Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies maksanut puolet liikaa tästä talosta

Vierailija
01.11.2017 |

Aika hyvän hinnan on anoppi ja sisarensa saanut kiskottua.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun jutut alkaa oleen taas niin lennokkaita, etten yhtään yllättyis jos joudut tekeen taas katoomistempun hetkeksi.

Vierailija
22/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ja sä haukut miestäsi kaikesta, vaikka itse olet tyhmyyden multihuipentuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa kohtuuttomia vaatimaan, niin kannattaa sanoa, että myykää sitten jollekin toiselle. Alkaa ääni usein muuttumaan kellossa, kun eivät enää itse pääsekään käymään tutussa paikassa. Ei se vanhempien kotia usein lapsellekaan ole se ykköspaikka, johon haluaisi muuttaa, mutta sinne muutetaan, jotta tuo paikka säilyisi perheessä. Siten pyyntihinta pitäisi mielestäni olla järkevä ja mieluusti hieman alle todellisen tason. 

Vierailija
24/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sulla on rahaa maksaa asuntolainaa? Jatkuvasti valitat täällä, ettei sulla ole penninpyörylää ja jokaiseen ruokakauppareissuunkin joudut pyytämään rahat mieheltä.

Palkkani menee melkein kokonaan teille ja sieltä asuntolainaan ja laskuihin yms. . Mies jakaa raha-asiat hyvin erikoisella tavalla sillä lailla mikä on hänelle edullinen ja mulle huono.

Vaikuttaa vedätykseltä. Kenen/mille tilille palkka menee? Saatko jonkun paperitodisteen palkastasi? Vai onko ne osinkoja?

Vierailija
25/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ja sä haukut miestäsi kaikesta, vaikka itse olet tyhmyyden multihuipentuma.

Tiedän että olen tehnyt virheitä mutta niin on mieskin tehnyt.

Vierailija
26/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt on Ammattivalittajalle napsahtanut melkoisen huono diili.... no, eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa! 😂 Olette te kyllä erikoista porukkaa...

Vierailija
27/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et kuitenkaan ole maksanut talosta penniäkään. Mies osti sen yksin jo ennen sinuun tutustumistasi. Joten ehkä jätät asian setvimisen miehesi ja hänen äitinsä huoleksi.

Olen mä maksanut pari remonttia ja maksanut myös aina kuukausittain puolet asuntolainasta. Turha väittää että olisin ilmaiseksi asunut koska en ole.

Millä rahalla maksat asumisestasi? Eikös se perintö huvennut jo ja mitään tukiakaan et saa?

Perinnöllä maksoin vuosikaudet eli se meni asumis, ruokakuluihin ja nyt ostin osakkuutesi miehen firmasta ja saan pientä palkkaa. Sillä palkalla maksan puolet asumis kuluista ja melkein koko kuukauden ruokakulut. En elä ilmaiseksi. Kylppäri remppaan on tehty ja viemäriremppa.

Hetkinen, makselit perintörahoillasi teidän asumisen miehen talossa. Ja lopulta annoit miehellesi rahaa, jotta hän antaa rahasi sulle takaisin ja makselet niinkuin ennenkin asumiskuluja.

Suunnilleen näin. Tiedän että on huono kauppa, tosin ei ilmaiseksi missään voi asua mutta olisi niillä rahoilla ihan kivan oman asunnon saanut.

Eli vähän niinkun sinun rahat on lypsetty anopille poikansa kautta. Kohta tulee ero ja huomaat olevasi varaton. Mites tässä taas näin kävi?

Vierailija
28/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nyt on Ammattivalittajalle napsahtanut melkoisen huono diili.... no, eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa! 😂 Olette te kyllä erikoista porukkaa...

No juu, ihan tässä taas huolestuu, että mitä vit nyt taas. Kohta ei ole nettiäkään tolla menolla.

Vierailija
29/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa kohtuuttomia vaatimaan, niin kannattaa sanoa, että myykää sitten jollekin toiselle. Alkaa ääni usein muuttumaan kellossa, kun eivät enää itse pääsekään käymään tutussa paikassa. Ei se vanhempien kotia usein lapsellekaan ole se ykköspaikka, johon haluaisi muuttaa, mutta sinne muutetaan, jotta tuo paikka säilyisi perheessä. Siten pyyntihinta pitäisi mielestäni olla järkevä ja mieluusti hieman alle todellisen tason. 

No tässä Ammattivalittajan tapauksessa neuvosi ovat hieman myöhässä. Nämähän ovat asustaneet homemökissään jo vuosikausia. Mutta juuri tänä aamuna Ammattivalittaja hokasi, että talosta on maksettu liikaa.

Vierailija
30/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko versus itseään on vedätetty kunnolla. Itkeäkö vai nauraa.

Vierailija
31/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et kuitenkaan ole maksanut talosta penniäkään. Mies osti sen yksin jo ennen sinuun tutustumistasi. Joten ehkä jätät asian setvimisen miehesi ja hänen äitinsä huoleksi.

Olen mä maksanut pari remonttia ja maksanut myös aina kuukausittain puolet asuntolainasta. Turha väittää että olisin ilmaiseksi asunut koska en ole.

Millä rahalla maksat asumisestasi? Eikös se perintö huvennut jo ja mitään tukiakaan et saa?

Perinnöllä maksoin vuosikaudet eli se meni asumis, ruokakuluihin ja nyt ostin osakkuutesi miehen firmasta ja saan pientä palkkaa. Sillä palkalla maksan puolet asumis kuluista ja melkein koko kuukauden ruokakulut. En elä ilmaiseksi. Kylppäri remppaan on tehty ja viemäriremppa.

Hetkinen, makselit perintörahoillasi teidän asumisen miehen talossa. Ja lopulta annoit miehellesi rahaa, jotta hän antaa rahasi sulle takaisin ja makselet niinkuin ennenkin asumiskuluja.

Suunnilleen näin. Tiedän että on huono kauppa, tosin ei ilmaiseksi missään voi asua mutta olisi niillä rahoilla ihan kivan oman asunnon saanut.

Eli vähän niinkun sinun rahat on lypsetty anopille poikansa kautta. Kohta tulee ero ja huomaat olevasi varaton. Mites tässä taas näin kävi?

No joo mutta eiköhän se sitten ole yhteiskunnan huoli hankkia kämppä yms.

Vierailija
32/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta eiköhän se sitten ole yhteiskunnan huoli hankkia kämppä yms.

Problem solved. Tänään tulee hieno päivä, luntakin on maassa. Ihana ulkoilukeli.

Vierailija
33/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet maksanut puolet asuntolainasta vaatimatta talosta osuutta itsellesi? Eihän tuossa ole järjen häivääkään. Ja miksi maksat yksin lähes kuukauden ruokakulut?

Vierailija
34/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä Ammattivalittajan tapauksessa neuvosi ovat hieman myöhässä. Nämähän ovat asustaneet homemökissään jo vuosikausia. Mutta juuri tänä aamuna Ammattivalittaja hokasi, että talosta on maksettu liikaa.

En ole lukenut aloittajan viestejä, mutta yleisesti sanon, että kannattaa olla tosiaan tarkkana näiden asioiden kanssa. Vaikka olisi hyviäkin sisaruksia, niin ahneus saattaa iskeä ja osalla myös tietämättömyys asunnon todellisesta arvosta. Usein nämä asunnot vaativat aika vahvaa remontointia ja pihatöitäkin saattaa olla todella paljon jos esimerkiksi nurmikko on päässyt huonoon kuntoon ja puut ovat kasvaneet liian suuriksi, jolloin niitä on jo hankala kaataa turvallisesti ilman metsuria.

Ei kannata siis maksaa mitä tahansa pyydetään, koska talo on pakko saada, koska yleensä se talo on niille muillekin sisaruksille aivan yhtä tärkeä ja siten hinta tulee alas jos siihen kalliimpaan hintaan ei suostu.  Se on tietenkin ikävää jos he haluavat säilyttää talon, mutta eivät ole valmiita tekemään mitään sen ylläpitämiseksi ja talo ränsistyy. Tyhmille sisaruksille onkin aika hankala tehdä mitään. 

Vierailija
35/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet maksanut puolet asuntolainasta vaatimatta talosta osuutta itsellesi? Eihän tuossa ole järjen häivääkään. Ja miksi maksat yksin lähes kuukauden ruokakulut?

Se on vaan mennyt niin. Mies ei enää käy kaupassa ja sekin maksaminen on jäänyt mulle.

Vierailija
36/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkase nyt jo ne muistelmat, niin saat mukavan pesämunan ja pääset muuttamaan omillesi.

Vierailija
37/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan mennyt niin. Mies ei enää käy kaupassa ja sekin maksaminen on jäänyt mulle.

Kun laina on maksettu, miehesi todennäköisesti potkii sinut pellolle. Ei hän sinua rakasta ja arvosta. 

Vierailija
38/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti liian kalliin talon, mutta onneksi sä maksat sen.

Onnea vaan.

Vierailija
39/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan tänäänkin tulla aurinkoinen päivä? Ainakaan vielä ei ihan siltä näytä.

Vierailija
40/60 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taitaa tosiaan jäädä se Aruban-reissu ainoaksi hyväksi muistoksi sulle tästä avioliitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi