Mitä tekisit/sanoist jos heräisit tuntemattoman miehen vierestä alasti
Kommentit (32)
Ei haittaa jos mies on akateeminen ja rikas:)
Vierailija kirjoitti:
Soittaisi poliisille koska olisi selvää, että minut on huumattu. En käytä alkoholia, joten muuta selitystä ei oikein olisi.
Tai sitten aivoverenvuoto
Kysyisin mieheltä että mitähän vittua on tapahtunut.
Ja olen ollut samanlaisessa tilanteessa, puolituntemattoman miehen vierestä heräsin. Mies oli huomattavan järkyttynyt kun kävi ilmi että en muistanut yhtään mitään. Tiedän että humalassa käyn läheisyydenkaipuiseksi mutta join sitten itseltäni muistin pois samalla, täysin oma moka.
M41 kirjoitti:
Ei kerta homoa tee.
Ja kymmenestä nollaantuu.
Kysyisin, kuinka kommentoin sitten tilanteeseen päätyneet. Jatko riippuisi vastauksesta, miehestä ja mielialasta.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, kuinka kommentoin sitten tilanteeseen päätyneet. Jatko riippuisi vastauksesta, miehestä ja mielialasta.
*olemme siihen
Suominaisilla on tästä niin paljon kokemusta, että ei tarvitse jossitella edes.
Jos olisi hyvännäköinen kundi ottaisin samantien poskeen.
Ei kai siinä muuta kuin uusi varvi ja himaan suihkuun.
Jos mies olisi miellyttävä niin yrittäisin varmasti lähennellä, en ole harrastanut seksiä pitkään aikaan.
N38
Kysyisin että voitaisko ottaa uusiksi nyt kun en muista eilisestä mitään.
Pukisin hiljaa vaatteet päälle, jättäisin 100 euroo yöpöydälle ja lähtisin kiireesti pois.😊
Miehellä olisi parempi olla hyvä selitys siihen miksi olen siellä ja alasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos mies on akateeminen ja rikas:)
Kerroppas tämä tuolla MGTOW-ketjussa...
Soittaisin poliisit. Mä en juo ikinä enkä lähde kenenkään tuntemattoman mukaan baarista tai muualtakaan, eli ainoa vaihtoehto on, että mut on huumattu.
Soittaisi poliisille koska olisi selvää, että minut on huumattu. En käytä alkoholia, joten muuta selitystä ei oikein olisi.