Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtä välttelevä mies ottaa jo hermoon

Huoh
02.11.2017 |

Mitäs mieltä olette sellaisesta, että mies makaa päivät kotona tekemättä yhtään mitään ja nainen käy töissä? Olen itse nyt jo lopen kyllästynyt koko miehen touhuun. Aina löytyy hyviä syitä miksi ei voi hakea töitä kuten esim. "Mulla tulee kädet ja selkä kipeäksi" "tunti palkka pitäisi olla vähintään sen 16€" (miehellä ei ole minkään alan koulutusta, mutta kesken jätettyjä kouluja kyllä löytyy siittäkin edestä) "en oikein tiedä mikä työ kiinnostaa"(luulisi, että 33v aikana olisi jo löytynyt kiinnostuksen kohde) olen myöskin järjestänyt hänelle työhaastatteluita hänen pyynnöstä, mutta hän on itse perunut ne ja väittänyt että perumiset on tullut firmojen puolelta (satun nyt tietämään sen että ei ole, kun kyseessä on tuttujen firmat ja he ovat kertoneet että haastattelut on peruttu miehen toimesta). Olen nyt tässä pari vuotta katellu ja kuunnellu milloin mitäkin selityksiä ja nyt on tullut mitta täyteen. Ja olen asiasta sanonut miehelle.
No hänhän nyt sitten ehdotti, että tehtäisiin yhteinen lapsi ja muutetaan yhteen asumaan ja ostettaisiin talo. Hän voisi kuulemma jäädä kotia lapsen kanssa ja minä voin palata töihin heti tyyliin synnytyksen jälkeen.jostain syystä tämä ehdotus ei nyt minua houkuta yhtään. Olenkin kertonut miehen tekeleelle, että lapsi ei ratkaise mitään eikä poista sitä tosiasiaa, että hän välttelee töitä kaikin keinoin ja yhdessä asuminen edellytys on se että molemmat osallistuvat kuluihin ja no talo saa hommata ihan itse jos siltä tuntuu.
Tukia mitä hän nostelee vanhenee tilillä maksimissaan 3päivää ja sitten ollaankin loppukuu minulta rahaa vailla vedoten siihen "että kun eletään suhteessa, niin kaikki mikä on hänen on myös mun ja kaikki mikä on mun on myös hänen" No rahahanat on menny kiinni aikaa sitten ja en katso velvollisuudekseni elättää miestäni, kun saman katon allakaan ei asuta ja häneltä ei tule osallistumista kuluihin kun on minun tykönä.
Ja sai nyt sitten kuulla että olen inhottava ja paska ihminen kun moitin hänen työnvälttelyä ja rahan käyttöä. Eikä minulta kuulemma löydy myöntätuntoa. Joten tämmöinen pieni avautuminen

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tartteisin vaimon joka patistas etsimään töihin, jos olisi nainen en kehtaisi olla työtön mutta kun ei ole vaimo niin ei ole vastuuta eikä jaksa etsiä mitään

pari maisteritutkintoo on muttei niillä mitään tee, ja toinen on teologiasta mutta papiksi en kehtaa ees hakee kun kirkko on paska

ajaisin mieluummin pakettiautoo tai sellaista missä ei tarviii olla sosiaalinen ja ajatella mitäään

rupeetko ap mun vaimoksi?

Vierailija
22/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt yritetä saada mammoja tuomitsemaan tuo pummi mies ja hohoo! Naisethan ne tekeekin useammin noin ja heitä vaan ei saa tuomita.

Tunnetko montakin sellaista naista, jolla ei ole mitään koulutusta, ei ammattia, ei halua edes hakea töitä, tuhlaa rahansa muutamassa päivässä ja joka haluaa miehen elättävän hänet? Kas kun omassa elämässä en ole tuollaisiin törmännyt.

Aloittaja voi vallan hyvin heivat loisen elämästään. Mies haluaa itselleen äidin, joka pitää huolta, tekee kaiken ja kustantaa kaiken.

Itseasiassa tunnen, yhdistävä tekijä se että kaikki ovat hommanneet sen lapsen/lapsia ja "kyllä äidin paikka on kotona ainakin siihen asti kun NicoPetteri menee ykkösluokalle"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa itse olla joku v..itun lammas, joka tekee, koska työkkäri, kela ja v..itun sipilä niin määrää? 

Työnkö pitää olla joku elämän tärkein asia? Miehes on fiksu, kun tajuaa, ettei kannata mennä yhteiskunnan talutusnuorassa. 

Maailma on niin sekasin. Teidät kaikki työnarkomaanit on niin aivopesty. Työ sitä ja työ tätä. 

V..ittu jos AP ois mun nainen niin heivaisin heti tuollasen työsekopään, joka arvostaa ihmisissä vaan sitä että ne tekee töitä.

Vierailija
24/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt yritetä saada mammoja tuomitsemaan tuo pummi mies ja hohoo! Naisethan ne tekeekin useammin noin ja heitä vaan ei saa tuomita.

Tunnetko montakin sellaista naista, jolla ei ole mitään koulutusta, ei ammattia, ei halua edes hakea töitä, tuhlaa rahansa muutamassa päivässä ja joka haluaa miehen elättävän hänet? Kas kun omassa elämässä en ole tuollaisiin törmännyt.

Aloittaja voi vallan hyvin heivat loisen elämästään. Mies haluaa itselleen äidin, joka pitää huolta, tekee kaiken ja kustantaa kaiken.

Eikö nuo melkein kaikki missit/mallit/bloggarit/fitnesspimut/sunmuutMaisat uppoa tuohon kategoriaan? Ainakin juuri julkaistuista verotiedoista päätellen?

Vierailija
25/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole mitään provoilua. Niinhän sitä sanotaan, että rakkaus on sokeaa. Mutta kyllä ne silmät aukeaa jossain välissä, kun tajuaa ettei toisella ole aikomustakaan tehdä asioiden eteen yhtään mitään. Tai no puheissaan kyllä, mutta kun olisi aika mennä haastatteluihin ne perutaan.

Ja mitta alkoi täyttyä siinä kohtaan todella paljon kun sain selville että mitään töitä ei ole haettu ja haastattelut on itse perunut. Ja kehtasi vielä isoon ääneen pitkin pitäjiä haukkua kyseisiä firmoja kun hänen haastattelut peruivat.

On eriasia olla työtön ja yrittää hakea töitä/työlistyä kun kotona tarkoituksella maata tukien varassa. -ap-

Vierailija
26/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ap rakastaa miestään. Ehdotatte eroa. Mikä teitä vaivaa?

JUURI NÄIN! täällä tuskin ymmärretään mitään rakkaudesta kun ollaan niin helvetin pinnallisia ja tuomitaan kaikki mikä ei sovi omaan silmään.

t mies, pitkäaikaistyötön, huumeriippuvainen ja mt-ongelmainejn. ainiin, tuet pysyvät tilillä maximissaan viikon.

Velvollisuudentunnosta suhteeseen jääminen ei ole rakkautta. Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja me käytetään se miten halutaan.

Sun valinta on sun oma eikä mielestäni paras.

Vierailija
27/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä naisissakin. Aletaan tekeen mukuloita ja lasketaan sitten kuin hemmetin hyvin tienaa lapsilla (elarit, lapsilisät, lapsikorotukset jne) parhaimpiahan ovat ne leidit joilla esim. Ikää on sen 33 ja mukuloita löytyy 7kpl. Ja tietenkin vähintään 4:lle eri miehelle ja sitten vedetään elarit sun muut plakkariin. Ja lasketaan millon pitää taas saada onniannikki aluille ettei tuet katkea ja töihin ei joudu lähteen. Ja tämä esimerkki löytyy omasta lähipiiristäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan