Av-palstan Suomi100-juhlat, nyyttäriperiaatteella, mitä toisit? ja miten pukeutuisit?
Kommentit (85)
Aivan ihania. Itse toisin suomen muotoisen kuivakakun palan, ja itse tekemääni riisipuuroa sokerikanelin kera. Pukeutuisin villaneuleeseen, ja suomiverkkareihin, vaihoehtoisesti kävisi myös "KIITOS! -huppari" if know what I mean.
Toisin satavuotiasta mämmiä ja asuksi näin juhlavaan tilaisuuteen the one and only Munsalan kansallispuku.
Onko ketään joka ennättäisi ommella minulle sen , maksan noin 27 euroa.
Itse diggailen Helsinkiä, joka on alkuperäinen Suomi. Tulisin Helsinkipaidassa ja toisin syötäväksi lihapiirakoita Alepasta.
Vierailija kirjoitti:
200g lihamakaronilaatikkoa
at first sight mielestäni aika WT. Tämä vain minun mielipiteeni. Mitä päälle
Maksamakkarakeittoa, raikkaita voileipiä, ummehtuneita uuniomenoita sekä maksalaatikkoa. Juomaksi kahvia ja keltaista jaffaa. Pukeutuisin tupsupipoon ja jättäisin nilkat paljaaksi, ehkä trikoot jalkaan.
Sellaiset lasit päähän, joiden pokista muodostuu "100" ja toisin tähtitorttuja ja mahdollisesti nakkipiiloja.
Liikehtisin juhlissa sirosti Munsalan kansallispuku ylläni ja raikas voileipä kädessäni.
Minä tanssisin hitaita muiden kanssa you'll seen tahtiin. päälläni kiitos veteraanit huppari.
Onko linsekuljetus? Tulisin, jos minulla olisi juhlavaatteet ja saisin lapsille hoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Onko linsekuljetus? Tulisin, jos minulla olisi juhlavaatteet ja saisin lapsille hoitajan.
Kyllä on, ja aperatiiveja olisi myös tarjolla, sommeljeerien tarjoilemena
Vierailija kirjoitti:
Ettekö kuitenkin ole sellainen yksikkö, joka menee kaikkialle yhdessä? Minä olen vela, mutta mieheni osallistuu myös.
Tuon käpykakkua ja tyylini on klassinen.
En osallistu, jos lapsia ei saa tuoda tai jos juhlissa saa juoda viiniä tai keskustella lasten korville sopimattomista aiheista. Ai että, näistä tulee hauskat bileet!
Varmaan sellaisen vanhan kännykän josta mammat voisivat koittaa hakkeroida ukkonsa epäilyttävät tekstiviestit.
Olisipa kutsu tullut jo aikaisemmin, olisin kasvattanut kunnon juurikasvun räväkkään kouvolatukkaani. Munsalan kansallispuku olisi ilmeinen asuvalinta, mutta se ei sovi harmaantuneiden pitsilahkeisten juhlaleggingsien kanssa.
Miehen kanssa on vähän parisuhdeongelmia, en ota häntä mukaan. Yritän tuoda vanukasta ja riisiä, jos päästään sopuun vesimäärästä.
Venäläistä mätiä, hapankaalta ja Putinin kuvan.
Pukisin luotiliivit ja kypärän ja toisin 100 henkivartijaa ja 100 terapeuttia.
Toisin Kossua ja HK:n sinistä. Pukeutuisin.
Toisin tietty raikkaita voileipiä (ei esim. mitään tunkkasta makaroonilastikkoa) ja pukeutuisin synnytyslakkiin.