Kuollut äitini oleilee lapsuudenkodissani. Onko muilla tällaisia kokemuksia?
Monta kertaa olen tuntenut että kuollut äitini on paikalla. Viimeksi tunsin että äiti istui olohuoneen nojatuolissa. Kun olimme keittiössä ja 3 v lapseni meni olohuoneeseen, niin hän yhtäkkiä pelästyi jotain ja juoksi itkien pois. Olen varma että hän pelästyi kuollutta mummoa.
Ovatko muut kokeneet tällaista?
Kommentit (22)
Isäni oli raahaamassa äitiä ja minua mielisairaalaan, kun intimme että uudessa kodissa kummittelee. Isä oli siis rekkakuski ja paljon pois, eikä kokenut samoja asioita . Sitten isän välilevy pamahti ja kun makoili kotona, joutui vastakkain samojen ilmiöiden kanssa jotka olivat minut ja äitini pelästyttäneet. Mitään isä ei ensin tunnustanut, mutta yhtenä yönä huudahti äidille että taas tuo ääni! mistä se tulee? Oli kuin mielipuoli hankaisi ruosteista viulua jossain etäällä, mutta selvästi korvin kuultavana.. Se sama ääni oli ajanut minut, 15v tytön! äidin viereen nukkumaan. Ja siihen viulustin päälle vielä ryminä keittiöstä, koputukset seinistä, juoksuaskeleet ikkunan alta ja kattilasta sinkoilevat perunat.
Äitini on "tapakristitty" eli minut on kastettu ym, mutta mitenkään hengellisyys ei perheemme elämässä näkynyt. Äiti ei katsonut kauhuelokuvia, eikä ollut kiinnostunut parapsykologiasta. Samat jutut isällä. Minä tietysti olin lapsena lukenut kaikki vihreät kädet, mutta kun muutimme olin jo 14-vuotias enkä osannut edes ajatella, että siistissä tiilitalossa olisi aaveita. Talo ei ollut pelottava, eikä siitä tullut mitään "pahoja viboja".
Kyllä sitä alkaa uskoa paatuneinkin skeptikko, kun itse kokee.
Eiköhän siinä tehtäisi kokonaisarvio hoitoon hakeutuneen tilanteesta. Ei ketään julisteta psykoottiseksi yhden selittämättömän kokemuksen perusteella.