Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Subun lopetus

Vierailija
02.11.2017 |

Hei onko täällä muita samassa suossa olevia eli koukussa laittomasti? Olen siis käyttänyt päivittäin useamman vuoden ja haluan lopettaa. Omalla kohdalla siitä tekee vaikeaa että puoliso on laillisesti lääkityksellä ja sitä on siis aina lähellä ilmaiseksi jos vain väännän puolison kanssa niin kauan asiasta, että hän antaa periksi. Määrät ovat tosin pienehköjä verrattuna moniin muihin. Mutta olen sen verran pahasti koukussa, että lopettaminen on erittäin vaikeaa. Olen yrittänyt monta kertaa, mutta viimeistään parin kuukauden jälkeen ratkennut masennuksen vuoksi. En kuitenkaan halua merkintöjä minnekään, joten joudun lopettamaan ilman ammattiapua. Mistä ihmeestä saisin sen verran itsehillintää, että pystyisin olemaan ajattelematta sitä puolisolla olevaa "lääkettä" joka "parantaa kaikki vaivat" eli tekosyitä on satoja suoda itselleen tämän "viimeisen kerran" joka on varmasti yksi typerimmistä valheista itselleen.

Myös fyysiset viekkarit pelottaa, mutta eivät lähestulkoonkaan niin paljon kuin psyykkiset. Se paranoidisuus, pelko, masennus ja ahdistus ovat paljon tuskaisempia. Mieluummin ottaisin vaikka tuplapitkän fyysisen kokemuksen jos se olisi sen jälkeen ohi. Mutta ei, pahin tulee vasta kun se uutuudenviehätys lopettamisesta menee. Eli kun luulee, että pahin on ohi ja hetken tuntuu paremmalta ja energiseltä, sitten yhtäkkiä romahtaa täysiä pohjaan. Silloin se oikea koettelemus on edessä. Harmittaa kun tiedän pari kk etukäteen, mitä tuleman pitää. Kun voisin mennä edes akuuttien viekkareiden ajaksi muualle. Mutta kun sen pitäisi olla sellainen paikka, jossa voin vain olla kun se pahin olo tulee. Kukaan muu kuin puoliso ei tiedä, joten ei oikein ymmärräkään.
Sori tuli vähän pitempi kuin piti. Toivon että jotkut subun käytön lopetuksen läpikäyneet antaisivat jotain vinkkejä minun tilanteeseeni.
Ymmärrän kyllä että jotkut haluavat tuoda esille halveksuntansa narkkeja kohtaan mutta mikään anonyymien ihmisten kommentointi ei voi satuttaa minua enempää kuin itsekritiikkini ja puolison sanomiset.
Ja haluan oikeasti lopettaa koko loppuelämäkseni kaiken kemikaalipelleilyn. Ei ole todellakaan sen arvoista. Jos en nyt lopeta, olen aika liemessä jos sairastun vakavasti ja tarvitsen opioidipohjaista lääkettä. Se kun ei toimi, jos käyttää Subutexia. Mutta joo, tänään on ensimmäinen päivä ilman, sen olen päättänyt.

Jos joku kokeilunhaluinen lukee tätä, älä kokeile, ole kiltti.. Älä ota riskiä jäädä koukkuun. Minäkin väitin samaa kuin muut, en jää koukkuun kun en ole muuhunkaan jäänyt. No eipä ollut kokemusta voimakkaasta opioidista ennestään.
Jos jollakulla olisi vinkkejä lopetuksen suhteen, olisin kiitollinen niistä. Samaten kannustavat viestit auttavat. Ja toivon että oma kirjoitukseni kannustaa jotakuta muutakin lopettamaan.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina-Tiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella halua pelastaa itsesi ja elämäsi niin ensinnäkin - käytätkö suonensisäisesti? Se on olennaista. Jos käytät, niin mene testauttamaan itsesi paikalliseen jelppiin tautien varalta.

Juuri nyt vaikein ja TÄRKEIN teko - eroon puolisosta ja heti. Hanki oma kämppä, toiselta paikkakunnalta nyt vielä "terveenä" eli kun käytät. Mene sinne fyysisesti vasta sitten kun sinulla on noin 1,5 kk annos bentsoja ja opioidipohjaisia kipulääkkeitä sekä esim lyricaa.

Täyttä paskaa, että puolisosta eroon. Ainoa, joka jollainlailla ymmärtää; on ite käyttäny ja haluaa siitä rehellisesti eroon. Korvaushoitoon ei pääse helpolla. Pitää olla joko ympäristölle vaarallinen tai erittäin motivoitunut ja motivoituneisuudesta minusta kertoo se, että vielä omasta korvaushoitoannoksesta riittää kiukuttelevalle tyttöystävällekin, eikä kohtele ilmeisesti muuten huonosti silti... Et sinä yksin jaksa taistella senkään vertaa, mitä jaksat puoliso rinnalla. Miten jotkut voi olla niin tyhmiä, että väittää vakavasti päihderiippuvaisen selviävän paremmin ilman kumppania? Siinä vaiheessa sitä kuolee ilman kumppania...

Mie suosittelisin juurikin urheilua, hyvää ruokaa, seksiä, relaamista ilman paineita muusta kuin että jaksaa olla selvänä edes vielä tämän hetken.

Pilvenpoltto ei pahasta siinä vaiheessa, ellei se laukase tarvetta ottaa subua. Mulla pilvi auttaa alkoholiviekkareihin, mutta oon huomannu, että jos pilvi loppuu, alan sitten juoda. Kun ei aamusta polta. Iltasavut on hyvä, kun sitten saa syötyä ja nukuttua. Yks tuttu pääsi herskariippuvuuesta pilven avulla. Silti se tänäpäivänä kyllä juo. Se hakkeutu vierotukseen ja kuntoutukseen heroiinistä, mutta lähti päivän jälkeen pois, kun siellä syötettiin niin hullunlailla bentsoja ynnämuita lääkkeitä. Hänhän niistä on riippuvainen pian poispäästessään. Sattu olemaan sitten pilveä siihenaikaan hyvästi niin sai sillä vierottau'uttua kovemmista. Viina vaan on hanakala, kun sitä on niin jokapaikassa...

Subu on kuulemma vielä hankalampi vierotettava, kuin heroiini. Raskaanaolevat suburiippuvaiset pääsee automaattisesti korvaushoitoon ja annosta ei tiputeta vasten tahtoa.

Tyypillistä sekakäyttävän läheisriippuvaisen horinaa. Selostit juuri miten päihteet vain vaihtuu toisiin ja taustalla olevia syitä ei edes yritetä ratkaista. Ei ihme, ettei metodeillasi ole kummoisempia tuloksia saavutettu.

Vierailija
42/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hengailet vanhan narkkarin kanssa?

Tätä ihmettelee kilttimieskin. Kun käyn kaupassa ruokaostoksilla näen monta kertaa vanhempia mies narkomaaneja ja heillä on aina seurassaan hyvän näköisiä nuoria nais narkomaaneja. Todistaa sen vain, että naiset hengailevat ja pariutuvat kaikkien muiden miesten kanssa kuin kilttien miesten.

Mieluummin narkki kuin uli-uli, huumeista voi sentään päästä eroon.

Sä oot jo sen verran heikko jos oot mennyt siihen pisteeseen, että jäät subuun koukkuun, aineeseen millä on todella heikko euforia. Ulkomailla nauretaan näille suomalaisille räkänokka subu kullinlutkuttajille. Mee imemään yleiseen vessaan munaa milliä vastaan. Koko suomalainen huumeskene on iso vitsi ja vielä isompi vitsi on siinä pyörivät kusettaja rotat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina-Tiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella halua pelastaa itsesi ja elämäsi niin ensinnäkin - käytätkö suonensisäisesti? Se on olennaista. Jos käytät, niin mene testauttamaan itsesi paikalliseen jelppiin tautien varalta.

Juuri nyt vaikein ja TÄRKEIN teko - eroon puolisosta ja heti. Hanki oma kämppä, toiselta paikkakunnalta nyt vielä "terveenä" eli kun käytät. Mene sinne fyysisesti vasta sitten kun sinulla on noin 1,5 kk annos bentsoja ja opioidipohjaisia kipulääkkeitä sekä esim lyricaa.

Täyttä paskaa, että puolisosta eroon. Ainoa, joka jollainlailla ymmärtää; on ite käyttäny ja haluaa siitä rehellisesti eroon. Korvaushoitoon ei pääse helpolla. Pitää olla joko ympäristölle vaarallinen tai erittäin motivoitunut ja motivoituneisuudesta minusta kertoo se, että vielä omasta korvaushoitoannoksesta riittää kiukuttelevalle tyttöystävällekin, eikä kohtele ilmeisesti muuten huonosti silti... Et sinä yksin jaksa taistella senkään vertaa, mitä jaksat puoliso rinnalla. Miten jotkut voi olla niin tyhmiä, että väittää vakavasti päihderiippuvaisen selviävän paremmin ilman kumppania? Siinä vaiheessa sitä kuolee ilman kumppania...

Mie suosittelisin juurikin urheilua, hyvää ruokaa, seksiä, relaamista ilman paineita muusta kuin että jaksaa olla selvänä edes vielä tämän hetken.

Pilvenpoltto ei pahasta siinä vaiheessa, ellei se laukase tarvetta ottaa subua. Mulla pilvi auttaa alkoholiviekkareihin, mutta oon huomannu, että jos pilvi loppuu, alan sitten juoda. Kun ei aamusta polta. Iltasavut on hyvä, kun sitten saa syötyä ja nukuttua. Yks tuttu pääsi herskariippuvuuesta pilven avulla. Silti se tänäpäivänä kyllä juo. Se hakkeutu vierotukseen ja kuntoutukseen heroiinistä, mutta lähti päivän jälkeen pois, kun siellä syötettiin niin hullunlailla bentsoja ynnämuita lääkkeitä. Hänhän niistä on riippuvainen pian poispäästessään. Sattu olemaan sitten pilveä siihenaikaan hyvästi niin sai sillä vierottau'uttua kovemmista. Viina vaan on hanakala, kun sitä on niin jokapaikassa...

Subu on kuulemma vielä hankalampi vierotettava, kuin heroiini. Raskaanaolevat suburiippuvaiset pääsee automaattisesti korvaushoitoon ja annosta ei tiputeta vasten tahtoa.

Tyypillistä sekakäyttävän läheisriippuvaisen horinaa. Selostit juuri miten päihteet vain vaihtuu toisiin ja taustalla olevia syitä ei edes yritetä ratkaista. Ei ihme, ettei metodeillasi ole kummoisempia tuloksia saavutettu.

:D Repesin! Tosin taisi olla tuo viesti trolli. Pilveä vaan kun ei ole tietysti seulojakaan alussa ja sitten urheilua, ruokaa ja seksiä haha! Nehän ne ensimmäisenä mieleen tulevatkin opioidivieroituksessa. XD

Vierailija
44/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin cold turkey vaan...

Vierailija
45/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelee kilttimieskin. Kun käyn kaupassa ruokaostoksilla näen monta kertaa vanhempia mies narkomaaneja ja heillä on aina seurassaan hyvän näköisiä nuoria nais narkomaaneja. Todistaa sen vain, että naiset hengailevat ja pariutuvat kaikkien muiden miesten kanssa kuin kilttien miesten.

Mieluummin narkki kuin uli-uli, huumeista voi sentään päästä eroon.

Sä oot jo sen verran heikko jos oot mennyt siihen pisteeseen, että jäät subuun koukkuun, aineeseen millä on todella heikko euforia. Ulkomailla nauretaan näille suomalaisille räkänokka subu kullinlutkuttajille. Mee imemään yleiseen vessaan munaa milliä vastaan. Koko suomalainen huumeskene on iso vitsi ja vielä isompi vitsi on siinä pyörivät kusettaja rotat.

Tää on niin totta! Ei tiedä aina itkeä vaiko nauraa kun kuulee miten parikymppiset sekakäyttäjät ulisee subuvieroituksen kauhuista. :D Muualla maailmassa tuolla vieroitetaan oikeista huumeista, mutta täällä siitä ei pääse räkänokat kirveelläkään eroon. Lisäksi tietysti keskikaljaa ja diapamia! XD Toisaalta hyvä, ettei ole kuin lasten huumeita noiden saatavilla. Tiedä mitä tekisivät, jos jäisivät koukkuun vaikka fentanyyliin Viron tapaan. No loppuisi ainakin ulina subusta kun tulisi "vähän" vertailupohjaa. Ranskassa narkkarit myy subunsa parilla eurolla ostaakseen kunnon huumeita ja täällä pottunokat maksavat itsensä kipeiksi saadakseen noita pilipalinappeja.

Vierailija
46/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöphöpö todistaa vaan sen että sillä naisen kaikkein pyhimmällä saa mitävaan ilmaiseksi. Pari vuotta niin uikkelit rupsahtaa pahasti kaiken kamankäytösstä ja saa alkaa maksamaan ihan sillä samalla fattarahalla velkojaan pois kun kaikki muutkin.

Mutta milloin alkaisi kilttimies saamaan rakkautta ja sitä kaikkein pyhintä sillä, etä välittää ja rakastaa naista oikeasti? Pitää huolta naisesta ja antaa turvaa? Olen niin pettynyt naisiin..

Mä oon niin pettyny suhun. Huumeita ja huoria kehiin olit miten kiltti tahansa!

Vierailija
47/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt ei ole ollutkaan kyse euforiasta tai sen saavuttamisesta. Jos haluan pääni sekaisin sillä tavalla, juon alkoholia. Jäin subuun koukkuun siitä syystä, että se auttaa minun kroonisiin kipuihini ja aiemmin turrutti masennusta. En todellakaan vertaa itseäni niihin, jotka ovat käyneet heroiinihelvetin läpi. Tunnen kaksi sellaista, eli puolisoni ja hänen kaverinsa. He ovat keskustelleet kanssani asiasta monta kertaa ja millaista se on. Tuo kaveri on myös ollut välillä aikoja ilman subuja ja on sanonut että subun kanssa pahin on juurikin se masentuneisuus ja ahdistus mikä hänellä meni nopeammin ohi heroiinin lopettamisen jälkeen. Fyysisesti heroiinin lopetus oli kumminkin molemmille yhtä tuskaa.

Siksi minusta on hienoa, että molemmat heistä ovat pystyneet lopettamaan ja pystyvät vielä olemaan kavereita keskenään, vaikka käyttivät yhdessä.

Minun riippuvuuteni on minun henkilökohtainen taisteluni, en onneksi tiedä pahemmasta. Tämäkin on jo riittävän vaikeaa minulle.

Ikävää että jonkun sitä pitää vähätellä kun en ole vetänyt "kunnon aineita, enkä edes suoneen" niinkuin Ranskassa tehdään. Joo tiedän kyllä fentanyylista ja pahemmistakin.

Eli siis siinä myös vastaus hänelle, joka kysyi että olenko vetänyt suoneen. Taisin mainita jo aiemmin että kokeilin sitä kerran, mutta silloin tuntui, että nyt tuli raja vastaan. Ehkä jonkinlaisesta itsekontrollin säilymisestä kuitenkin kertoo se, että olen pysynyt samassa päiväannoksessa eli en ole sitä nostanut toleranssin kasvaessa, enkä pystynyt siirtymään suonensisäiseen käyttöön vaikka vaikutus olikin voimakkaampi.

Kuten kirjoitin aiemmin, aion antaa itselleni puoli vuotta aikaa. Jos siinä ajassa en pysty pysymään erossa ja etsimään elämääni muuta sisältöä, sitten muutan erilleni. Vaikeaahan se on kun asuu saman katon alla subun kanssa, mutta ei se ole mahdotonta. Jos kuka niin minä pystyn siihen. Olen selviytynyt monenlaisesta muustakin elämässä. Pitää vaan alkaa taas uskomaan itseensä. Tänään on jotenkin vahvempi ja päättäväisempi olo kuin eilen. Vaikkakin vähän alkaa olla niitä flunssan kaltaisia oireita.

Piti vielä muuten sanoa, että ei minua ne fyysiset oireet niin haittaakaan. Minusta hammaslääkärissä käyminen on kamalampaa. Olen koko ajan tarkoittanut niitä psyykkisiä oireita, niinkuin jotkut myös ymmärsivätkin. Se kuukauden päästä tapahtuva romahdus ja kroonisten kipujen paluu minua pelottavat.

Pilvestä sen verran, että se ei kertakaikkiaan sovi minulle. Saan siitä paniikinomaisen ahdistuksen ja odotan vain koska kokemus on ohi. Olen kokeillut myös sieniä, amfetamiinia ja DMT:tä.. Mikään ei ole tuntunut siltä, että haluaisin ottaa uudelleen. En tykkää kontrollin menettämisestä enkä pään sekavuudesta. Siksi en myöskään juo usein. Siksi en ole nostanut subuannostakaan. Jos olen kokeillut ottaa enemmän, on pääni mennyt liian sekaisin siitäkin. En tykkää siitä tunteesta, mistä muut käyttäjät ilmeisesti nauttivat. Ehkä juuri siksi olenkin jäänyt subukoukkuun, koska se ei pienenä säännöllisenä annoksena aiheuta niin sekavaa päätä kuin muut aineet. ( Ei tosin myöskään isoina annoksina oikein lääkkeenä käytettynä huumevieroituksessa

)

Senkin vielä haluan sanoa, etten halua ottaa mitään muuta riippuvuutta aiheuttavaa tähän. Parempi on olla ilman lisäkemikaaleja.

Jos olisin käyttänyt isoja annoksia tai vetänyt suoneen, olisi asia erikseen.

Kirjoitan välillä miten menee, ehkä joku muu saa siitä kipinän lopettaa. Tänään on siis toka päivä menossa. Huomenna tiedossa se fyysisesti kurjin päivä. Kiitos kaikille vastauksista ja tsempistä. Se on auttanut tässä olemaan ilman.

Vierailija
48/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon löytyy mammapalstaltakin narkkeja.

Tietäisit vaan, missä kaikkialla meitäkin on. Kaikki ne tavalliset kansalaiset, jotka väittävät, että "vaikka narkit luulevat, ettei se näy, kyllä narkin tunnistaa aina!!!" eivät huomaa logiikkansa pettävän siinä, että niin...

Eiväthän he voi tunnustaa niitä, joita eivät tunnista.

Ohiksena terveisin lapsesi asioista päättävä virkamies

Vierailija
49/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisit vaan, missä kaikkialla meitäkin on. Kaikki ne tavalliset kansalaiset, jotka väittävät, että "vaikka narkit luulevat, ettei se näy, kyllä narkin tunnistaa aina!!!" eivät huomaa logiikkansa pettävän siinä, että niin...

Trollolloo vaan sullekin.

Vierailija
50/60 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se minustakaan juuri päällepäin ole näkynyt. Kyllä varmasti joku olisi jo huomauttanut näiden vuosien aikana. Ainoa mistä näkee on pienehköt pupillit, jos osaa katsoa.

Anteeksi, jos kuulostan tekopyhältä, mutta minusta tuo on jo huolestuttava ajatus, että lasten asioista päättävä ihminen käyttää huumeita. Tosin onhan niitä lääkäreissä ja lentäjissäkin. Itse en ole juuri lasten kanssa tekemisissä, jos ei jotain satunnaisia sukulaisten lasten tapaamisia oteta huomioon. En halua altistaa lapsia omalle käytölleni, joten yritän vältellä parhaani mukaan ainakin kunnes olen kuivilla. Omista lapsista en nykyisessä elämäntilanteessa uskalla edes haaveilla.

Vierailija
51/60 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas päivä on menossa. Tietysti piti sitten tulla kipeäksi muutenkin, joten olo ei nyt ole kovin mukava, mutta ei nyt ihan mahdotonkaan.

Ap.

Vierailija
52/60 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/60 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ollut tröl.

Yllättävän iso joukko kovempien aineidenkin väärinkäyttäjiä hallitsee elämänsä, on saanut hyvän koulutuksen ja töitä.

Ikinä en muuten ole työelämässä huumetesteihin törmännyt. Eikä mielestäni ole syytäkään, en tee töitä lasten kanssa suoraan. Vain asioiden.

Vierailija
54/60 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ollut tröl.

Yllättävän iso joukko kovempien aineidenkin väärinkäyttäjiä hallitsee elämänsä, on saanut hyvän koulutuksen ja töitä.

Ikinä en muuten ole työelämässä huumetesteihin törmännyt. Eikä mielestäni ole syytäkään, en tee töitä lasten kanssa suoraan. Vain asioiden.

No kaipa asian vakavuus riippuu siitäkin mitä käyttää, kuinka usein jne. Jos työn laatu ei kärsi eikä kyseessä ole sellainen ammatti, jossa jonkun asettaa vaaraan oman käytön vuoksi, on se tietysti asia erikseen. Siitä huolimatta jokainen kovia aineita laittomasti hommaava tukee rikollista toimintaa eli epäsuorasti kuitenkin asettaa muita vaaraan. Lisäksi aineista ei koskaan voi kunnolla tietää mitä ne pitävät sisällään. Eri asia tietenkin tässä suhteessa taas jos vaikka lääkärinä on mahdollista hommata esim puhdasta diamorfiinia(heroiini) tai fentanyyliä jostain työnsä puolesta. Myös käyttämäni Subutex on lääketehtaasta ja siitäkin syystä ehkä antanut väärän turvallisuuden tunteen vrt. viidakkolabrassa valmistettuun spiidiin tai heroiiniin. Siitä kun voi helposti ajatella että eihän se ole huume vaan lääke. Väärin käytettynä se kuitenkin lasketaan huumausaineisiin.

Neljäs päivä menossa.. Olo on mitä on mutta kaipa tämä tästä. Huilailen, katselen leffoja ja juon nesteitä. Ruoka ei juurikaan maistu. Ei tämä flunssan tulo kyllä helpottanut asiaa, mutta onpa tekosyy olla menemättä minnekään, jos joku kysyy. Saapa olla rauhassa. Liikunta olisi normaalisti auttanut, mutta eipä tässä flunssassa huvita kauheasti ulos mennä. Tavalliseen flunssaan verrattuna paikkoja särkee enemmän ja on levoton olo. Ehkä siinä mielessä positiivinen asia toi sairastuminen ettei oikeastaan jaksa miettiä koko subuja kun on niin tyhjä olo päässä, että haluaa olla vaan.

Vierailija
55/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ollut tröl.

No kaipa asian vakavuus riippuu siitäkin mitä käyttää, kuinka usein jne. Jos työn laatu ei kärsi eikä kyseessä ole sellainen ammatti, jossa jonkun asettaa vaaraan oman käytön vuoksi, on se tietysti asia erikseen. Siitä huolimatta jokainen kovia aineita laittomasti hommaava tukee rikollista toimintaa eli epäsuorasti kuitenkin asettaa muita vaaraan. Lisäksi aineista ei koskaan voi kunnolla tietää mitä ne pitävät sisällään. Eri asia tietenkin tässä suhteessa taas jos vaikka lääkärinä on mahdollista hommata esim puhdasta diamorfiinia(heroiini) tai fentanyyliä jostain työnsä puolesta. Myös käyttämäni Subutex on lääketehtaasta ja siitäkin syystä ehkä antanut väärän turvallisuuden tunteen vrt. viidakkolabrassa valmistettuun spiidiin tai heroiiniin. Siitä kun voi helposti ajatella että eihän se ole huume vaan lääke. Väärin käytettynä se kuitenkin lasketaan huumausaineisiin.

Neljäs päivä menossa.. Olo on mitä on mutta kaipa tämä tästä. Huilailen, katselen leffoja ja juon nesteitä. Ruoka ei juurikaan maistu. Ei tämä flunssan tulo kyllä helpottanut asiaa, mutta onpa tekosyy olla menemättä minnekään, jos joku kysyy. Saapa olla rauhassa. Liikunta olisi normaalisti auttanut, mutta eipä tässä flunssassa huvita kauheasti ulos mennä. Tavalliseen flunssaan verrattuna paikkoja särkee enemmän ja on levoton olo. Ehkä siinä mielessä positiivinen asia toi sairastuminen ettei oikeastaan jaksa miettiä koko subuja kun on niin tyhjä olo päässä, että haluaa olla vaan.

Oikeasti pidän täällä taustalla hirmuisesti peukkua sulle!

Vierailija
56/60 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan tähän ketjuun kun tää vauvapalsta nyt on. Mulla on nyt tilanne seuraavanlainen. Olen ollut ilman subutexia 7 viikkoa. Edelliset menkat oli ennen joulua. Sen jälkeen niitä ei ole kuulunut, vaikka aiemmin on ollut ihan säännölliset kuukautiset.

1,5 viikkoa sitten harrastin suojaamatonta seksiä. Yhden kerran.

Onko yleistäkin että menkat jää pois kun lopettaa päihteidenkäytön? Vai onko todennäköisempää että olisin raskaana? Testin pääsen ostamaan vasta yli viikon päästä kun palaan taas kotiin täältä korvesta.

Vierailija
57/60 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan huomauttanut, että näköjään puolisolle määrätään liian paljon subutexia, kun näköjään jaettavaksikin riittää! Eli jos miehesi (?) on vastuullinen, hän menee heti ilmoittamaan lääkärilleen että annoksensa voi pienentää. Kerro tämä hänelle. Aika paljon riittää, jos sinulle 3 annosta. Montakohan annosta siitä yhdestä tabletista saa?

Vierailija
58/60 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt amfetamiinin vieroitusoireista? Meinasitko alkaa sitä käyttämään?

Vierailija
59/60 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ap joka luulee olevansa raskaana?

Vierailija
60/60 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap ja valitettavasti minun käyttöhistoriakin on erilainen. Kuitenkin nyt olen ensimmäistä kertaa elämässäni lopettamassa huumeiden käytön. Olen raskaana tai en.