Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka harrastat kerrostalossa kovaäänistä seksiä

Kyllästynyt
01.11.2017 |

Onko täysin mahdotonta olla edes hieman hiljaisempi? Kuulen musiikinkin läpi kun nussitte. Seksi on normaalia ja terveellistä, mutta voisin elää ilman jatkuvaa infoa siitä, milloin ja miten se tapahtuu teillä. En voi valittaa minnekään koska sehän kuuluu normaaleihin elämisen ääniin. Pliis nyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan! Meni meno vähän villiksi.. Liity toki mukaan ensi kerralla 😉

Nolo eläimen tasolle vajonnut ke-hari.

Vierailija
22/24 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vou kun tieto siitä että kaikki kuiule kiihottaa niin himpurasti

Nolo eläimen tasolla ähkivä vajuk-ki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty olemaan hiljaa. Varsinkaan sillon kun olen nuoltavana enkä varsinkaan sillon kun saan orgasmin. Ei muuta kun korvatulpat korviin. Niin joudun minäkin pitämään korvatulppia 90 % kotona oloaikani sillä en halua kuunnella naapurista kantautuvia elämisen ääniä. Peace.

Mikä ääni vois olla yhtä ällöttävä kun sun eläimen tasolta tuleva huohotus, huuto ja korinasi?

24/24 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koskee selvästi minua. Edellisessä asunnossa saimme naapurilta heippalappua, uhkasivat soittaa poliisin. Valitettavasti myös heidän isännän huohotus ja korina kuului meidän makkariin aina sunnuntaiaamuisin n. klo 10.30, joten vika lienee ollut talon äänierityksissä. 

Nykyisessä asunnossa äänet kuuluvat myös turhankin hyvin ja joskus se hieman seksin suhteen ahdistaa. MUTTA jos pidättelen kovasti ääntäni, saan siitä kovan päänsäryn. Kokeiltu on monta kertaa. Samoin nautinto jää jonnekin puolitiehen. Puolisoni ottaa minut niin, että ei siinä paljoa vastaan pyristellä tai pidätellä ääntä. Seksi on parempaa, kuin kenenkään aikaisemman kumppanin kanssa.

Olen siis pahoillani naapurit. En oikeasti edes haluaisi pitää niin kovaa ääntä, etenkään kerrostalossa, mutta en voi asialle mitään. Ääni vaan tulee.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän