Mies mokasi kauppareissun ja nyt riita päällä
Olemme molemmat työttömiä, jos se ketään kiinnostaa. Mutta pyysin miestä käymään kaupassa(lidl) ja pyysin tuomaan roskapusseja, kuivahiivaa ja pakastepizzat. No mies tuli kotiin tyhjin käsin, kun ”ei lidlissä ole näitä mitä halusit”. No olisiko kannattanut mennä toiseen kauppaan? Minä yleensä olen köynyt kaupassa meillä ja s-kaupasta olen aina löytänyt kaiken tarvittavan. Nyt mies sitten tiuskii, kun minä olin epäreilu...
Kommentit (32)
Kyllä' noita kaikkia lidlissä myydään.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mene muualle tekemään tuota. Toivon aikuisten ihmisten sivistynyttä keskustelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mene muualle tekemään tuota. Toivon aikuisten ihmisten sivistynyttä keskustelua.
Ap
Kerropa miten tästä aiheesta saa sivistynyttä keskustelua? Hmm..sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Vai maksaako Lidl sinulle näistä mainosten aluista (Lidlistä saa kaiken halvemmalla), tapa se on tuokin rahansa ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Oleppa nyt rehellinen...haluat hedelmätöntä keskustelua kelvottomasta miehestäsi.
Syy miksi miehesi on tyoton selvisi ainakin tasta tarinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Kerropa miten tästä aiheesta saa sivistynyttä keskustelua? Hmm..sitähän minäkin.
Miehen käytös ei ollut perusteltua. Miksi kohtelee minua noin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Ap
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Vai maksaako Lidl sinulle näistä mainosten aluista (Lidlistä saa kaiken halvemmalla), tapa se on tuokin rahansa ansaita.
Ei todellakaan! Minä en käy lidlissä, siellä on kummallisia tuotteita ja ahtaat kassat.
Ap
Aika harvoin tulee nykyisin käytyä Lidlissä. Nyt huomasin kivoja vaatteita ja askartelutarvikkeita mainoksesta, mutta tarjous vasta maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Ap
Miten?
Mies tiuskii ja pitää minua pahana ihmisenä, kun muka syyllistän häntä.
Lopeta nämä provot aikuinen ihminen. Tiedät itsekin, että aikuiset ihmiset eivät usko tällaista. 0/ 5
Miehesi on kelvoton työtön, joka ei osaa käydä kaupassa. Sinä olet kelvoton työtön, joka haluaa haukkua miestään netissä.
Kirjoititko miehellesi kauppalapun vai hävisikö se matkan varrella ettei hän muistanut mitä piti ostaa vai mistä kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Lillinlillin lieru lilliltä pääsi pieru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Miksi? Eihän sitä teillä kotona ainakaan tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Ei todellakaan! Minä en käy lidlissä, siellä on kummallisia tuotteita ja ahtaat kassat.
Ap
Miksi ihmeessä pyysit miestäsi käymään Lidlissä jos et itsekään siellä käy? Mutta sokea pitää ihmisen kyllä olla, jollei pakastepizzoja tai roskapusseja Lidlistä löydä. Kuivahiivaan en ota kantaa koska itse käytän vain tuoretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ap
Ehkä sun mieskin olisi toivonut aikuisen sivistynyttä palautetta. Mietipä ap kertaalleen, miten mahdoitkaan miehellesi sanoa, kun hän tuli tyhjin käsin kaupasta? Niinpä.
Jospa nyt menisit pyytämään kärkeviä sanojasi anteeksi. Sitten puette päälle ja lähdette MOLEMMAT sinne Lidliin, kävellen, ja haette ne puuttuvat ostokset. Mies näkee, missä niitä siellä on ja saatte molemmat liikuntaa.
Ä
Ei luulisi kahden joutilaan ihmisen saavan riitaa yhdestä kuppasesta kauppakäynnistä, Varsinkaan kahden "aikuisen" ihmisen.
Tämähän on oikeastaan aika hauska juttu. Tarinan opetus on, että älä anna miehellesi liian vaikeita tehtäviä. :) Tai sitten pidä häneen vähintään puhelinyhteys auki. ;)
0/5