Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaillaan naispelon ja miespelon syitä

Vierailija
02.11.2017 |

Nyt kun palstalla on ainakin yksi julkisesti naisia pelkäävä palstalainen. Itse olen miehiä pelkäävä palstalainen ja olisi mielenkiintoista tietää ovatko pelon syyt samat.

Miksi pelkäät vastakkaista sukupuolta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pelko yleensä palvelee itsesuojeluvaistoa.

Tässä ketjussa vaikuttaa siltä, että jotkut pitävät pelkoa huonona asiana. Minusta asia ei välttämättä ole niin. On tervettä vältellä sellaista, mistä on huonoja kokemuksia.

Vierailija
22/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kumpaakaan sukupuolta, mutta paras ystäväni on nainen, joka pelkää miehiä. Jopa, vaikka olen itsekin mies, ymmärrän tämän. Ystäväni on raiskattu ja myöskin huumattu raiskaustarkoituksessa. Häntä ahdistellaan jonkin verran ulkonäön takia. Painoa hänellä on alle 50 kg, joten hän on aika puolustuskyvytön. Munkin kimppuun on käyty miesten taholta, mutta traumoja ei jäänyt, koska en ollut tilanteessa avuton, enkä saanut kuin mustelmia. Pärjään aika hyvin ja juoksen kovaa. Pääsen aina pois, eikä mua ole helppo saada kiinni. Kaveriltani puuttuu nämä ominaisuudet ja lisäksi häneen kiinnitetään paljon huomiota. Yksi stalkkerikin hänellä on ollut.

Mua hän ei onneksi pelkää. Me tutustuttiin toisiimme ihan pikkulapsina ja ollaan kuin perhettä. Sanokaa vaikka valkoritariksi, mutta ymmärrän kaveriani. Aika moni nainen pelkää miehiä. Itse annan naisille aina pimeillä kujilla paljon tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi