Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Manipuloitava äiti

Vierailija
01.11.2017 |

Hei, kirjoitan tämän toiveessa että löytäisin jonkun ratkaisun ongelmaan josta kärsin. Olen 17-vuotias tyttö, minulla ei ole ketään aikuista kenelle puhua, en luota opoihin, psykologeihin tai opettajiin. Ainoa syy miksi pystyn kirjoittamaan tämän tänne on koska tiedän että olen täysin anonyymi.

En oikein keksinyt hyvää otsikkoa, enkä tiedä kuinka aihe pitää paikkansa otsikon kanssa, anteeksi siitä. Minulla ei ole isää, vanhempani erosivat kun olin vauva eikä minulla ole mitään kontaktia isäni kanssa. Isäni on muuten japanilainen, mainitsen tämän vain siksi koska äitini aina pilkkaa ulkonäköäni ja muistuttaa sitä että kuinka paljon näytän ja käyttäydyn kun isäni.

En ole kasvanut koko elämäni Suomessa äitini ammatin vuoksi joten pahoittelen mahdollista huonoa suomenkieltä. Äitini poltti metalli paloja ja löi minua niillä pienenä ja narulla kiinnitti jalkaani pöytään etten liikkuisi. Hän myös aina panosti minua todella paljon koulussa, aina huusi minulle jossen saanut parhaita arvosanoja. Minun piti mennä koulun jälkeen aina johonkin yksityiseen kouluun missä minua opetettiin enemmän. Näitä ei tietääkseni Suomessa ole, en puhu tukiopinnosta muuten, siinä vaan panostettiin enemmän kouluun että varmasti saisit A+ kaikista aineista. Läksyjä tein tunteja näiden kahden jälkeen, minulla vapaa-aikaa ei juuri ollut. Äitini joskun huusi että tappaa itsensä ja minutkin ellen tee mitä se haluaa. Kysyy joskus että mistä olen kiinnostunut, kun näytän hänelle lempi laulajiani ja artistejani hän pilkkaa niitä ja ainakun huutaa minulle mainitsee niitä haukkuen koska tietää että tykkään heistä paljon. Yritin itsemurhaa kun olin 15, sen jälkeen hän ei ole panostanut minua opiskelemaan yhtä paljon mutta haukkuu, lyö sekä pilkkaa useammin. Haukkuu kun en mene ulos. Haukkuu kun menen ulos. Haukkuu kun syön. Haukkuu kun en syö. Aina kun itken hän lyö minua koska ”itken turhaan ja muilla on oikeasti huonosti” ”haluat itse olla surullinen”, hän myös kerran repi minut hiuksilla ulos pakkaseen kotivaatteilla eikä päästänyt sisään tuntiin, kun päästi sisään hän löi minua taas.

Tästä äiti ei tiedä mutta minut raiskattiin kun olin 7-vuotias, en ikinä aio kertoa tästä äidilleni koska olen kuullut monta kertaa hänen syyttävän raiskaus-uhreja ja pelkään että vihaa minua jopa enemmän.

Kysymyksenäni olisi että olisiko itsekästä muuttaa kotoa kun täytän 18? Aina kun mainitsen asian äiti valittaa ja haukkuu minua ja sanoo että aiotko sinäkin jättää minua niinkuin japsi isäsi, rakastan äitiäni mutten tiedä kuinka kauan pystyn elämään hänen kanssaan ennenkuin tapan itseni. Onko itsekästä muuttaa pois?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos kysyn tyhmiä, en oikeasti tiedä: kuuluuko 17-vuotias lastensuojelun pariin?

Eikö kukaan tehnyt lastensuojeluilmoitusta, kun yritit itsemurhaa alaikäisenä?

Teki, ne kysyivät että haluanko asua muualla vähän aikaa jne. En hyväksynyt. Minut laitettiin psyykkiseen osastoon itsemurha yrityksen jälkeen ja äitini kävi joka päivä luonani ja itki, kun pääsin kotiin halusin vain elää normaalia elämää äitini kanssa enkä jonkun ihmisen jota en tunne mitkä ne lastensuojelu tädit suosittelivat. En kertonut heille myöskään mitään siitä mitä äiti on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla