Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies mokasi kauppareissun ja nyt riita päällä

Vierailija
02.11.2017 |

Olemme molemmat työttömiä, jos se ketään kiinnostaa. Mutta pyysin miestä käymään kaupassa(lidl) ja pyysin tuomaan roskapusseja, kuivahiivaa ja pakastepizzat. No mies tuli kotiin tyhjin käsin, kun ”ei lidlissä ole näitä mitä halusit”. No olisiko kannattanut mennä toiseen kauppaan? Minä yleensä olen köynyt kaupassa meillä ja s-kaupasta olen aina löytänyt kaiken tarvittavan. Nyt mies sitten tiuskii, kun minä olin epäreilu...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mene muualle tekemään tuota. Toivon aikuisten ihmisten sivistynyttä keskustelua.

Ap

Vai maksaako Lidl sinulle näistä mainosten aluista (Lidlistä saa kaiken halvemmalla), tapa se on tuokin rahansa ansaita.

Ei todellakaan! Minä en käy lidlissä, siellä on kummallisia tuotteita ja ahtaat kassat.

Ap

Miksi ihmeessä pyysit miestäsi käymään Lidlissä jos et itsekään siellä käy? Mutta sokea pitää ihmisen kyllä olla, jollei pakastepizzoja tai roskapusseja Lidlistä löydä. Kuivahiivaan en ota kantaa koska itse käytän vain tuoretta.

En pyytänyt käymään lidlissä, vaan kaupassa. Meni omin päin lidliin.

Ap

Vierailija
22/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää onkin onneton provo, niin aika hauska tavallaan.

Mä oikein sieluni silmin näen kaksi ihravalasta tappelemassa puuttuvista pakastepitsoista. Ap:kin ei voi käydä Lidlissä, kun "siellä on AHTAAT kassat". Say what?! Pitää olla kyllä ihan saamarin leveä tankki, ettei niistä läpi mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mene muualle tekemään tuota. Toivon aikuisten ihmisten sivistynyttä keskustelua.

Ap

Vai maksaako Lidl sinulle näistä mainosten aluista (Lidlistä saa kaiken halvemmalla), tapa se on tuokin rahansa ansaita.

Ei todellakaan! Minä en käy lidlissä, siellä on kummallisia tuotteita ja ahtaat kassat.

Ap

Miksi sitten pyysit miestäsi käymään siellä? Minä en nyt pysy kärryillä tässä keskustelussa.

Vierailija
24/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ap

Jos haluat aikuisten keskustelua, niin harjoittele sitä vaikka ensin miehesi kanssa, sen sijaan että poljeet jalkaasi kuin kiukkuinen pikkutyttö.

Vierailija
25/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ap

Ap

Miksi ihmeessä pyysit miestäsi käymään Lidlissä jos et itsekään siellä käy? Mutta sokea pitää ihmisen kyllä olla, jollei pakastepizzoja tai roskapusseja Lidlistä löydä. Kuivahiivaan en ota kantaa koska itse käytän vain tuoretta.

Ap

No miksi sitten kirjoitit aloitukseen, että pyysit miestä käymään Lidlissä? 

Vierailija
26/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työttömyys liittyy aiheeseen?

Kai työtön sekä työssäoleva voivat yhtälailla ajatella säästöä ja mennä S-kauppaan tai Lidliin.

Mutta naurettavaa on, että kehtaat räksyttää miehellesi, joka ajatteli hyvää. Mene sitten itse sinne kauppaan, not big deal.

Vierailija
27/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ap

Ap

Ap

No miksi sitten kirjoitit aloitukseen, että pyysit miestä käymään Lidlissä? 

Pyysin käymään KAUPASSA. Laitoin lidlin sulkuihin, koska tarkoitin että mies meni siihen kauppaan. Ihan oikeasti, onko nyt lukihäiriö?

Ap

Vierailija
28/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissäkö ei ollut pakastepissaa?

Vierailija
29/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ap

Ap

Ap

Aloituksesta sai kyllä sellaisen käsityksen, että pyysit miestäsi käymään Lidlissä.

Vierailija
30/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sitä mitä halusin.

Ap

Vierailija
31/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sitä mitä halusin.

Ap

Eli pieleen meni. No, parempaa onnea seuraavaan aloitukseen.

Vierailija
32/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ap

Ap

Ap

Siis oikein omin päin. Mun mies tulee kohta töistä ja käy "omin päin" valitsemassaan kaupassa. Toki ei tuu tyhjin käsin kotiin :).