Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tehdä kun mieheni löi nyrkillä kasvoille eilen.

Vierailija
01.11.2017 |

Tilanne on ollut jo minulla ja miehelläni pitkään se että joku kiristää meidän välejä, oli kyse sitte ruoasta,lapsista tai rahasta, aina välejämme hiertää jokin. Eilen tilanne eskaloitui siihen pisteeseen että riitauduimme miehen kanssa, mutta hiljaa koska lapset nukkui jo silloin. Mieheni muuttui agressiiviseksi yhtäkkiä ja löi kasvoille minua. En nyt tiedä mitä pitäisi tehdä koska en uskalla ilmoittaa poliisillekaan tästä. Pitäisisiköhän jo erota kun mikään ei auta enään pitämään suhdetta yllä. Olen toivoton jo tämän asian suhteen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräät kamppeesi ja häivyt. ja ilmoitat pahoinpitelystä.

Vierailija
2/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh, mitäs pienistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyö kerran, lyö toisenkin.

Vierailija
4/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset uskalla ilmoittaa? Mä ainakin tekisin rikosilmoituksen ja eroaisin. Mun raja menee tuossa eli väkivaltaa en koskaan hyväksy. Kerran kun löi, niin on erittäin todennäköistä, että lyö tulevaisuudessa uudelleen ja sitä hetkeä en ala odottelemaan.

Vierailija
5/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoihin. Nyt lääkäriin hakemaan lääkärintodistus ja sen jälkeen käyt tekemässä rikosilmoituksen. Ennen kuin mies kotiutuu töistä hankkiudut lasten kanssa pois kotoa.

https://www.turvakoti.net/site/

Tuolta saat lisää ohjeita ja tukea.

Vierailija
6/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mielikuvitusmieshen lyönnistä ei jää jälkiä.

Vierailija
7/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on ollut jo minulla ja miehelläni pitkään se että joku kiristää meidän välejä, oli kyse sitte ruoasta,lapsista tai rahasta, aina välejämme hiertää jokin. Eilen tilanne eskaloitui siihen pisteeseen että riitauduimme miehen kanssa, mutta hiljaa koska lapset nukkui jo silloin. Mieheni muuttui agressiiviseksi yhtäkkiä ja löi kasvoille minua. En nyt tiedä mitä pitäisi tehdä koska en uskalla ilmoittaa poliisillekaan tästä. Pitäisisiköhän jo erota kun mikään ei auta enään pitämään suhdetta yllä. Olen toivoton jo tämän asian suhteen.

Suosittelen bebanthenia! auttaa kolotukseen. Miehesi ei ilmeisesti kuitenkaan ole mikään Bruce Lee jossei saanut sinua edes tajuttomaksi, joten en näkisi, että tässä on sen enempää huolta. Tietenkin voisit varmuuden vuoksi hommata pippurisumutteen jolla sohaista miestä jos hän alkaa olla ärsyttävä.

Vierailija
8/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyönti vain tarkoittaa että rakastaa, raavaat miehet ei osaa osoittaa kiintymystään muulla tavalla ku eivät puhu

Vierailija
9/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät tietenkin anteeksi.

Vierailija
10/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Voi myös olla, että ap oppi kerrasta eikä tarvetta toiselle lyönnille ole.

Vierailija
11/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamainen tyyppi. Ota tavarasi ja juokse - ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
12/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tiedän mitä tekisin. Ottaisin lapset ja lähtisin. Mua ei lyödä kertaakaan! Ottaisin kuvat mustelmaisesta naamastani tai kävisin näytillä lekurissa.

Vierailija
13/23 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyönti vain tarkoittaa että rakastaa, raavaat miehet ei osaa osoittaa kiintymystään muulla tavalla ku eivät puhu

Näin mäkin tämän asian näkisin 🙂

Vierailija
14/23 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä olit pettenyt miestä ja se löi nyrkillä. Kummasti tarina muuttuu kun päivä etenee.

Vierailija
15/23 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet kasvot murskana ensiavussa tai arkussa omaisten surtavana.

Ja äijä hokee sinulle kuinka vika oli sinussa...

16/23 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa aloittaja:

Ainoa oikea ratkaisu on että lyöt miestäsi takaisin ja kovempaa jätät miehen otat lapset mukaasi ja muutatte pois

Ja ilmoitat lyönnistä poliisille

Hokka jankkis 36 vuotta ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
17/23 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Voi myös olla, että ap oppi kerrasta eikä tarvetta toiselle lyönnille ole.

Joo niin se varmaankin on 🙄

Vierailija
18/23 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivällä olit pettenyt miestä ja se löi nyrkillä. Kummasti tarina muuttuu kun päivä etenee.

Se nyrkillä lyönti tapahtui jo vuonna 2017. Katso aloituksen päivämäärä. Muutenkin on harhaista, että kuvittelet yhdistäväsi eri ketjuista saman ihmisen aloitukset. Aika pieleen meni ainakin tällä kertaa.

Vierailija
19/23 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä? Tää aloitus on vuodelta 2017 😂

20/23 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyt myös lääkärissä ja rikosilmoitus miehestä

Hokka jankkis 36 vuotta ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi