Näkeekö ihmisestä päälleppäin että hänellä on tyydyttävä s*ksielämä?
Minusta jostskin ihmisistä huokuu jotenkin että he nauttivat vaetalostaan ja tietävät olevansa haluttuja. Ja tämä ei välttämättä ole yhteydessä ulkinäköön niin paljon.
Kommentit (17)
Miten haluttuna oleminen korreloi tyydyttävän seksielämän kanssa?
Mitä enemmän minä olen harrastanut seksiä sitä räjähtäneemmältä näytän: tukka hapsottaa, iho on läiskikäs, haukotuttaa ja näytän kaamealta :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän minä olen harrastanut seksiä sitä räjähtäneemmältä näytän: tukka hapsottaa, iho on läiskikäs, haukotuttaa ja näytän kaamealta :D
Panopörrö ja punaiset posket ovat parhautta. 😍
Itse ainakin huomaan omasta käytöksestä jos ei oo tullu vähään aikaan harrastettua.
Alkuraskaudessa oli ehdoton seksikielto noin. 15vk ja huomattiin kyllä miehen kanssa että pinna kiristi niin helvetisti. Nyt taas elämä hymyilee
Tällä palstallahan osa uskoo erottavan kaiken ihmisten ulkonäöstä; tyydyttävän seksielämän lisäksi näkevät, mm. ihmisen varallisuuden, koulutuksen, asuinalueen, kielitaidon vain muutaman esimerkin antaakseni.
Ei sitä kyllä näe kenestäkään päälle että harrastaako seksiä vaiko ei. Mutta enemmän nämä vastaukset huvittavat minua. Aikuiset ihmiset täällä kertovat että alkaa PINNA kiristyä jos ei pääse seksihommiin. Tiedättekö te mitä on itsetunto, itsekuri ja tavoitteellisuus? Oletteko te aina viettienne orjia?
No mä oon sellai ilopilleri ja aina hyväl tuulella ja tykkään hymyillä. Tykkään itestäni ja muista. Mut seksii en oo saanu aikoihin.
Joten ei se näy..
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kyllä näe kenestäkään päälle että harrastaako seksiä vaiko ei. Mutta enemmän nämä vastaukset huvittavat minua. Aikuiset ihmiset täällä kertovat että alkaa PINNA kiristyä jos ei pääse seksihommiin. Tiedättekö te mitä on itsetunto, itsekuri ja tavoitteellisuus? Oletteko te aina viettienne orjia?
Minuakin huvitti, mutta eri tavalla. Voihan se pinna kiristyä epätyydyttävästä seksistäkin ja toisaalta masturbointi voi tuoda helpotusta, vaikkein seksiä harrastaisikaan.
Ei näe. Mulla ei ainakaan ollut alle 4-kymppisenä koskaan, eikä se näkynyt ollenkaan päällePPäin.
Näkee. Sitä niinkus " hohtaa" kun saa seksiä ja se kyllä näkyy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedetään. Ilman seksiä en silti suostu olemaan, olen kai sitten viettieni orja (ja nautin siitä). N38
En oo koskaan harrastanut seksiä ja siltä varmaan näytänkin ("näkee naamasta, kun lakkaa saamasta"), mutta toisaalta pidän itseäni rumana ja häpeän vartaloani, mikä varmaan vaikuttaa olemukseeni enemmän kuin pelkästään se, etten ole harrastanut seksiä.
Jos saa seksiä ja sitä kautta kokee olevansa kelpaava, niin kai siitä tulee ihmiselle jotenkin ryhdikkäästi kehoaan kantava, itsevarmempi olo? Voiko saman saavuttaa jollain muullakin tavalla kuin seksin kautta? Saako mistään muusta vastaavaa "itsevarmuusbuustia" koko keholleen?
Vai onko se niin, että oli seksi millaista vain, niin se tekee ihmisestä silti jotenkin "hehkuvamman", eli kyse ei olisi siitä, että seksi todistaa itselle jotain hienoa itsestään?
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan harrastanut seksiä ja siltä varmaan näytänkin ("näkee naamasta, kun lakkaa saamasta"), mutta toisaalta pidän itseäni rumana ja häpeän vartaloani, mikä varmaan vaikuttaa olemukseeni enemmän kuin pelkästään se, etten ole harrastanut seksiä.
Jos sinulla olisi sinulle ns. täydellinen mies, joka rakastaisi sinua sellaisena kuin olet ja panisi sinua vaikka olisitkin mielestäsi ruma ja vartalosi epätäydellinen, niin kyllä, näyttäisit kaikesta huolimatta varmemmalta ja hymyilisit sisäisesti, hehkuisit ulospäin ja antaisit muiden ajatella ihan mitä vaan, koska sua ei kiinnostaisi, koska sulla olisi rakkaus+seksielämä hyvin.
Itse luulen, koska olen ruma ja epäpantavan näköinen (tämä on toki minulle kerrottu useasti), että koska jotenkin hehkun ulospäin enkä välitä muiden kommenteista, tämä suoranaisesti ärsyttää toisia. Varsinkin paremman näköisiä ja itseään parempina pitäviä ihmisiä. Tullaan haukkumaan ja kommentoidaan selän takana niin että varmasti kuulen. Kateutta se vain on.
ei nää, panen vähintään 4 kertaa viikossa ja aina vituttaa olla töissä, varsinkin maanantaisin
Kyllähän toiset näyttää saaneelta. Ja toiset taas siltä että ei oo saanu pitkään aikaan. 😉
Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.
Tottakai se näkyy. Hyvä seksielämä huokuu ihmisestä. Kiukkuiset ja kateelliset ja katkera on valtaosin sitä siksi että eivät saa seksiä.