Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän henkilön, joka sanoo ettei hänellä ole varaa kalliisiin kenkiin, joten hän ostaa useamman kerran kuussa 20 euron kengät

Vierailija
02.11.2017 |

Hän ei ilmeisesti osaa alkeellisiakaan yhteenlaskuja. Jos ostaisi kerralla kunnolliset, joista joutuisi vähän enemmän pulittamaan, niin tulisi huomattavasti halvemmaksi ja ekologisemmaksi. En vaan käsitä tuollaisia ihmisiä.

Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan: hän ostaa 20 e kenkiä useamman kerran kuussa siksi, että ne eivät kestä vaan joutuu nakkaamaan ne roskiin muutaman viikon käytön jälkeen. Siltikään ei hänen päässään mikään hälytyskello soi...

Ap

Vierailija
2/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottihan tuollainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan kateellinen tuttava, jota harmittaa toisen kenkävalikoima. Mikä vika niissä edullisissa kengissä on?

Vierailija
4/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne nyt ihan viikoissa hajoa sentään.

Ikävä kyllä ne 20 euron kengät ( mistä sellaisia nyt löytyykään) on samoja kiinalaisia kuin ne 60 euron kengätkin.

Vierailija
5/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaalin ja rahan tuhlausta. No hölmöjä riittää.

Minä ostan aina kerralla kalliit ja kunnolliset.

No täytyy sitä imagoa myös miettiä. tunnustetaan.

Vierailija
6/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on varmaan kateellinen tuttava, jota harmittaa toisen kenkävalikoima. Mikä vika niissä edullisissa kengissä on?

Se vika, että kyseisen henkilön kenkävalikoima löytyy roskalavalta. Ja kengät siis päätyvät sinne rikkinäisinä parin viikon käytön jälkeen. Pohjat alkavat irvistellä - suutarikaan ei niin heikkolaatuisia kenkiä lähde korjaamaan.

Ap

Vierailija
7/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä ne 20 euron kengät ( mistä sellaisia nyt löytyykään) on samoja kiinalaisia kuin ne 60 euron kengätkin.

60 euroa ei ole paljon kengistä. On tämä sankari suostunut 60 euroa maksamaan kengistään, joista minä sanoin hänelle, että eivät tule nekään kestämään. Hän siis näytti kyseiset kengät minulle ja näin niistä heti, että tulevat hajoamaan kuukauden sisällä. Niin hajosivatkin.

Netistä voi löytää alennuksesta yli satasen maksavia laadukkaita kenkiä jopa 60 eurolla (minä olen löytänyt). Ja kyllä ovat kestäneet kun tietää mitä ostaa. Minä näen kengistä heti, ovatko ne laadukkaat vai ei. En osta paskaa, vaikka se maksaisi 250 euroa. Hinta ei ole laadun tae, mutta on aika epätodennäköistä, että ovh 20 euron kengät olisivat laatutavaraa.

Minä suosin laatua ja silloin hinnalla ei ole väliä.

Ap

Vierailija
8/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpahan sullakin jotain tekemistä, voit taivastella toisen kenkäostoksia.

Vierailija
9/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD

Vierailija
10/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä liiottelet, sillä olen kävellyt parin kympin kengillä jo neljättä talvea ja juossut aika monta sataa kilometriä  Lidlin 20 euron lenkkareilla. 

Ja tämä aloitus on ollut täällä ennekin joten ajattelen tämän olevan silkka provoilua.

Vierailija
11/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee vaikka siivoomaan.

Vierailija
12/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä liiottelet, sillä olen kävellyt parin kympin kengillä jo neljättä talvea ja juossut aika monta sataa kilometriä  Lidlin 20 euron lenkkareilla. 

Ja tämä aloitus on ollut täällä ennekin joten ajattelen tämän olevan silkka provoilua.

Hienoa, jos Lidlin parinkympin tossut on hyvät. Minä kuitenkin puhuin parinkympin kengistä, jotka hajoavat alle kuukaudessa. Sellainen, joka ostaa tällaisia kenkiä ja valittaa rahanpuutteesta ei voi käydä ihan täysillä...

Ap

Vierailija
13/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo ihminen, jolla on sädekehä päänsä ympärillä ja joka ei koskaan ole ihmetellyt muiden ihmisten toimintatapoja. 😎

Vierailija
14/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee vaikka siivoomaan.

Ja tämä ei siis ollut ap:lle.

Vierailija
15/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin yksinkertaista. Villakangastakistani hajosi vetoketju. En pysty uutta siihen ompelemaan. Eli pakko ostaa uusi takki nyt kun tarkenee kävellä kauppaan takki auki. Rahaa ei juuri nyt ole. Säästät meni toiseen ongelmaan. Säästäisi tuon 60 mutta en ehdi. Pakko ostaa sillä mitä lompsasta löytyy. Eli 20e.

Vierailija
16/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryshän sellainen on joka ostelee jatkuvasti roskiinheitettävää paskaa.

Vierailija
17/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin yksinkertaista. Villakangastakistani hajosi vetoketju. En pysty uutta siihen ompelemaan. Eli pakko ostaa uusi takki nyt kun tarkenee kävellä kauppaan takki auki. Rahaa ei juuri nyt ole. Säästät meni toiseen ongelmaan. Säästäisi tuon 60 mutta en ehdi. Pakko ostaa sillä mitä lompsasta löytyy. Eli 20e.

Jos olisi edes syystäkin niin voisin sinnitellä säästää ja ostaa alennusmyynneistä. Mutta menin villatakilla siihen saakka kun kohtasin ottaa talvitakki käyttöön.

Eli ensimmäinen halpa takki on pakko ostaa, vaikka arvostan laatua ja tyyliä.

Vierailija
18/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämä ap:n tuntema henkilö ostaa näitä "20 euron viikossa hajoavia kenkiä", kun itse en ole koskaan törmännyt sellaisiin...

Olen elämäni aikana aina ostanut halpiskenkiä ja ne ovat kestäneet vuosia. Kesäkenkäni olen ostanut vuonna 2012 ja taisi maksaa 20-30e ja vielä niillä kävelee, eivätkä ole hajonneet mistään kohtaa. Talvikenkäni ovat jotkut kirpparilta vuonna kivi ja miekka ostetut ja nekin jatkavat palvelemista tänäkin talvena. Eikä ne ole todellakaan mitkään merkkikengät, eli tuskin uutenakaan ovat maksaneet muutamaa kymppiä enempää.

Mutta uskon, että ap nyt hieman liioittelee asiaa, koska kengät saa olla todella kovalla käytöllä, jos hajoaa viikossa, tai sitten ne ovat jotkut "ranta"läpyskät, joilla raahustetaan menemään.

Vierailija
19/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 euroa ei ole paljon kengistä. On tämä sankari suostunut 60 euroa maksamaan kengistään, joista minä sanoin hänelle, että eivät tule nekään kestämään. Hän siis näytti kyseiset kengät minulle ja näin niistä heti, että tulevat hajoamaan kuukauden sisällä. Niin hajosivatkin.

Netistä voi löytää alennuksesta yli satasen maksavia laadukkaita kenkiä jopa 60 eurolla (minä olen löytänyt). Ja kyllä ovat kestäneet kun tietää mitä ostaa. Minä näen kengistä heti, ovatko ne laadukkaat vai ei. En osta paskaa, vaikka se maksaisi 250 euroa. Hinta ei ole laadun tae, mutta on aika epätodennäköistä, että ovh 20 euron kengät olisivat laatutavaraa.

Ap

Vai niin.

No kerropa mistä löytää laadukkaat kengät. Kerro merkki.

Vierailija
20/32 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vai niin.

No kerropa mistä löytää laadukkaat kengät. Kerro merkki.

Itse tilasin Zalandon outletistä Aiglen talvikengät. En muista lähtöhintaa, mutta alennuksen jälkeen 108 euroa. Todella tukevat ja lämpimät.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi