Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mistä voisin löytää puolison, jos nettideittailu ja baarit ovat poissuljettuja vaihtoehtoja?

Vierailija
02.11.2017 |

Olen tässä mietiskellyt kohta vuoden päivät, mitä mun pitäisi tehdä, että voisin tutustua johonkin uuteen ihmiseen tositarkoituksella. Kuinka huomiotaherättävän kaunis pitää olla, että saisi treffipyyntöjä kadulla kävellessään marraskuisessa Helsingissä? Nimittäin olen itse vain ok-tasoa ja hoikka sekä 30+, niin kukaan ei tule jututtamaan kadulla. Mitä mun pitäisi tehdä? Haluaisin seurustelusuhteen ja seksiäkin, mutta en halua nettideittaulua, Tinderiä tai mennä baareihin/yökerhoihin ym. ja harrastankin vain yksilölajeja yksin. Töissä tai salilla ym. ne epäkiinnostavimmat hieman hölmöt hölösuumiehet tekevät itseään tykö ainoastaan.

T. Nainen 30+

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että joku älykäs, syvällinen ja pohdiskeleva tyyppi tulisi tekemään aloitteen keskellä katua ja pyytäisi treffeille, mutta sellaista ei ole tapahtunut kuin kerran elämässäni ja siitä on yli 15 vuotta aikaa. Aloitus ei ole provo. T. Ap

Vierailija
2/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että joku älykäs, syvällinen ja pohdiskeleva tyyppi tulisi tekemään aloitteen keskellä katua ja pyytäisi treffeille, mutta sellaista ei ole tapahtunut kuin kerran elämässäni ja siitä on yli 15 vuotta aikaa. Aloitus ei ole provo. T. Ap

Minäkin haluaisin, että joku tarjoaisi mulle duunia, jossa on pääjohtajan palkka, oloneuvoksen työajat ja kadunlakaisijan vastuu. Tämäkään ei ole provo vaan ihan oikeasti tahtoisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriani mukaan tollainen tapahtuu vain kerran elämässä. Jos tykkäsit tyypistä niin jäljitä facen avulla.

Et voi enää vaatia tuon ikäisenä ihmeitä, toimi itse ja tee se aloite.

Vierailija
4/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvaat, olet jo deittailun ja isketyksi tulemisen ehtoopuolella. Aikasi meni jo. Opi arvostamaan elämässä muita asioita.

Vierailija
5/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein tosissaan haluat, menet sinne baariin tai Tinderiin vaikka siinä olisikin jotain vastenmielistä. Muuten et saa.

Vierailija
6/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet jonnekin kansalaisopiston autonkorjauskurssille, ja pudottelet siellä työkaluja jatkuvasti lattialle.

Vierailija
7/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin, että joku tarjoaisi mulle duunia, jossa on pääjohtajan palkka, oloneuvoksen työajat ja kadunlakaisijan vastuu. Tämäkään ei ole provo vaan ihan oikeasti tahtoisin

Onko aloitukseni siis kovinkin epärealistinen? Kun siis ihmetyttää se, miksi ne älykkäät, hieman ujot tyypit eivät koskaan tule tekemään aloitteita, vaan päädyn ekstroverttien seuraan silloinkin harvoin, kun joku tekee aloitteen. Olen jutellut asiasta kavereilleni ja heidän mukaansa joudun nöyrtymään ja tekemään nettideitti-ilmoituksen tai hakeutumaan joihinkin tapahtumiin/järjestötoimintaan jne. Olen itse asiassa ihmetellyt tätä koko elämäni ajan...oletin suunnilleen, että prinssi karauttaa hakemaan mut kotiovelta valkoisella ratsullaan ja ihmettelin, miksi niin ei käynyt.

Mutta: jos sitkeästi pitäydyn käsityksessäni, niin minkä näköinen mun olisi oltava, että houkuttelisin seuraa tositarkoituksella (ei siis tietenkään seksiseuraa, vaan seurudtelupotentiaalilla) kadulta marraskuisesta Helsingistä? T. Ap

Vierailija
8/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 -vuotias isäni ehdotti minulle aikanaan tanssikurssia ja lavatanssiharrastusta. En kokeillut kun epäilin tokkopa siellä minua kiinnostavat miehet pyörisivät. Mutta fakta on, että sen puolison löytmiseksi tulee tehdä vähän töitäkin. Ota vaan nettideitit kauniiseen käteesi, jos oikeasti miehen haluat.

Vierailija
9/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriani mukaan tollainen tapahtuu vain kerran elämässä. Jos tykkäsit tyypistä niin jäljitä facen avulla.

Et voi enää vaatia tuon ikäisenä ihmeitä, toimi itse ja tee se aloite.

Tämän ikäisenä? Mutta jos olisin ulkonäöltäni malli- tai filmitähtitasoa? Riittääkö se?

Vierailija
10/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ulkonäöllisesti suunnilleen samaa tasoa kuin teininä tai parikymppisenäkin, sillä silloin olin nörttimäisempi kuin nykyisin. T. Ap

Vierailija
11/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin nettideittailemalla ihanan miehen 50-vuotiaana.

Vierailija
12/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko muka oikeasti vastata myöntävästi jos noin kävisi?! Vähän epäilen... XD

Vierailija
13/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 -vuotias isäni ehdotti minulle aikanaan tanssikurssia ja lavatanssiharrastusta. En kokeillut kun epäilin tokkopa siellä minua kiinnostavat miehet pyörisivät. Mutta fakta on, että sen puolison löytmiseksi tulee tehdä vähän töitäkin. Ota vaan nettideitit kauniiseen käteesi, jos oikeasti miehen haluat.

En voi sille mitään, että jopa olisin ehkä mieluummin lopun ikäni yksin ja ilman seksiä kuin nöyrtyisin tyrkyttämään itseäni joillekin ihmisille ja nöyrtyisin deittailemaan, mitä en ole koskaan eläissäni tehnyt. T. Ap

Vierailija
14/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä lassukan provo prinsessaharhailijasta?

Vierailija
15/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla valmis tekemään itsekin jotain jos ihmisiin haluaa tutustua.

Mikä vika baareissa? Niissäkin käy monia jotka eivät vedä perseitä vaan ovat vakavasti seuraa tai juttelukaveria hakemassa.

Itse olen deittaillut lähinnä kaverin kavereita ym, eli joku muu "parittanut".

Vierailija
16/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko muka oikeasti vastata myöntävästi jos noin kävisi?! Vähän epäilen... XD

On totta, että saattaisin vastata kieltävästi silti. Sitäpaitsi nykyään epäilen flirttailevia miehiä PUA-tyypeiksi (pick-up artist), jotka harjoittelevat unelmiensa naisen iskemistä flirttailemalla esim. mulle. Joten en usko, että muhun kohdistunut flirtti olisi aitoa (sillä itsetuntoni on huono). T. Ap

Vierailija
17/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ulkonäöllisesti suunnilleen samaa tasoa kuin teininä tai parikymppisenäkin, sillä silloin olin nörttimäisempi kuin nykyisin. T. Ap

Et todellakaan kilpaile enää samassa sarjassa, missä teinit ja parikymppiset! Ikäsi puolesta olet jo sellainen, että ihmiset olettavat sinulla olevan lapsiakin. Eivät lapsia tehneet naiset ole ykkösvalintoja. Riippumatta siitä, että oletko tehnyt lapsia, niin tuntematon mies olettaa sinun tehneen, eikä siksikään lähesty sinua.

Vierailija
18/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä lassukan provo prinsessaharhailijasta?

Ei ole lassukan provo, vaan olen ihan oikea nainen. Kieltämättä elokuvat jne. ovat vaikuttaneet käsityksiini ja olen eräänlainen naispuolinen "kilttimies" eli kilttinainen. Olen hieman katkera huonosta flaksistani, enkä haluaisi vaivautua yrittämään tai laittamaan itseäni likoon. Siis kyllä joskus harvoin baareissa käydessäni saisin seuraa, mutta baarit eivät vain kiinnosta pätkääkään. T. Ap

Vierailija
19/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois. Nuoria miljonäärihughgrantteja valmistuu tehtaista kymmeniä tuhansia joka vuosi, ja ne suorastaan epätoivoisesti etsivät kaltaistasi sängyn alla piilottelevaa naista. Piakkoin varmasti postiluukustasi alkaa kuulua romanttista huhuilua ja etupihasi on täynnä ruusuja.

Vierailija
20/39 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on nettitreffeissä? Toki siellä on paljon erikoisia ja ei-niin-viehättäviä miehiä, mutta myös ihan normaaleja, fiksuja ja katseenkestäviä. Itse kun nettitreffejä harrastin tapasin useita ihan kelpo tapauksia, vaikka en itsekään ole suuren luokan kaunotar. Yhden niistä sitten otinkin omakseni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme