Ovatko työkaverisi käyneet kotonasi?
Miksi haluat/et halua työkavereita kotiisi? Kuinka läheisiä olette työkavereiden kanssa?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat/et halua työkavereita kotiisi? Kuinka läheisiä olette työkavereiden kanssa?
En halua työdä töitä kotiin, enkä sitä myöten työkavereitakaan. Pidän yksityisyydestäni, asumiseni ja kotini ei kuulu ihmisille joita en muutenkaan kovin läheisesti tunne.
Edellisen työnantajan palveluksessa oli 157.000 ihmistä, nykyisenkin yli 20.000. Eli ei, en ole kutsunut kaikkia kylään, mutta edellisen työnantajan piiristä muodostui pieni kaveriporukka, jotka ovat olleet mun luona kylässä ja mä olen ollut heillä.
Itse järjestin juuri työkavereille tuparit. Kutsuin kaikki läheisimmät työkaverit sekä muutaman sellaisenkin, jotka eivät ole niin läheisiä. Ihanaa, kun on niin paljon hyviä ystäviä töissä.
Väsyin aikoinaan, kun työasiat seurasivat työkavereiden muodossa vapaa-ajallekin ja toisinpäin.
Nykyään pidän hieman jopa etäisyyttä enkä tällä hetkellä kutsuisi ketään työkaveriani kaverikseni tai ystäväkseni.
Järjestin 50-vuotissynttärini kotona, joten silloin kävivät.
Henkilökohtaisesti en jaksa ymmärtää, miksi kukaan jaksaa viettää työkavereiden kanssa myös vapaa-aikaansa, jos ”pakollisia” pippaloita ei oteta lukuun (mutta niihinkään ei ole mikään pakko osallistua).
Käyn mielelläni töissä ja seurustelen työkavereiden kanssa siellä, mutta en oleta, että hyvä työilmapiiri olisi kiinni siitä, että viettäisin heidän kanssaan myös vapaa-aikaa. Tämä tuntuu olevan monella oletuksena: mitä enemmän vapaa-ajanrientoja työkavereiden kanssa sitä parempi työilmapiiri. Bullshit.
Ei ole koskaan käynyt mielessä kutsua työkavereita kotiin, hehän ovat vain työkavereita. Yksi kävi kotonani kun myin hänelle käytettyä tavaraa, muuten ei ole ollut mitään asiaa jonka vuoksi joku tulisi käymään kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Väsyin aikoinaan, kun työasiat seurasivat työkavereiden muodossa vapaa-ajallekin ja toisinpäin.
Jaan samat ajatukset, nykyään olen muutamalle selän takana puhujalle viemäri johon voi kaataa mitä vaan sontaa ja minun pitäisi työpaikalla teeskennellä etteivät nämä ikävät ihmiset muka puhu minulle mitään. Käy raskaaksi, ei olisi pitänyt olla missään yhteydessä työajan ulkopuolella.
Vaihdan pian onneksi työpaikkaa.
No ei todellakaan. Ei olla yhtään läheisiä työkavereiden kanssa.
Eivät ole. Työkaverit ovat työkavereita, en ole heidän kanssaan tekemisissä työajan ulkopuolella.
En ymmärrä miksi minun pitäisi kutsua kotiini ketään.