Äijät jotka pitää vaelluskenkiä :/
Nämä, usein insinöörisukot, jotka pukeutuvat vaelluskenkiin heti sen jälkeen kun ovat sukka-sandaali-yhdistelmän jättäneet elokuussa. Voi junttien emäjuntit!
Kommentit (33)
Valittavat naiset jotka valittaa muiden asioista, pukeutumisesta, säästä, kaikesta. Tämä on ei ole junttia vaan erittäin typerää käytöstä. Itsetunnossa on kehittämistä.
Vaelluskengät monta kertaa mieluummin kuin jotkut pappakanoottikengät saati bootsit. En näe vaelluskengissä mitään haukkumisen arvoista, vaikka varmasti on sellaisiakin erikoistilanteita, joihin ne eivät passaa.
Älkää nyt hyvät miehet tunteko syyllisyyttä tosta aloituksesta! Se on vain ap:n mielipide. Jokainen pitää sellaisia kenkiä kuin parhaaksi katsoo.
Caterpillar on suosikkimerkkini.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Vaelluskengät on maailman parhaat kengät.
Mikä on merkkisi? Mun on Meindl. Saksasta ostettu 10 v. sitten. Ei ole menneet mikskään kun hyvin hoitaa kenkiään.
Mulla on Scarpa-merkkiset vaelluskengät. Ostin lähes 20 vuotta sitten. Olin köyhä opiskelija mutta halusin kunnon kengät vuoristovaelluksille. Ovat kokonaan nahkaa myös sisältä ja niissä on kunnon kumirantti joka estää kolhiintumisen teräviin louhikoihin.
Nämä kengät ovat käytännössä ikuiset. Rasvaan ne muutaman kerran vuodessa ja voi sanoa että ovat paremmat kuin uudet. En luovu näistä ikinä!
Tosin en mä nyt vaelluskengissä töihin tai kaupungille lähde. Ei ne sellaiseen ole tarkoitettu. Mutta metsässä ja vuorilla sekä kansallispuistoissa patikoidessa ovat ihan ehdottomat. Vuorille on turha edes lähteä heppoisemmissa kengissä. On äkkiä nilkat ja varpaat tohjona.
Vaelluskenkiä on niin monenlaisia ja eri tarkoituksiin, joten jos mies ymmärtää ottaa huomioon sääolosuhteet pukeutuen sen mukaan kuin miellyttääksen sinun teinitytön unelmia on oikeastikin parempi sinun jymähtää unelmiisi. Itse näkisin miehen järkevyyden, myös pukeutumisen suhteen, olevan erittäin hyvä ominaisuus pitkässä juoksussa eli parisuhteessa. Järkevä pukeutuminen ei sulje pois hyvää makua, vaan myös ymmärryksen osata pukeutua tilanteen mukaan. Ei tarvitse täällä sitten voivotella, miten mies ei suostu vaihtamaan verkkareita siistimpiin housuihin parhaan ystäväsi häihin.
Minullakin on vaelluskengät jalassa talvella vielä näillä pakkasilla. Ja juuri ostin toiset, ne on vielä jonkun armeijan ylijäämäkamaa.
Ja olen nainen. Enkä edes insinööri.
Minusta ne ovat käytännölliset. Pysyy pystyssä jäälläkin, hyvä kävellä, suojasäällä eivät kastu.
Mitä jalkineita tässä maassa pitäisi käyttää? En halua liukastella enkä palella enkä kastella jalkojani.
Mun mies käyttää,vaikka muuten pukeutuu nuorekkaasti (ja onkin nuori vielä). Satsaa hyviin kenkiin, sillä selästä löytyy kaksi välilevynpullistumaa.
Itse ainakin valitsen mieluummin käytännöllisen miehen kuin pikkurilli pystyssä kulkevan pukumiehen. Itsekin käytän kunnon kävelykenkiä nuorena naisena, joten olisi ihan hyvä match samanhenkinen mies.
Ja naisten suosimat Martensit on paljon paremmat?
Aamen mutta anna pukeutua miten haluaa!