Eronneet miehet, joilla jo lapsia
Olen 38v eronnut nainen, jolla on 2 lasta, ja haluaisin eronneiden miesten (joilla jo lapsia vanhasta suhteesta) vastauksia siihen, millaista naissuhdetta he etsivät eron jälkeen heti / myöhemmin. Minua pohdituttaa, haluavatko eronneet miehet vain seksisuhteita ja "ikuisesti" vai onko se vain joku vaihe esim vuoden ajan eron jälkeen. Itse toivoisin rennon parisuhteen, en mitään uusperhekuviota kuitenkaan, mutta siis ihan perinteistä "seurustelua" ja sitoutumista, vaikka molemmat asuisivatkin omien lastensa kanssa. Mitä te eronneet miehet yleensä etsitte?
Kommentit (9)
Riippuu naisesta, kuinka paljon lapset on isällään, lasten iästä, jne. Ne joilla on pieniä lapsia, eivätkä juuri ole isällään pelkkiä seksisuhteita. Jos naisen lapset olisi jo lähes aikuisia tai ovat jo aikuisia voisin harkita jotain pidempi aikaistakin.
Ei mitään ikuisesti, eikä mitään seurustelua. Seksiä ja kevyttä yhdessäoloa ilman mitään sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta, kuinka paljon lapset on isällään, lasten iästä, jne. Ne joilla on pieniä lapsia, eivätkä juuri ole isällään pelkkiä seksisuhteita. Jos naisen lapset olisi jo lähes aikuisia tai ovat jo aikuisia voisin harkita jotain pidempi aikaistakin.
Kuulostat oksettavalta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kur kur, kulta raiskaa itsetuntoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli vain suora vastaus ap kysymykseen. Mitä muuta tekee sellaisella naisella, jolla ei ole lähes yhtään vapaa-aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan lasten kannalta se ihanteellisin ratkaisu. Eiköhän se yksinhuoltaja äitikin tuossa tilanteessa hae sitä seksiä, eikä mitään parisuhdetta.
Tuo erillään asuminen niin kauan kuin lapset asuvat kotona on hyvä. Aikaisintaan sitten yhteen muutto kun suhde on varma ja ainakin toiselta on lapset jo muuttaneet pois. Yötä voi tietysti olla lasten kotona ollessa ja lapset vaikka yökylässä mukana mutta sekin vain siinä tapauksessa, että suhde on varma ja jatkoa tiedossa.
Samanikäinen mies olen. Eron jälkeen päädyin yhteen 12 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Sillä tiellä ollaan 3 vuotta eron jälkeen.