Mitä tekisit, jos tulisit raskaaksi yhden yön suhteesta eikä mies haluaisi olla missään tekemisissä sinun tai lapsen kanssa?
Kommentit (22)
Joka tapauksessa abortin, en halua enää lapsia
Pakko sen olisi ainakin se verran olla että käy lastenedunvalvojalla ja maksaa kerran kuussa elatusmaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sen olisi ainakin se verran olla että käy lastenedunvalvojalla ja maksaa kerran kuussa elatusmaksuja.
Eivät kaikki tee niin.
Vaikea paikka.
Nyt tämän ikäisenä +40 tekisin varmaankin abortin, vaikka vaikeaa se olisi. En kuitenkaan millään haluaisi enää lapsia.
Nuorempana asia olisi ollut vielä vaikeampi - olisin todennäköisesti pitänyt lapsen, vaikka tilanne olisikin ikävä.
Abortti ehdottomasti. Toivottavasti pääsen sterilisaatioon ennen kuin näin pääsee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki tee niin.
Oikeuden kautta siis.
Pitäisin lapsen. Oon 40v ja lapseton, joten mielihyvin.
Ja jos mies ei haluaisi olla tekemisissä niin so what. ..tietysti lapselle toivoisi yhteyttä isään, mutta eipä vastuuttomalla isälläkään mitään tee ja itselle varmaan olisi helpompaa kun ei tarvitsisi jakaa vanhemmuutta satunnaisen tuttavan kanssa.
Ennen olisin sanonut, että pitäisin lapsen. Isyyttä ei ole pakko tunnustaa ja KELA maksaa (minimi)elarit joka tapauksessa. Olisin ollut onnellinen lapsesta.
Nyt ikää ja vaivoja on sen verran, että en todellakaan tiedä, pärjäisinkö enää pienen kanssa.
Tekisin abortin vaikka tulisin raskaaksi nykyisessä parisuhteessanikin, saatika sitten jos tulisin gravidiksi yhden yön suhteesta...
Olis ollut onnellinen. En todellakaan haluaisi mitään random tyyppiä elämääni riippakiveksi ja lapseni lähelle "kasvattamaan" herraties millä tyylillä. Onneksi pääsisin eroon.
Pitäisin lapsen jos isällä olisi luonnettaan lukuunottamatta geenit, älykkyys ja terveysasiat kunnossa.
Ja tietysti lakiteitse hoitaisin että hoitaisi taloudelliset velvollisuutensa/elatusmaksut. Joku paperi pitäisi myös tehdä, jossa mies luopuisi kaikista isän oikeuksistaan. Ikävä jos kymmenen vuoden päästä alkaisikin vaatia yksinhuoltajuutta tms. Sellaistakin on maailmalla tapahtunut, valitettavasti.
Pitäisin lapsen ja olisin oikeastaan aika tyytyväinen. Olen monesti miettinytkin lapsen yrittämistä ihan yksinäni (tosin ei minkään yhden yön jutun kanssa "miestä huijaamalla", kun sitä varmasti joku ajattelee vaan luovutettujen siittiöiden kanssa).
Abortin, sekä nykyisessä elämäntilanteessani (45v) että 25v sittenkin. Lapset on osa perhettä, johon kuuluu mukaan molemmat, lasta rakastavat vanhemmat, ei mikään jokanaisen oma pikku trophy. Mulla vauvakuume oli aikoinaan täysin linkitetty parisuhteeseen, kun löysin sen miehen, kenen kanssa lapsia halusin.
Ensinnäkään en ikinä pitäisi sitä, en vaikka olisi mies.
Se olisi miehen ongelma ja tappio! Minä pitäisin elämän yllätyslahjan ja rakastaisin täysillä <3
Kannataisko pitää ne haarat yhdessä tai hoitaa se ehkäisy?
Abortti.