Tietäisikö täällä kukaan, miten menee sellainen ihana vanha laulu
Lastenlaulu kai.. Sanat menee jotenkin näin: On lehmä-äidillä suru suuri, sen vauva on tuhma ja oikkuilee. Se katsoo äitiään alta kulmain ja jaloin heiniä heittelee... Mitä varten meillä heiniä syödään, ei koskaan pullaa ja kahvia saa. Minä tahdon kahvia, kuuletko äiti jne...
Äitini tätä lauloi paljon, kun olin pieni. Myöhäistä häneltäkään sanoja tähän kysellä, kun on jo kuollut. Olisi tosi mukava omille lapsille tuota hoilata, jos vaan sanat muistaisin :) Googlettamallakaan en löytänyt, enkä koskaan ole missään muualla laulua kuullut.
Erittäin kiitollinen olisin, jos joku tietäisi sanat tähän!
Kommentit (5)
lastenlaulut- ryhmäkin. Oletko jo sieltä kysellyt? Vastaus voisi löytyä myös sitä kautta :)
mutta sinne pitää vissiin ensin rekisteröityä/liittyä..? Ja mikäli oikein ymmärsin, sinne ei ole varmaan vuoteen tullut yhtään uutta viestiä..
oikein kurkkaamassa mikä listan tilanne on, itse kuulun siihen, tosin en ole taas aikoihin siellä käynyt. Hieman hiljaiselta vaikutti, mutta kyllä sinne viime kuussakin oli n30 viestiä tullut :) Aika mukavasti tuntuu sieltä laulunsanoja löytyvän.
Sinne pitää tosiaan rekisteröityä, mutta jos esim. kuulut johonkin muuhun yahoon- listaan, niin samat tunnuksethan käy myös tuonne. Rekisteröityminen on helppoa ja pääset listan jäseneksi heti.
Enkä kyllä nyt arvaa enää soitella, mut jos huomenna kysäsen ja palailen illalla asiaan?