Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtä välttelevä mies ottaa jo hermoon

Huoh
02.11.2017 |

Mitäs mieltä olette sellaisesta, että mies makaa päivät kotona tekemättä yhtään mitään ja nainen käy töissä? Olen itse nyt jo lopen kyllästynyt koko miehen touhuun. Aina löytyy hyviä syitä miksi ei voi hakea töitä kuten esim. "Mulla tulee kädet ja selkä kipeäksi" "tunti palkka pitäisi olla vähintään sen 16€" (miehellä ei ole minkään alan koulutusta, mutta kesken jätettyjä kouluja kyllä löytyy siittäkin edestä) "en oikein tiedä mikä työ kiinnostaa"(luulisi, että 33v aikana olisi jo löytynyt kiinnostuksen kohde) olen myöskin järjestänyt hänelle työhaastatteluita hänen pyynnöstä, mutta hän on itse perunut ne ja väittänyt että perumiset on tullut firmojen puolelta (satun nyt tietämään sen että ei ole, kun kyseessä on tuttujen firmat ja he ovat kertoneet että haastattelut on peruttu miehen toimesta). Olen nyt tässä pari vuotta katellu ja kuunnellu milloin mitäkin selityksiä ja nyt on tullut mitta täyteen. Ja olen asiasta sanonut miehelle.
No hänhän nyt sitten ehdotti, että tehtäisiin yhteinen lapsi ja muutetaan yhteen asumaan ja ostettaisiin talo. Hän voisi kuulemma jäädä kotia lapsen kanssa ja minä voin palata töihin heti tyyliin synnytyksen jälkeen.jostain syystä tämä ehdotus ei nyt minua houkuta yhtään. Olenkin kertonut miehen tekeleelle, että lapsi ei ratkaise mitään eikä poista sitä tosiasiaa, että hän välttelee töitä kaikin keinoin ja yhdessä asuminen edellytys on se että molemmat osallistuvat kuluihin ja no talo saa hommata ihan itse jos siltä tuntuu.
Tukia mitä hän nostelee vanhenee tilillä maksimissaan 3päivää ja sitten ollaankin loppukuu minulta rahaa vailla vedoten siihen "että kun eletään suhteessa, niin kaikki mikä on hänen on myös mun ja kaikki mikä on mun on myös hänen" No rahahanat on menny kiinni aikaa sitten ja en katso velvollisuudekseni elättää miestäni, kun saman katon allakaan ei asuta ja häneltä ei tule osallistumista kuluihin kun on minun tykönä.
Ja sai nyt sitten kuulla että olen inhottava ja paska ihminen kun moitin hänen työnvälttelyä ja rahan käyttöä. Eikä minulta kuulemma löydy myöntätuntoa. Joten tämmöinen pieni avautuminen

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olet tuollaisen miehen kanssa, koska...?

Vierailija
2/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea saalis! Itse olen ihan hyvännäköinen ja pitkä, mutta varmaan liian kiltti. Käynyt töissä koko aikuisiän mutta naista ei löydy. Ja tälläiset sitten on pari vuotta suhteessa :D

Pitää itsekin heittäytyä, aloittaa vaikka dokaaminen ja lopettaa työt. Ehkä jotain rikoksia että saa sitä rosoisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut lompakkoloisesta. Olin vähällä joskus nuorena erehtyä moiseen, oli silloin ikuinen opiskelij,  mutta onneksi varoituskelloni kilisivät jossain kihlauksen ja miehen suunnitteleman hääpäivän välissä.

Miten olisi, jos ottaisit luudan käteen ja lakaisisit loisen pihalle elämästäsi?

Nykyinen mieheni on nuuka ja säästäväinen, ja painaa töitä, vaikka on kaikenlaista vaivaa ja lääkäri on sanonut, että normaalisti näillä vaivoilla oltaisiin jo sairaseläkkeellä tai kouluttauduttaisiin toiseen ammattiin. Ei häntäkään kiinnosta muut ammatit kuin se mihin opiskeli, mutta ei saanut sieltä töitä kuin vähäksi aikaa. Köyhyyskään ja loisiminen ei kiinnosta, niin että tehdään töitä josta ei niin tykkää, mutta jolla elää.

Miehesi on pummi, ja käyttää sua hyväksi, ja laskelmoi että lapsi kun tehdään ja talo vielä päälle, olet niin kaulaasi myöten kusessa että et uskalla erota. Älä ala siihen, ettiköön jonkun muun elättäjäkseen.

Vierailija
4/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea saalis! Itse olen ihan hyvännäköinen ja pitkä, mutta varmaan liian kiltti. Käynyt töissä koko aikuisiän mutta naista ei löydy. Ja tälläiset sitten on pari vuotta suhteessa :D

Pitää itsekin heittäytyä, aloittaa vaikka dokaaminen ja lopettaa työt. Ehkä jotain rikoksia että saa sitä rosoisuutta?

jep, veikkaan että tällä "jännämiehellä" on myös iso muna, kyllä kelpaa naisille, oikeen saalis

Vierailija
5/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä nyt yritetä saada mammoja tuomitsemaan tuo pummi mies ja hohoo! Naisethan ne tekeekin useammin noin ja heitä vaan ei saa tuomita.

Vierailija
6/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään aamulla ilmoittanut hänelle, että ei tarvitse tulla enään minun luokse ja etsiköön sellaisen naisen joka omaa samat arvot ja työtävieruksuvan asenteen. Ja jyllä pakko sanoa, että samalalaila paheksun myös naisissa tämmöistä käytöstä.

Vierailija
7/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt yritetä saada mammoja tuomitsemaan tuo pummi mies ja hohoo! Naisethan ne tekeekin useammin noin ja heitä vaan ei saa tuomita.

Tunnetko montakin sellaista naista, jolla ei ole mitään koulutusta, ei ammattia, ei halua edes hakea töitä, tuhlaa rahansa muutamassa päivässä ja joka haluaa miehen elättävän hänet? Kas kun omassa elämässä en ole tuollaisiin törmännyt.

Aloittaja voi vallan hyvin heivat loisen elämästään. Mies haluaa itselleen äidin, joka pitää huolta, tekee kaiken ja kustantaa kaiken.

Vierailija
8/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ap rakastaa miestään. Ehdotatte eroa. Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
9/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt av palsta hyökkäsi työttömien kimppuun.

Vierailija
10/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt av palsta hyökkäsi työttömien kimppuun.

Miten tässä on hyökätty työttömien kimppuun?

Vierailija
11/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri, joka on ihan samanlainen työn suhteen. Omaa kyllä kaksi ammattia, joista toinen on ammattikorkeakoulun. On saman ikäinen kuin ap'n mies. Mikään työ ei kiinnosta, on ollut kerran kaupungin palkkatukityössä ja kaksi kuukautta kesätöissä, siinä kaikki. Olen yrittänyt ehdottaa joitain työpaikkoja, joita hakisi mutta aina niissä on jotain vikaa. Oman alansa töitä on vähän haussa ja työkokemuksen puutteen takia ei niitä saa. Ja yhden ammattinsa osa alueen töitä ei halua tehdä koska ei tykkää sellaisesta. En tiedä onko edes hakenut töitä viimeisen vuoden aikana, valittaa vaan kun kaikissa töissä on jotain minkä takia ei voi edes hakea ja tekosyiltä kuulostaa lähes kaikki.

Itsekään en ole työelämässä kauhean hyvin pärjännyt, mutta olen hakenut lähes kaikkea mihin voisin työkokemukseni ja koulutuksieni puolesta päästä. Ja tehnytkin pätkiä todella monella eri alalla. Eihän se tietenkään minun ongelmani ole, ettei hän viitsi edes hakea mitään, mutta joskus kyllä ärsyttää tuollainen.

Vierailija
12/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUURI NÄIN! täällä tuskin ymmärretään mitään rakkaudesta kun ollaan niin helvetin pinnallisia ja tuomitaan kaikki mikä ei sovi omaan silmään.

t mies, pitkäaikaistyötön, huumeriippuvainen ja mt-ongelmainejn. ainiin, tuet pysyvät tilillä maximissaan viikon.

Vierailija
13/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eroa ei saa ehdottaa niin mitä sitten? Ei mies näytä muuttuvan...eli kärsi vaan rakkauden takia...

Vierailija
14/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole pelkkiä hyödykkeitä, vaan ajattelevia ihmisiä.

Vierailija
15/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudella ei laskuja makseta ja minä en ainakaan ala miestä elättämään ja lisäksi pitäisi vielä hänelle kustantaa talo ja tehdä lapsi. Ei todellakaan!

Vierailija
16/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:llä on elämässään tavoitteita, jotka eivät tuollaisen miehen kanssa tule toteutumaan? Ehkä hän haluaa miehen, jolla on myös saman suuntaisia tavoitteita ja jonka kanssa hän pystyy rakentamaan yhteisen tulevaisuuden? Tai ehkä hän on tullut siihen tulokseen, että hänen on jopa helpompi rakentaa se tulevaisuus yksin, ilman tuollaisen miehen tuomaa ylimääräistä kuormaa?

Olen itsekin tuollainen ylimääräinen kuorma omalle miehelleni, koska elämäni ei ole mennyt käsikirjoituksen mukaan enkä ole päässyt työelämään kiinni. Mutta lähtötilanteessa olimme molemmat töissä eikä palkoissakaan ollut paljon eroa miehen eduksi. Mies on edennyt urallaan ja minä olen tippunut kärryiltä. Ymmärrän tuon ap:n tuskastumisen, koska näen miten omakin mieheni välillä tuskailee työttömyyteni kanssa. Ja muistan miten käsittämättömän riemuissaan hän oli, kun sain yhdessä kohtaa puoleksi vuodeksi palkkatukitöitä. Vaikka puoliso ei olisi edes työhaluton, niin kyllä se puolison työttömyys käy raskaaksi sille, joka joutuu kantamaan suuremman vastuun perheen elatuksesta.

Vierailija
17/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh kirjoitti:

Mitäs mieltä olette sellaisesta, että mies makaa päivät kotona tekemättä yhtään mitään ja nainen käy töissä? Olen itse nyt jo lopen kyllästynyt koko miehen touhuun. Aina löytyy hyviä syitä miksi ei voi hakea töitä kuten esim. "Mulla tulee kädet ja selkä kipeäksi" "tunti palkka pitäisi olla vähintään sen 16€" (miehellä ei ole minkään alan koulutusta, mutta kesken jätettyjä kouluja kyllä löytyy siittäkin edestä) "en oikein tiedä mikä työ kiinnostaa"(luulisi, että 33v aikana olisi jo löytynyt kiinnostuksen kohde) olen myöskin järjestänyt hänelle työhaastatteluita hänen pyynnöstä, mutta hän on itse perunut ne ja väittänyt että perumiset on tullut firmojen puolelta (satun nyt tietämään sen että ei ole, kun kyseessä on tuttujen firmat ja he ovat kertoneet että haastattelut on peruttu miehen toimesta). Olen nyt tässä pari vuotta katellu ja kuunnellu milloin mitäkin selityksiä ja nyt on tullut mitta täyteen. Ja olen asiasta sanonut miehelle.

No hänhän nyt sitten ehdotti, että tehtäisiin yhteinen lapsi ja muutetaan yhteen asumaan ja ostettaisiin talo. Hän voisi kuulemma jäädä kotia lapsen kanssa ja minä voin palata töihin heti tyyliin synnytyksen jälkeen.jostain syystä tämä ehdotus ei nyt minua houkuta yhtään. Olenkin kertonut miehen tekeleelle, että lapsi ei ratkaise mitään eikä poista sitä tosiasiaa, että hän välttelee töitä kaikin keinoin ja yhdessä asuminen edellytys on se että molemmat osallistuvat kuluihin ja no talo saa hommata ihan itse jos siltä tuntuu.

Tukia mitä hän nostelee vanhenee tilillä maksimissaan 3päivää ja sitten ollaankin loppukuu minulta rahaa vailla vedoten siihen "että kun eletään suhteessa, niin kaikki mikä on hänen on myös mun ja kaikki mikä on mun on myös hänen" No rahahanat on menny kiinni aikaa sitten ja en katso velvollisuudekseni elättää miestäni, kun saman katon allakaan ei asuta ja häneltä ei tule osallistumista kuluihin kun on minun tykönä.

Ja sai nyt sitten kuulla että olen inhottava ja paska ihminen kun moitin hänen työnvälttelyä ja rahan käyttöä. Eikä minulta kuulemma löydy myöntätuntoa. Joten tämmöinen pieni avautuminen

En nyt käsitä miksi sä olet sen kanssa kun teidän arvomaailmat eivät edes läheltä liippaa toisiaan. Voisitko kertoa?

Vierailija
18/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis olet tuollaisen miehen kanssa, koska...?

Provoilee!

Vierailija
19/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on mgtow

Vierailija
20/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mieskin voisi pitää kodista huolta ja olla kodin hengetär jos nainenkin voi? Pitää muistaa että moni työtön ei saa töitä vaikka niitä haluaisikin. Kuten minua, työnantajat hyljeksivät ikäni ja sairauteni vuoksi. Se, että olen kotona, ei todellakaan ole oma vikani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi