Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haisen keski-ikäiselle!

Vierailija
01.11.2017 |

Niin, olen siis nainen, kohta 45 v., ja viimeisen vuoden olen ihmetellyt muuttunutta ominaishajuani:
Sellainen välillä pistävä ja toisaalta ns. p€rseen haju. Peseydyn kuitenkin säännöllisesti, eikä tulehduksia ole. Ei seksielämääkään kyllä, omasta tahdostani.
Tämä haju tuntuu vieläpä leijailevan koko kehossani. Muilla vastaavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Vaihdevuodet eivät ole aluillaan, testien mukaan olen ihan hedelmällisessä iässä. Ap

Vierailija
2/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v ja huomannut saman jo pari vuotta eli itse olen ajatellut sen kuuluvan ikään vaikka ei minullakaan ole vsihdevuosista tietoakaan vielä näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo eri haju kuin se vanhusten jotenkin outo ällönimelä lemu? Anoppi ja appi on 70 ja alkaneet viime vuosina haista vanhukselle, yököttää se haju, vaikka eihän sille mitään itse mahda.

Vierailija
4/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo eri haju kuin se vanhusten jotenkin outo ällönimelä lemu? Anoppi ja appi on 70 ja alkaneet viime vuosina haista vanhukselle, yököttää se haju, vaikka eihän sille mitään itse mahda.

Olen huomannut omissa vanhemmissa tuon saman ja aluksi luulin olevan joku vanhan Parfyymin Lemu, kun harvoin näemme.

En osaa sanoa onko sama sitten itselläni hajuna eli olen tuo 47v löyhäke.

Vierailija
5/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..Mä haisen vaan vanhalle viinalle (kuulemma).

En ole koskaan kuullut että keski-ikäisillä olisi samantapaista ominaishajua kuten esim vanhuksilla kuoleman lähestyessä.

Onkohan olemassa anti-middle aged dödöjä ym hajusteita.

N48

Vierailija
6/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut että keski-ikäisillä olisi samantapaista ominaishajua kuten esim vanhuksilla kuoleman lähestyessä.

N48

Sori kun olen utelias, mutta onko tuo ns. vanhan viinan lemu ominaishajusi? Mun äiti aikoinaan väitti mun haisevan vanhalle viinalle alle kolmikymppisenä, vaikken ollut ryypännytkään. Mutta äitini siis muutenkin välillä hieman erikoinen.

Vierailija
7/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena sellainen todella voimakas (mutta käsittääkseni miellyttävä) myskinen ominaistuoksu. Kun asuin kotona, se leyhähti huoneestani, ja äitini aina syytti mua hajuvesien läträyksestä. Kun muutin muualle, tuli asuntoon sama tuoksu muutamassa päivässä.

Nyt yhtenä päivänä tajusin, ettei sitä enää ole. Jos tuoksun luonnostaan jollekin, niin pesemättömälle päänahalle. Huolestuneena odotan, mitä seuraavaksi. Ikää 40.

Vierailija
8/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sellainen kissanpissan ja tosiaan takapuolihien vaihtelu tai sekoitus. Ehkä juuri vähän imelä/pistävä. Saatan käydä aamulla pesulla ja jo puoleltapäivin haju puskee läpi. Ap

Vierailija
9/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mulla samaa ongelmaa! Aivan hirveä lemu! Eikä mikään peseminen, ihon kuoriminen, pesuaineiden vaihto, veden juominen yms. tunnu auttavan. Mä olen 41 v.

Vierailija
10/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Aivan kaamean tuskaista.

Vierailija
11/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta nauran täällä 😂😂😂

Vierailija
12/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

LV 55+ löytyy kaupoista, onneksi!