Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3224)
Vierailija kirjoitti:
Creepyimmät kokemuksenne jästeistä ikinä OFFICIAL!
No, opiskeluaikoinani (lue hyvin siis hyvin köyhänä) asuin muutamia kuukausia parin toisen tytön kanssa samassa kämpässä.
No, eihän siinä kai he olivat pohjimmiltaan ihan kivoja mutta...
Olen itse noita ja eihän sitä passannut paljastaa ja.. No, ne keskustelut esim. illanistujaisissa (nämä jästitytöt+kavereitaan) tai kun menimme jommankumman tytön vanhemmille (lue ilmainen ateria köyhille opiskelijoille)...
Erityisesti jäi vaivaamaan/karmimaan (ja pelottamaan) näiden kaikkien nuorten jästityttöjen puheet esim. pojista/seksistä/kuukautisista!
Siis onko jästeillä ehkäisyä?
Ja MIKÄ se juttu oli siteistä/tamponeista/kuukupeista?????
Tipahdin silloin täysin illanistujaisista ja nyökyttelin vain shokissa...
Miksi kämppikseni äiti kiusatessaan minua alkoi puhua (keskustelu jotenkin ajautui siihen) ajoista kun odotti kämppistäni VÄITTÄEN seuraavaa:
Jästeillä on keinonsa hoitaa raskaana olevia naisia/syntymätöntä vauvaa? Ja synnytykseenkin oisi muka jästilääketieteestä apua?
Oikeasti, en tiedä olivatko nämä jutut totta vai esim kavereideni (siis taikovien) minulle taikomalla tekemä julma pila:(
Mutta joka tapauksessa aloin kyseenalaistaa kaiken mitä olin uskonut, enkä enää ollut varma mikä on totta ja mikä taikaa:(
Tai että olenko tulossa hulluksi:(
Yritin myöhemmin, kun pääsin pois asumasta jästien keskeltä selittää noiden jästien puheita muille, mutta minulle naurettiin:(
Ei jästeillä kuulemma ole esim lääketiedettä/kuukautishygieniamahdollisuuksia sanoivat perheeni ja ystävät...
Lopulta lakkasin vänkäämästä, koska huomasin että nauru alkoi vaihtua väkinäiseksi ja katseissa näkyi huoli ja..
No, tämä vaivaa vieläkin ja karmii:(
Romaanin voisin kirjoittaa kaikesta creepystä mitä kuulin ja koin jästien parissa!
Mutta äärimmäisen tärkeänä vinkkinä voin antaa (varsinkin nuorille) vain tämän:
Älkää koskaan muuttako jästien keskelle/varsinkaan kimppaan. Ei vaikka oisitte missä tilanteessa/kuinka köyhiä/kuinka itsenäistymishaluisia tahansa!
Muuttakaa mieluummin vaikka takaisin kotiin, minä meinaan tiedän mistä puhun!
Terv: nimin yli kymmenen v tästä karmeasta parin kk:n kimppakämppä asumisesta jästien keskellä ja yhä tämä kokemus vaivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noitamammat, auttakaa!!! kirjoitti:
Nyt on paha paikka, auttakaa äkkiä!!!!
Eli olen nuori ja mennyt äskettäin naimisiin.Tilanne on tämä, että sattui viime yönä eeppinen kännimoka/pahin mahdollinen skenaario!!
Olin kertonut/suostutellut mieheni toteuttamaan yhden seksuaalisen fantasiani ja...
No siis tiedättehän sen, kuinka joku voi haaveilla omasta isästä sillä tavoin, siis ihan vain haaveilla?No, suostuttelin mieheni eilen (olimme olleet juhlimassa sitä ennen) juomaan monijuomalientä jossa on isäni hius.
Ei tässä mitään, mutta..Menimme sitten perheeni mökille ja pienessä hiprakassa unohdimme lukitustaiat.
Valitettavasti kävi näin:
Mieheni joi monijuomaliemen, menimme vanhempieni makuuhuoneeseen ja minähän huudan (kiihkoissani) isiä/kovempaa/kyllä jne jne..
Mitä kaikkea tuhmaa sitä nyt voikaan, eivätkä nuo olleet tosiaankaan edes pahimasta päästä:(
Siinä kuitenkin lopetettuamme tajuamme, että makuuhuoneen ovella seisoo joku..Tai siis kaksikin ihmistä, vanhempani meinaan.
Tuijottaen epäuskoisen järkytyksen vallassa meitä varmaan minuutin.Kaikkoonnuttiin mieheni kanssa äkkiä pois (jopa vaatteet yms jäivät) ja nyt vinkit kehiin miten unhoittaa/edes selittää tilanne vanhemmilleni!!
Sain tänään äidiltäni pöllöpostia, että jos tulisin käymään..
Ja että kanssani tahdotaan kuulemma ihan vilpittömästi jutella "siitä mitä tapahtui ja onko kaikki varmasti hyvin"...Lienee sanomattakin selvää, että jättäisin mielelläni kys. keskustelut aiheesta väliin joten oikeasti niitä vinkkejä tänne ja äkkiä!!!
No jotain tämmöistä me isäsi kanssa epäiltiinkin, joten tulehan nyt kulta vain käymään. Vai meinaatko kauankin vältellä meitä? Ja ei, minä EN ole sinulle vihainen, eikä ole isäsikään. Mutta ehkä tämä aihe oisi hyvä puhua ettei jää mitään kiusallista selvittämätöntä asiaa vaivaamaan? Ja siis kasvotusten puhua, ei tällä palstalla.
T: rakkaudella äitisi
PS. Tuotko mieheltäsi yhden hiuksen, kiinnostaa kokeilla vävypoikaa.
ÄITI! MITÄ!!??????????
Turha kuvitella, että tullaan enää ikinä käymään, ei tämän jälkeen!!!!!!!!!!
Siis miten sinä SAATAT tehdä tämän minulle??????!!!Kyllä tulette käymään. Jos ette muuten niin ainakin komennuskirouksen alaisina.
Taikavinkattu auroreille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olen nuori ja mennyt äskettäin naimisiin.Tilanne on tämä, että sattui viime yönä eeppinen kännimoka/pahin mahdollinen skenaario!!
Olin kertonut/suostutellut mieheni toteuttamaan yhden seksuaalisen fantasiani ja...
No siis tiedättehän sen, kuinka joku voi haaveilla omasta isästä sillä tavoin, siis ihan vain haaveilla?No, suostuttelin mieheni eilen (olimme olleet juhlimassa sitä ennen) juomaan monijuomalientä jossa on isäni hius.
Ei tässä mitään, mutta..Menimme sitten perheeni mökille ja pienessä hiprakassa unohdimme lukitustaiat.
Mieheni joi monijuomaliemen, menimme vanhempieni makuuhuoneeseen ja minähän huudan (kiihkoissani) isiä/kovempaa/kyllä jne jne..
Mitä kaikkea tuhmaa sitä nyt voikaan, eivätkä nuo olleet tosiaankaan edes pahimasta päästä:(
Siinä kuitenkin lopetettuamme tajuamme, että makuuhuoneen ovella seisoo joku..Tai siis kaksikin ihmistä, vanhempani meinaan.
Tuijottaen epäuskoisen järkytyksen vallassa meitä varmaan minuutin.Kaikkoonnuttiin mieheni kanssa äkkiä pois (jopa vaatteet yms jäivät) ja nyt vinkit kehiin miten unhoittaa/edes selittää tilanne vanhemmilleni!!
Ja että kanssani tahdotaan kuulemma ihan vilpittömästi jutella "siitä mitä tapahtui ja onko kaikki varmasti hyvin"...Lienee sanomattakin selvää, että jättäisin mielelläni kys. keskustelut aiheesta väliin joten oikeasti niitä vinkkejä tänne ja äkkiä!!!
No jotain tämmöistä me isäsi kanssa epäiltiinkin, joten tulehan nyt kulta vain käymään. Vai meinaatko kauankin vältellä meitä? Ja ei, minä EN ole sinulle vihainen, eikä ole isäsikään. Mutta ehkä tämä aihe oisi hyvä puhua ettei jää mitään kiusallista selvittämätöntä asiaa vaivaamaan? Ja siis kasvotusten puhua, ei tällä palstalla.
ÄITI! MITÄ!!??????????
Siis miten sinä SAATAT tehdä tämän minulle??????!!!Kyllä tulette käymään. Jos ette muuten niin ainakin komennuskirouksen alaisina.
Päivän profeetan ylimääräinen painos skandaaliotsikoineen:
Harry Potter on ohitettu taikaministerin perhedraaman/huhujen tutkinnasta!
Normaaliaurorit on itse asiassa sivuutettu täysin, juttu siirtyi *taikamaailman oma fbi* tutkittavaksi!
Vapaapäivää viettäneen taikaministerin ja hänen asuntonsa on rynnäköity!
Samoin nuori tytär ja aviomiehensä haettu työpaikoiltaan *taikamaailman oman fbi:n* toimesta!
Harry Potter ohitettu pikkujutun tutkinnasta täysin, skandaali taikaministerin perheessä!!!
Juttu luokiteltu salaiseksi 200 vuodeksi, mistä on kyse!!????
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakava kysymys tähän väliin.
Eli kuten tiedetään niin Merlinin ritarikunnan ylimmät kunniamerkit on jaettu viimeisen 200 vuoden aikana vain viidelle henkilölle ja vain kolmelle elossa olevalle. Ymmärrän kyllä miksi potter, granger ja weasley saivat omansa sekä sen miksi dumbledorellekin myönnettiin tämäkin kunniamerkki kuoleman jälkeen mutta miksi ihmeessä severus kalkaros sai tämän erittäin harvoin myönnetyn kunniamerkin!?
Mitä ihmettä minulta meni ohi??
Siis Kalkaroshan oli sodan SUURIMPIA sanakreita, ja tänä päivänäkin erittäin arvostettu historiallinen henkilö! Miten joku VOI olla missannut tuollaisen asian, kyllähän jo tylypahkan historian tunneilla kerrotaan hänen uskomattomasta panostuksestaan velhomaailman hyväksi!
Siis kaikella kunnioituksella, mutta ihmettelen miten joku VOI olla noin pihalla?
Kalkaroksella on oma muotokuvakin jokaisen vähänkään historiallisen/tärkeän rakennuksen seinälläkin (tylypahka/pyhä mungo/ministeriö/aurorivirasto jne jne)!
Ja itse asiassa vain noin 20 v hänen kuolemastaan hänellä ON enemmän muotokuvia eri paikoissa kuin jopa dumbledorella!
Että kyllä, ehkä sinä todellakin olet missannut jotain ellet provoile?!
Ja oletko miettinyt YHTÄÄN miksi Kalkaros haudattiin (vaikka moni muu tylypahkan taistelussa kuollut ei) sankarivainajana sankarihautaan????
Ja media nostaa esille sitä, että pian on hänen kuolemansa 20 v päivä?
Tai miksi esim Harry Potter osallistuu niihin juhlallisuuksiin kuoleman muistopäivänä Kalkaroksen haudalla?
Että vastauksena kysymykseesi:
Kyllä, olet missannut jotain erittäin oleeellista meidän velhomaailmamme historiasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuten tiedetään niin Merlinin ritarikunnan ylimmät kunniamerkit on jaettu viimeisen 200 vuoden aikana vain viidelle henkilölle ja vain kolmelle elossa olevalle. Ymmärrän kyllä miksi potter, granger ja weasley saivat omansa sekä sen miksi dumbledorellekin myönnettiin tämäkin kunniamerkki kuoleman jälkeen mutta miksi ihmeessä severus kalkaros sai tämän erittäin harvoin myönnetyn kunniamerkin!?
Siis Kalkaroshan oli sodan SUURIMPIA sanakreita, ja tänä päivänäkin erittäin arvostettu historiallinen henkilö! Miten joku VOI olla missannut tuollaisen asian, kyllähän jo tylypahkan historian tunneilla kerrotaan hänen uskomattomasta panostuksestaan velhomaailman hyväksi!
Siis kaikella kunnioituksella, mutta ihmettelen miten joku VOI olla noin pihalla?
Kalkaroksella on oma muotokuvakin jokaisen vähänkään historiallisen/tärkeän rakennuksen seinälläkin (tylypahka/pyhä mungo/ministeriö/aurorivirasto jne jne)!Ja itse asiassa vain noin 20 v hänen kuolemastaan hänellä ON enemmän muotokuvia eri paikoissa kuin jopa dumbledorella!
Että kyllä, ehkä sinä todellakin olet missannut jotain ellet provoile?!Ja oletko miettinyt YHTÄÄN miksi Kalkaros haudattiin (vaikka moni muu tylypahkan taistelussa kuollut ei) sankarivainajana sankarihautaan????
Ja media nostaa esille sitä, että pian on hänen kuolemansa 20 v päivä?Tai miksi esim Harry Potter osallistuu niihin juhlallisuuksiin kuoleman muistopäivänä Kalkaroksen haudalla?
Kyllä, olet missannut jotain erittäin oleeellista meidän velhomaailmamme historiasta!
No anteeksi nyt vaan mutta minulle kalkaros oli lapsellisesti oppilailleen kiukutteleva rasvatukkainen ja itsetärkeilevä professori. Olin nimittäin kalkaroksen tunneilla aikanaan tylypahkassa ja tylypahkan taistelun aikaan kaukana ulkomailla enkä tiedä mitä nykykoululaisille opetetaan kalkaroksesta. Siksipä juuri kysyin kun tuo kunniamerkki ei sovi ollenkaan siihen mielikuvaan mikä tuosta opettajana jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalkaroksella on oma muotokuvakin jokaisen vähänkään historiallisen/tärkeän rakennuksen seinälläkin (tylypahka/pyhä mungo/ministeriö/aurorivirasto jne jne)!Ja itse asiassa vain noin 20 v hänen kuolemastaan hänellä ON enemmän muotokuvia eri paikoissa kuin jopa dumbledorella!
Että kyllä, ehkä sinä todellakin olet missannut jotain ellet provoile?!Ja oletko miettinyt YHTÄÄN miksi Kalkaros haudattiin (vaikka moni muu tylypahkan taistelussa kuollut ei) sankarivainajana sankarihautaan????
Ja media nostaa esille sitä, että pian on hänen kuolemansa 20 v päivä?Tai miksi esim Harry Potter osallistuu niihin juhlallisuuksiin kuoleman muistopäivänä Kalkaroksen haudalla?
No anteeksi nyt vaan mutta minulle kalkaros oli lapsellisesti oppilailleen kiukutteleva rasvatukkainen ja itsetärkeilevä professori. Olin nimittäin kalkaroksen tunneilla aikanaan tylypahkassa ja tylypahkan taistelun aikaan kaukana ulkomailla enkä tiedä mitä nykykoululaisille opetetaan kalkaroksesta. Siksipä juuri kysyin kun tuo kunniamerkki ei sovi ollenkaan siihen mielikuvaan mikä tuosta opettajana jäi.
Siis NYT!
Edes se umpihullu akka joka kirjoitteli/kirjoittelee jästeille kaikenmaailman (vääristeltyjäkin) juttuja maailmastamme ja paljasti jästeille olemassaolomme EI uskaltanut tehdä Kalkaroksesta hirviötä!
Mietippä sitä!
Sama akka joka on kirjoittanut taikamaailmasta jopa ihan päättömiäkin väitteitä ei uskaltanut mennä NIIN pitkälle, että oisi tehnyt Kalkaroksesta hirviön!
Ja se on jo paljon!
Se nainen meinaan tiesi/tajusi ilmeisesti sen, ettei edes hänen perheensä poliittinen panos enää silloin riittäisi suojelemaan hänen turvallisuuttaan/häntä azkabanilta!
Vierailija kirjoitti:
Isomummi oli kilpahuispaaja ja haluaa lahjoittaa tylypahkassa opiskelevalle tyttärellemme vanhan kilpaluutansa. Vaikka luuta onkin vanha niin se on ollut aikanaan huippulaatua ja edelleen hyvässä kunnossa. Ainoa vika vaan on että se paljon käytettynä haisee... anteeksi nyt vaan mutta per*eelle. Olemme koittaneet tavallisimpia luudanputsausaineita sekä tietty taikoja mutta tuo haju tuntuu olevan todella tiukassa eli nyt vinkit olisi tarpeen. Miten takamuksenhajun saa irti luudasta?
No, tässähän on noitamarttojen sivuilla kaikki mahdolliset tai'at/putsauskeinot:
*linkki*
Jos mikään näistäkään ei tosiaan toimi, niin viimeisenä keinona voitte ehkä kokeilla jästien puhdistusaineita/putsauskeinoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isomummi oli kilpahuispaaja ja haluaa lahjoittaa tylypahkassa opiskelevalle tyttärellemme vanhan kilpaluutansa. Vaikka luuta onkin vanha niin se on ollut aikanaan huippulaatua ja edelleen hyvässä kunnossa. Ainoa vika vaan on että se paljon käytettynä haisee... anteeksi nyt vaan mutta per*eelle. Olemme koittaneet tavallisimpia luudanputsausaineita sekä tietty taikoja mutta tuo haju tuntuu olevan todella tiukassa eli nyt vinkit olisi tarpeen. Miten takamuksenhajun saa irti luudasta?
No, tässähän on noitamarttojen sivuilla kaikki mahdolliset tai'at/putsauskeinot:
*linkki*
Jos mikään näistäkään ei tosiaan toimi, niin viimeisenä keinona voitte ehkä kokeilla jästien puhdistusaineita/putsauskeinoja?
Kiitokset, tuolta löytyikin aine joka tepsi tähän ja ilmeisesti moneen muuhunkin puhdistusongelmaan, nimittäin ruokasooda jota jästitkin kuulemma käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*linkki*
Aika arveluttavaa suositella jästien puhdistusaineita suvun arvokkaisiin muistoesineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄITI! MITÄ!!??????????
Päivän profeetan ylimääräinen painos skandaaliotsikoineen:
Harry Potter on ohitettu taikaministerin perhedraaman/huhujen tutkinnasta!
Normaaliaurorit on itse asiassa sivuutettu täysin, juttu siirtyi *taikamaailman oma fbi* tutkittavaksi!Vapaapäivää viettäneen taikaministerin ja hänen asuntonsa on rynnäköity!
Samoin nuori tytär ja aviomiehensä haettu työpaikoiltaan *taikamaailman oman fbi:n* toimesta!Harry Potter ohitettu pikkujutun tutkinnasta täysin, skandaali taikaministerin perheessä!!!
Juttu luokiteltu salaiseksi 200 vuodeksi, mistä on kyse!!????
Päivän profeetta:
*taikamaailman oma fbi* viraston johtaja haluaa kumota joitakin viimeaikaisia huhuja. Antaen lausunnon jonka mukaan:
"*taikamaailman oma fbi* ei suojele ketään rikollisia, toisin kuin epäillään.
Mitä taikaministeriin ja tämän vaimoon tulee, he ovat juuri nyt toistaiseksi lomalla.
Ja tavoittamattomissa. Ei muuta.
Heitä ei edes epäillä mistään rikollisesta toiminnasta, saati sitten anteeksiantamattomien kirousten käytöstä.
Heidän ainoa tyttärensä on aviomiehensä kanssa yksityishenkilöitä, joita ei epäillä myöskään mistään rikollisesta/esim. rikoksen uhreiksi joutumisesta.
Hekin ovat toistaiseksi lomalla ja tavoittamattomissa.
Kukaan tässä perheessä ei ole käyttänyt/uhannut käyttää keneenkään mitään rikollista taikaa, esim komennuskirousta.
*taikamaailman oma fbi* ei tutki asiaa/sillä ei ole mitään syytä tutkia asiaa eikä ole rikollista olla lomalla.
Tässä jutussa ei ole mitään nähtävää eikä kuultavaa, hajaantukaa!
Ja jättäkää meidät töihimme, sillä meillä on huomattavasti tärkeämpiäkin töitä kuin vastailla älyttömiin huhupuheisiin!"
Nyt on pakko sanoa, että on se kummallista.
Että ihan koko perhe lomailee "toistaiseksi" jossakin.
Varsinkin kun taikaministeri tuli juuri äsken lomalta töihin!
Ja jutun kummallisuutta ei toki lisää se, että esim. tyttären ja vävyn työpaikoille tänään tehdyt rynnäköt saatiin kuvattua ja ladattua taikanettiin...
Pääsiköhän sittenkin taikaministeri vaimoineen kuin koira veräjästä, vaikka normitallaajat oisi heitetty bumerangina azkabaniin komennuskirouksesta?
Keskusteluketju jossa ruoditaan sitä, miten skandaalikohun keskellä (josta ei saa enää julkisesti puhua/pöllöpostit poistuu nopsaan palstaltakin) olleen taikaministerin käy: eroaako/joutuuko azkabaniin vai pääseekö rahalla ja suhteilla pulasta! OFFICIAL!
Kuka maksaa teinin kaverin huispausrannekkeen?
Kyllä se on niin, että vasta äitiys tekee noidasta noidan.
MasterChef Viistokujalla on taas kerätty ryhmä noitamaailman innokkaita harrastelijakokkeja osoittamaan taitonsa ruoanvalmistustaioissa ja eksoottisten raaka-aineiden käsittelystä. Tuomaristossa edellisten vuosien tutut tuomarit ja vierailijoina mm. Molly Weasley sekä Minerva McGarmiva.
Keskusteluketju niille joita rääkättiin/sorsittiin/jätettiin jopa perinnöttä yms ns "väärään tupaan" joutumisesta lapsena 2019 OFFICIAL!
Odotan viimeisilläni ensimmäistä lastani. Äitiäni (ainoa perheenjäsen/sukulainen joka minulla enää on) puri äsken vampyyri ja mies sekoilee! Ei suostu ymmärtämään, että haluaisin pitää (ainakin jonkinlaiset, en tiedä millaiset on turvallista pitää, mutta joku asiasta tietävä osaisi ehkä valottaa?) välit äitiini ja lapsen isoäitiin!
Itseasiassa mies vaatii minua katkomaan kaikki välit äitiini tai hän lähtee!
Ja, mies kieltäytyi tukemasta minua (ensimmäinen kerta kun sitä ikinä pyysin) tässä asiassa:(
Eikä tajua, että halusin pitää perheeni yhtenäisenä:(
Mielipiteitä/neuvoja mitä tekisitte ja mitä edes voin tehdä enää? Onko mies oikeassa, väärässä vai mitä?
Päivän profeetta:
Kuolonsyöjien lapsi huusi jästiravintolassa, nyt vanhemmat yrittävät tuhota ravintolan tai'oilla!
Päivän saivartelijan erikoispainos jota lainailen:
Viime aikoina todella epätavallisessa perhedraamassa elänyt taikaministeri perheineen on todellakin pidätetty! Koko perhe siis taikamaailman erikoisjoukkojen toimesta. Viranomaiset kiistävät tämän (tällä hetkellä taas) jyrkästi, sillä ilmeisesti raha ja suhteet puhuvat/suunnaton skandaali halutaan välttää?
Huhupuheita ja paljastuksia kuitenkin asian tiimoilta liikkuu.
Ja kuten kaikki mediaa seuranneet tietävät, niin ensin asiaa tutkivat aurorit pikkujuttuna (hra Potter).
Ja sitten ministeri/tämän vaimo/tytär/vävy pidätettiinkin kaikki iskujoukkojen toimesta ja hra Potter ohitettiin jutusta täysin.
Saivartelija on seurannut jutun outoja vaiheita esim:
ensin pidätys myönnettiin jopa päivän profeetassa, sitten se virallisesti kiellettiin.
Katsomalla kuvat joita lehdessämme on paljon (vertailukohtia) voit itse vetää johtopäätöksesi seuraavasta asiasta.
Tänään "lomalta" yllättäen palannut ministeri koko perheineen on korvattu monijuomalientä juoneilla noidilla/velhoilla.
Mitä tapahtuu? Käyttikö ministerimme/vaimonsa komennuskirousta tyttäreensä/vävyynsä? Ja miten se voi aiheuttaa NÄIN Ison salailun ilmapiirin? Suojellaanko tässä jotain/jotakuta?
Onko jotain, mitä meille ei kerrota? Onko?
Ja hyvä kysymys onkin, miksi ei kerrota?
Päivän profeetta ei enää suostu kommentoimaan sanaakaan ministerin jo pidempään jatkuneesta perhedraamasta/sen uusimmista käänteistä.
Mutta me saivartelijassa vaadimme totuutta julki!
Koska kyse on kuitenkin sentään taikaministeristä perheineen, me katsomme että noidilla/velhoilla ON oikeus tietää missä mennään!
Ja miksi taikaministeri on korvattu perheineen, mitä tässä omituisessa jutussa oikeasti tapahtuu?
*linkki kuvineen*
Vierailija kirjoitti:
MasterChef Viistokujalla on taas kerätty ryhmä noitamaailman innokkaita harrastelijakokkeja osoittamaan taitonsa ruoanvalmistustaioissa ja eksoottisten raaka-aineiden käsittelystä. Tuomaristossa edellisten vuosien tutut tuomarit ja vierailijoina mm. Molly Weasley sekä Minerva McGarmiva.
Voi tuota Nevilleä:)
Kyllä tulette käymään. Jos ette muuten niin ainakin komennuskirouksen alaisina.