Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ohitti minut, että EN PÄÄSE leimaamaan kellokorttia!

Vierailija
01.11.2017 |

Meillä on kaks eri ulko-ovea toinen pohjoisessa ja toinen idässä. Minä tulin itäisestä ovesta ja työkaveri pohjoisesta. Ovi avataan näyttämöllä vipstaakkelia. Minä näytin vipstaakkelia ja aukaisin ovea, jäin vielä kopisuttamaan lumia pois kengistä. Huomasin että pohjoinen ovi ei ollut vielä auennut. Aukaisin oveni kokonaan tullakseni sisään ja sitten huomaan että toinen ovi avautuu ja työkaveri huutaa ”HUOMENTA” ja painelee minun edestäni vipstaakkeli pystyssä leimaamaan kellokortin. HÄN MENI OHI ja laittoi työajan alkaneeksi. Yritin kiriä vielä mutta ei polvivaivaisena pysty tuon kanssa kilpailemaan. Hän aloitti työajan vaikka MINÄ olin alueella ENSIN.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin sä nyt silleen jäit koputtelemaan. Kuopsuttele ensin Jan ole valmiina kisaan, kun avaat oven.

Suunnitelmallisuutta! Kylä se siitä. Hidastelut samalla tavalla kotiin lähtiessä, niin olet tasan.

Toivottavasti ei sentään minuutti ehtinyt vaihtua. Lämmittää aina mieltä, jos pääsee leimaamaan itsensä 55-59 sekunnilla sisään. 

Vierailija
42/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupshyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä aamu meni? Oltiinko vipstaakkelit pystyssä rynnäten ovista sisään?

44/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on vipstaakkeli? Nyt ei auta edes Google 😅

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
45/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Mikä ihme on vipstaakkeli? Nyt ei auta edes Google 😅

Sitä samaa varmaan moni muukin tässä miettii lukiessa tätä aihetta... Se tiedetään että toisella se oli pystyssä ja hävinneellä ei ollut.

Vierailija
46/46 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kerro nyt miten ajat on menneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä