kävin toissapäivänä hakeen dalacinia hiivatulehdukseen, ja oireet (kutina) häviskin oikeestaan saman tien.
Tänään sitten on tullu koko päivän melkein lirisemällä ihan keltasta vuotoa!! Pikkuhousunsuojaa on saanu olla vaihtamassa jatkuvasti, ja pyyhkiessäkin tulee reippaasti paperiin.. Ei haise millekään.. Eikä oo mitään kokkareita tms..
Lääkäri mul oli reilu kuukaus sitten ja paikat hyvin kiinni, kertaakaan ei oo supistanu tms.
Papa on kakkonen mut on ollu viimeset 2 vuotta..
Eihän tää nyt mitään lapsivettä voi olla? Oon ihan paniikissa, maanantaina pitää varmaan soittaa neuvolaan/terkkariin jos ei rauhotu, mutta uskallankohan viel huomisen yli olla tekemättä mitään?
Jos kellään on ideoita mitä tää vois olla niin otetaan vastaan :)
Nazuli rv 32+0
Kommentit (2)
Jos tuo hiivalääke oli sellasta emättimeen laitettavaa? Muistelen, että mulla on ainakin sellainen valunut monta päivää todella vetisesti, mutta merkkiä en muista. Tuo keltasuus kuulostaa myös siltä, lapsivesi ei taida olla koskaan kellertävää.
Coe rv 11+6 (ja yksi synnytys lapsivesitihkumisepäilyineen takana!)
Hei! Mulla tuli kans kun odotin esikoista niin sellaista ihan vetistä ja aika kirkasta vuotoa, kävin jopa äitiyspolilla kerran, kun olin aivan varma et se on lapsivettä. Mutta niiden testitikku kertoi, et kyse olikin vain niin vetisestä valkovuodosta. Sit kuulin myöhemmin myös neuvolantätiltä, et raskauden aikana vuoto voi muuttua ihan vetiseksikin välillä. Ja kuulemma lapsivesi on harmahtavaa ja haisee hieman tervalle...? Mut soita ihmeessä neuvolaan tai polille jos tilanne sua pelottaa!