Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan miehen kiinnostus lopahtanut?

Vierailija
02.11.2017 |

Minulla on ollut jo muutaman kuukauden ajan tunne, että miehen kiinnostus minua kohtaan on lopahtanut. Asiasta olen kysynyt, ja väittää edelleen olevansa kiinnostunut.

Arkisin on työt ja harrastukset, joten ne vie toki oman aikansa, mutta vapaa illan saattaa hyvin viettää esimerkiksi kavereiden kanssa, vaikka ei oltaisi moneen päivään nähty kun nopeasti... Ja joo, kavereita täytyy myös toki nähdä, sitä en sano. Viikonlopulle saattaa myös sopia menoa, johon mua ei kutsuta mukaan... MUTTA Kyllä hän välillä osaa myös yllättää, esimerkiksi tekemällä romanttisen illallisen, tai järjestää jotain yhteistä tekemistä ja on ihana, mutta mulla itselläni on tunne, että se ei riitä jos kerran kuukaudessa näyttää välittävänsä...

Myös seksi on vähentynyt huomattavasti alkuaikoihin verrattuna. Ennen seksiä oli lähes joka päivä, kun nyt vaan kerran viikossa. Alan tuntea itseni todella epähaluttavaksi...

Mitä mieltä ootte? Pitääkö mies mua nyt itsestäänselvyytenä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan. Sitten kun seksiä on kerran kuussa kannattaa ehkä huolestua?

Vierailija
2/3 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsekin väliä ja tiiraile tilannetta kauempaa. Mies kyllä pistää tikkua ristiin, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih surkeus. Meillä sama homma mutta mies ei edes koskaan yllätä. Syntymäpäivillä tai äitienpäivänä yllättää kyllä tuomalla jonkun todella surkean lahjan vaikka itse olen ostanut sille yhtä isäinpäivää lukuunottamatta (koska ei ollut rahaa) kalliin ja hänen toivoman lahjan. Muuten merkkipäivät meneekin sitten normaalisti mies laittelee autoaan tai käy kavereillaan "nopeasti" Eikä halua sitten edes erota jos ehdotan. Eikä halua jutella asiasta kun minusta tuntuu ettei se välitä ja mietin onko ero parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi