Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin ihan mahtavan jäynän uudelle työntekijälle, sillä minä olen päättänyt että minä

Vierailija
02.11.2017 |

Meillä töissä tehdään jäynöjä aina uusille työntekijöille. Meille tulee tänään uusi työntekijä iltavuoroon ja sanoin haluavani olla jäynämestari tällä kertaa.

Keksin ihan mahtavan ja yllättävän idean. Eli aion kakata hänen pukkarin penkille. Ostin jopa muutaman uuden lukon ja lukitsin tyhjiä kaappeja niin että ainoa tyhjä kaappi on vessan oven lähellä. Haluan toteuttaa tuon mutta vähän vielä jännittää että voinko jäädä siitä kiinni. Eli onko kakassa dna:ta? Onko joku niin hullu että oikeasti alkaisi tutkia kepposta ja lähettäisi kakkaani jonnekin laboratorioon? Kun on sormenjälki niin onko myös peräaukonjälki? Onko jollain labratyypillä tai keppostelijalla kokemusta miten vastaavassa on käynyt tai voisi käydä?

Vastatkaa nopeaa, sillä uusi työntekijä tulee iltavuoroon ja minä opastan häntä ja saan kyllä verukkeen mennä ennen illan kahvitaukoa yksin suorittamaan teon. Suoleni on toiminut tällä viikolla melko jämptisti eli olen muutenkin käynyt kakalla ekalla kahvitauolla alkuillasta, eli toteutuspuolessa ei tule olemaan ongelmia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, et tietenkään jää kiinni. Anna mennä! Ota vielä kuvia viritetystä ansasta ja tietenkin video ansasi laukeamisesta, ja laita facebookiin ja youtubeen kaikkien nautittavaksi. Kyllä noin hyvin pohjustettu jäynä pitää jakaa!

Vierailija
2/8 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilailukakka penkille hanskat kädessä niin pääset dna-ongelmasta, jos kerran on pakko noin valtavan hauska ja mahtava pila vääntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän avauksen jälkeen dna-testi on ap:n sinetöity kohtalo.

Vierailija
4/8 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä. Olet.Sairas.

Vierailija
5/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappiin meni!

Uusi työntekijä oli että "mitä täällä tapahtuu" kun haiseva läjä kakkaa oli penkillä odottamassa. 😂

Vierailija
6/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n on pakko olla töissä opetusministeriössä.

Vierailija
7/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n on pakko olla töissä opetusministeriössä.

Olisin veikannut Trafia.

Vierailija
8/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä ihmetellä työn tuottavuuden perään kun hommissa on pelkkiä pelleileviä lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän