Vaimo kutoo... Hävettää!
Minä olen 43-vuotiaa ja vaimo on 41-vuotias. Olemme molemmat ihan keskituloisia, lapsia ei ole. Mutta vaimo alkanut harrastaa kutomista. Eikö se ole mummojen juttu? Jotenkin ahdistavaa, että nelikymppiset jo harrastavat eläkeläisten harrastuksia. Vielä kannattaisi liikkua ja olla aktiivinen kun pystyy? Joudun laittamaan vaimon kutomistarvikkeet kaappiin, jos joku tulee meille kylään. Ainakin jos omat kaverini käyvät.
Kommentit (41)
Kaikkea sitä voikin hävetä. Toivottavasti vaimosi löytää paremman miehen.
reps.
ps. oikea termi on neuloa, kutominen meinaa jotain ihan muuta.
Vaimosi voi kutoa sinulle pienen kikkelinlämmittimen talveksi. Ajattele, miten kätevää.
Mä "kudon" (NEULON!!) myös (olen 40+), ja mun mies (26v) on siitä ihan ihastuksissaan. Eli vika ei ole vaimossasi, vaan sinussa, ukko.
Lol miestä hävettää vaimon neulomisharrastus ja avautuu siitä vauvalehden keskustelufoorumissa......
Neuloin, siis en kutonut, ensimmäisen villatakkini alakoulussa.
Olinko jo silloin mummo?
Mä olen kutonut teini-iästä. Nykyään luonnistuu myös kankaankudonta. Mies on ylpeä siitä miten taitava olen ja arvostaa sitä että meillä on laadukkaita neuleita ja kodintekstiileitä.
Miten tyhjää elämäsi on, kun et näytä tekevän muuta kuin keksivän päivästä toiseen näitä surkeita trollejasi? Et edes muista olevasi nainen.
Provohan tää on, mutta mä oon NEULONUT jo lapsesta saakka. Edelleenkin tykkään sitä toisinaan tehdä, eikä se oo aktiivisuudesta pois
N21
Musta oli herttasta, kun ystävän mies kutoi itselleen kaulahuivia:)
Neulominen on rentouttava harrastus siinä missä muukin käsillä tekeminen. Mutta kyllähän sinä käsitöiden autuuden taidat jo tunteakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Neulominen on rentouttava harrastus siinä missä muukin käsillä tekeminen. Mutta kyllähän sinä käsitöiden autuuden taidat jo tunteakin ;)
Boooommmmmm! Burn!! :D :D :D
Mun prätkäjätkä mieheni tykkää kun mä kudon tai virkkaan. Se on kuulemma kodikasta :)
Minäpä kudon! Meillä on kangaspuut ja saan aikaiseksi 120 cm leveää kangasta, jos haluan. Nyt on loimella leveyttä noin 80 cm ja teen räsymattoja mökille.
Iina Kuustonenkin neuloo. Onko Iina ällö mummo?
Vierailija kirjoitti:
Musta oli herttasta, kun ystävän mies kutoi itselleen kaulahuivia:)
Musta oli herttaista, kun poikani kaveri 17- v neuloi kaulahuivia.
Joskus oli muotia että nuoret miehet virkkasivat pipoja.
Vierailija kirjoitti:
reps.
ps. oikea termi on neuloa, kutominen meinaa jotain ihan muuta.
Kutominen ja neulominen on molemmat yhtä käypiä sanoja.
Sen sijaan näiden provojen taso heikkenee päivä päivältä. Säälittävä tämäkin yritys.
Pöllö. Kutominen, jos tarkoitat neulomista, on trendi. Sitä paitsi se rentouttaa, vähentää stressiä, joku saa lahjan, ehkä sinä itse?