Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3224)

Vierailija
1461/3224 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paha paikka, auttakaa äkkiä!!!!

Eli olen nuori ja mennyt äskettäin naimisiin.

Tilanne on tämä, että sattui viime yönä eeppinen kännimoka/pahin mahdollinen skenaario!!

Olin kertonut/suostutellut mieheni toteuttamaan yhden seksuaalisen fantasiani ja...

No siis tiedättehän sen, kuinka joku voi haaveilla omasta isästä sillä tavoin, siis ihan vain haaveilla?

No, suostuttelin mieheni eilen (olimme olleet juhlimassa sitä ennen) juomaan monijuomalientä jossa on isäni hius.

Ei tässä mitään, mutta..

Menimme sitten perheeni mökille ja pienessä hiprakassa unohdimme lukitustaiat.

Valitettavasti kävi näin:

Mieheni joi monijuomaliemen, menimme vanhempieni makuuhuoneeseen ja minähän huudan (kiihkoissani) isiä/kovempaa/kyllä jne jne..

Mitä kaikkea tuhmaa sitä nyt voikaan, eivätkä nuo olleet tosiaankaan edes pahimasta päästä:(

Siinä kuitenkin lopetettuamme tajuamme, että makuuhuoneen ovella seisoo joku..

Tai siis kaksikin ihmistä, vanhempani meinaan.

Tuijottaen epäuskoisen järkytyksen vallassa meitä varmaan minuutin.

Kaikkoonnuttiin mieheni kanssa äkkiä pois (jopa vaatteet yms jäivät) ja nyt vinkit kehiin miten unhoittaa/edes selittää tilanne vanhemmilleni!!

Sain tänään äidiltäni pöllöpostia, että jos tulisin käymään..

Ja että kanssani tahdotaan kuulemma ihan vilpittömästi jutella "siitä mitä tapahtui ja onko kaikki varmasti hyvin"...

Lienee sanomattakin selvää, että jättäisin mielelläni kys. keskustelut aiheesta väliin joten oikeasti niitä vinkkejä tänne ja äkkiä!!!

Vierailija
1462/3224 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeriö sitten osoitti NAAPURIIMME peikkojen suojelus/elämisen alueen!

Prkle, raja kulkee 2 METRIN päässä ja luuletteko että nuo kunnioittavat sitäkään!

Talon/tonttimme hinta-arvo on luonnollisesti romahtanut, tätä ei osta kukaan!

Talo on myös täysin runneltu, ei tätä kukaan ikinä osta!

Pahinta kuitenkin on se, että normaali elämästä on tullut mahdotonta!

Jokainen voi varmaan koittaa kuvitella (vaikka ei tätä voi ymmärtää jos ei ole itse kokenut) minkälaista h*lvettiä elämästämme on tullut!

Olemme pattitilanteessa, sillä maksamme EDELLEEN isoa lainaa tästä talosta, jonka arvo/ostokiinnostus on tasan 0!

Nykyään yritämmekin LASTEN takia päästä sukulaisille/ystäville/tutuille majailemaan, siis vaihtaen välillä ettei ihan kukaan kyllästy:(

Varat eivät riitä lainan vuoksi, jonka irveta mukavasti pakkovie joka kuukausi asua muualla esim vuokralla!

Elämämme on ihan h*lvettiä ja ministeriö ei suostu MIHINKÄÄN apuun tms.

Lakimiehen mukaan oikeusjuttu veisi vuosia eikä kannattaisi, sillä suojelualue on ja pysyy suojelualueena:(

No, viimeisenä keinona ollaan haettu mukaan Arthurilla on asiaa! ohjelmaan.

Jos sinne (hakemuksessa siis oikeasti rukoilimme sitä, koska epätoivo on jo niin suunnaton) pääsemme, niin ehkä ministeriön on pakko reagoida?

Ainoa keino, minkä enää näemme miehen kanssa on ministeriön (riittävän suuri) julkinen painostus:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/3224 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitamammat, auttakaa!!! kirjoitti:

Tilanne on tämä, että sattui viime yönä eeppinen kännimoka/pahin mahdollinen skenaario!!

Olin kertonut/suostutellut mieheni toteuttamaan yhden seksuaalisen fantasiani ja...

No siis tiedättehän sen, kuinka joku voi haaveilla omasta isästä sillä tavoin, siis ihan vain haaveilla?

No, suostuttelin mieheni eilen (olimme olleet juhlimassa sitä ennen) juomaan monijuomalientä jossa on isäni hius.

Ei tässä mitään, mutta..

Mieheni joi monijuomaliemen, menimme vanhempieni makuuhuoneeseen ja minähän huudan (kiihkoissani) isiä/kovempaa/kyllä jne jne..

Mitä kaikkea tuhmaa sitä nyt voikaan, eivätkä nuo olleet tosiaankaan edes pahimasta päästä:(

Kaikkoonnuttiin mieheni kanssa äkkiä pois (jopa vaatteet yms jäivät) ja nyt vinkit kehiin miten unhoittaa/edes selittää tilanne vanhemmilleni!!

Ja että kanssani tahdotaan kuulemma ihan vilpittömästi jutella "siitä mitä tapahtui ja onko kaikki varmasti hyvin"...

Lienee sanomattakin selvää, että jättäisin mielelläni kys. keskustelut aiheesta väliin joten oikeasti niitä vinkkejä tänne ja äkkiä!!!

No jotain tämmöistä me isäsi kanssa epäiltiinkin, joten tulehan nyt kulta vain käymään. Vai meinaatko kauankin vältellä meitä? Ja ei, minä EN ole sinulle vihainen, eikä ole isäsikään. Mutta ehkä tämä aihe oisi hyvä puhua ettei jää mitään kiusallista selvittämätöntä asiaa vaivaamaan? Ja siis kasvotusten puhua, ei tällä palstalla.

T: rakkaudella äitisi

Vierailija
1464/3224 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että Tylypahkassa pidetään säästösyistä kumnitusta opettajana? Seuraavaksi kai kotitontut opettavat lapsiamme?

Vierailija
1465/3224 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän profeetan rikospalstalta lainaus:

Tutkinnanjohtajana oudossa ja suunnatonta ihmetystä herättäneessä tapauksessa toimiva Harry Potter pyytää yleisöltä vihjeitä. Harry Potter kommentoi toimittajille vain seuraavaa:

"Tutkinnallisista sekä inhimillisistä syistä, en voi kommentoida lehdille tapauksen yksityiskohtia. Mutta mikäli joku tietää YHTÄÄN mitään siitä tapauksesta, no..

No missä perheenäiti muutti itsensä kotitontuksi monijuomaliemellä ja naapurin poikamies muutti itsensä monijuomaliemellä hänen aviomiehekseen ja no te tiedätte kyllä.. Me oisimme aurorivirastossa kiitollisia kaikista vihjeistä"..

Harry Potter ei kommentoi päivän profeetalle yhtään enempää esim siitä, onko kyseessä rikostapaus ja millä/mitä tutkintalinjoja auroreilla on.

Hän myöskin kieltäytyi kommentoimasta villeinä käyviä taikanetin huhuja mm siitä, että naisen oikea aviomies oisi seonnut..

Myöskään sitä, että onko kyseinen perheenäiti aurorien hallussa vai pyhässä mungossa (vahvistamattomia sekä hurjia huhuja/spekulaatioita pyörii asian ympärillä) Potter ei kommentoi sanallakaan..

Villeimmät huhut (joita ei siis ole vahvistettu mitenkään toim. Huom) jopa väittävät, että nainen oisi ensin vahingossa laitettu samalle osastolle oikean aviomiehensä kanssa.

Ja että parantajat oisivat joutuneet "inhimillisistä syistä" kuulemma siirtämään nämä eri osastoille..

Mutta näitä huhuja ei tosiaan mikään virallinen lähde (aurorit/pyhä mungo/ministeriö jne jne) ole toimitukselle vahvistanut. Mutta spekulaatiot noitanetissä käyvät hurjina..

Varmaa tietoa on tällä hetkellä vain se, että naapurin poikamies on aurorien hallussa. Samoin kuin kuulemma perheen oikea kotitonttu, joka oisi viety ministeriön otusjaostoon turvaan..

Myöskin sen Potter myöntää (joskin vastahakoisesti) että aurorivirasto on kuulemma:

"Joutunut keskustelemaan s.y.l.k.y-yhdistyksen kanssa melko vakavasti ja kyseisen episodin kaikki osapuolet saavat/heille on järjestetty kaikille jonkinasteista suojaa aurorien riskiarvion mukaan."

Potterilta kysyttäessä hän kuitenkin kieltää s.y.l.k.y-yhdistyksen olevan väkivaltainen, mutta sanoo: "ymmärtävänsä että tämä outo tapaus herättää ihmisissä kaikenlaisia tunteita"...

Vielä ei kuitenkaan kuulemma tiedetä, että kuka teki/mitä tarkalleen ottaen teki/kenelle teki ja onko kyseessä rikostapaus...

Tämän vuoksi Potter pyytää vielä kerran asiasta mahdollisesti tietäviä ottamaan yhteyttä auroreihin.

Päivän profeetta jää suurella mielenkiinnolla seuraamaan tätä outoa juttua.

Nämä hurjana pyörivät huhut..

Olenkos todellakin ainoa, joka on pistänyt merkille ettei taikaministeri ole osallistunut mihinkään julkiseen tapahtumaan tämän jälkeen? Tai taikaministeriön täysistuntuihin/kyselytunteihin jne jne?

Jos joku tietää uutta asiaa tästä, niin spekuloidaan:):)

Päivän profeetasta: Taikaministeri haluaa kumota joitain viimeaikaisia huhuja ja kertoo olleensa edelliset kaksi viikkoa ennalta sovitulla lomalla mm. Jakomäen luksushotellikeskuksessa ja ministerin sijainen on hoitanut käytännön asioita loman aikana.

Muutenkaan ministeri ei nykyaikana puutu yksittäisiin aurorien tutkimuksiin, vaikka takavuosina jotkut ministerit ovat sitäkin tehneet.

Onkos tästä todisteita, että taikaministeri ON oikeasti lomaillut?

Esim. on kummallista, että moni noita/velho jotka ovat lomailleet viime viikot jakomäen luksushotellikeskuksessa EI OLE nähnyt taikaministeristä vilaustakaan!

Sen sijaan liikkuu villejä huhupuheita, että kymmenet noidat/velhot oisivat nähneet hänet pyhässä mungossa viime päivinä!

Vierailija
1466/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthurilla on asiaa! Ensi viikolla tulevasta jaksosta ennakkoa:

Jakson nimi:

Taikaministeri, miksi ett vastaa? Voiko suurperheelle tehdä mitä tahansa?

Jakson tiedot:

Istuva taikaministeri/ministeriöstä/irvesta jne kukaan ei suostu kommentoimaan minulle sanaakaan. Miksi suurperheen, jossa on pieniä lapsia elämä tuhottiin täysin?

Peikkojen suojelus/elämisalue ei sovi lapsiperheen naapuriin. Eikä heillä ole varaa asua muualla, koska laina jonka irveta pakkovie on vielä valtava!

Minä (Arthur) yövyin 2 yötä heidän talossaan, kuvaten mitä järkyttävintä materiaalia peikkojen häirinnästä!

Ei siellä voi kukaan asua, kaikista vähiten perhe jossa on pieniä lapsia!

Päivän profeetta, voi tarttukaa oikeasti tähän!

Ja taikaministeri, ole nyt mies ja oikeasti TEE jotakin!

Vierailija
1467/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan miettinyt MIKSI me piileskelemme jästeiltä? Noitavainojenko takia? Eihän se enää nykypäivänä olisi mahdollista?

Miksi emme vain tuhoaisi jästimaailmaa?

Vierailija
1468/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, pyytäisin äkkiä(!!) ASIALLISTA keskustelua/apua!!!

Tässä rupeaa tuntumaan jo siltä, kuin oisin sekoamassa joten olkaa kilttejä ja auttakaa:(

Eli asumme vanhassa talossa, joten joka vuosi varsinkin syksy/talviaikaan saamme olla hävittämässä jyrsijöitä..

Ei tässä mitään, MUTTA joka h*mmetin vuosi meillä pyörii yksi ja sama rotta..

Ja tiedän, tämä varmasti kuulostaa hullulta mutta:

Tunnistan sen jo ulkonäöstä, siltä puuttuu yksi varvaskin. Se on sama rotta. Joka ikinen vuosi.

Ja ei, en ole hullu vaan se on se sama.

Se ei koskaan mene taikaansoihin/myrkkyihin tms tms vaan ohittaa ne fiksusti...

Mieheni mielestä olen sekoamassa tai no kuten hän sanoi:

(pehmittäen) "hyvin hyvin väsynyt tähän lapsiperheen hektiseen elämään ja sinun pitäisi puhua tästä jollekin kulta".

Mutta tiedän olevani oikeassa. Puhuin sitten taannoin tästä anopilleni, johon minulla on hyvät välit, anoppi on kuin toinen äiti minulle.

Anoppipa reagoi aivan eri tavoin kuin poikansa..

Sai meinaan sydänkohtauksen ja näytti kuin oisi nähnyt pahimmat mörkönsä..

Höpisi vain, kun sitä vietiin pyhään mungoon mm:

"Voi luoja, se tapahtui taas. Hälytä aurorit tyttö, hälytä, vaadi puhua potterin kanssa, hän tietää, hän tietää"..

Sitten anoppi menetti tajuntantansa ennenkuin ehti sanoa muuta:(

Anoppi on siis yleensä äärimmäisen älykäs/fiksu/ja tietää kaikesta kaiken joten tuo että oisi "täysin omiaan" puhunut ei ihan sovi anopin tyyliin..

Mielipiteitä:

Hälytänkö aurorit silläkin riskillä, että minua pidetään lopullisen tärähtäneenä?

Ja noudatanko anopin neuvoa (saada puhua suoraan Potterin kanssa jos minua ei oteta muuten vakavasti)?

Mies vetäisisi uskomattomat siepit taskustaan jos teen sen mutta..

No, olen alkanut epäillä, että MINUN järjessäni ei ole mitään vikaa vaan mies saattaa salailla jotakin!!

En ole varma olenko lasten kanssa turvassa enää!!!!!

Äkkiä neuvoja:(

Vierailija
1469/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan miettinyt MIKSI me piileskelemme jästeiltä? Noitavainojenko takia? Eihän se enää nykypäivänä olisi mahdollista?

Eih, pitkän tauon jälkeen palstakuolonsyöjät aloittivat TAAS öyhöttämisensä:(

Vierailija
1470/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V I T T U te olette lapsellisia! Taidatte kaikki olla jotain 10-vuotiaita kakaroita.

Vierailija
1471/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V I T T U te olette lapsellisia! Taidatte kaikki olla jotain 10-vuotiaita kakaroita.

Ylläpito, herätys! Taas kerran joku elämäänsä kyllästynyt ja katkera jästi koittaa vallata palstamme:(

Uusikaa nyt vihdoinkin ne jästinsuojausloitsut!

Vierailija
1472/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä rupeaa tuntumaan jo siltä, kuin oisin sekoamassa joten olkaa kilttejä ja auttakaa:(

Eli asumme vanhassa talossa, joten joka vuosi varsinkin syksy/talviaikaan saamme olla hävittämässä jyrsijöitä..

Tunnistan sen jo ulkonäöstä, siltä puuttuu yksi varvaskin. Se on sama rotta. Joka ikinen vuosi.

(pehmittäen) "hyvin hyvin väsynyt tähän lapsiperheen hektiseen elämään ja sinun pitäisi puhua tästä jollekin kulta".

Mutta tiedän olevani oikeassa. Puhuin sitten taannoin tästä anopilleni, johon minulla on hyvät välit, anoppi on kuin toinen äiti minulle.

"Voi luoja, se tapahtui taas. Hälytä aurorit tyttö, hälytä, vaadi puhua potterin kanssa, hän tietää, hän tietää"..

Anoppi on siis yleensä äärimmäisen älykäs/fiksu/ja tietää kaikesta kaiken joten tuo että oisi "täysin omiaan" puhunut ei ihan sovi anopin tyyliin..

Mielipiteitä:

Hälytänkö aurorit silläkin riskillä, että minua pidetään lopullisen tärähtäneenä?

Ja noudatanko anopin neuvoa (saada puhua suoraan Potterin kanssa jos minua ei oteta muuten vakavasti)?

No, olen alkanut epäillä, että MINUN järjessäni ei ole mitään vikaa vaan mies saattaa salailla jotakin!!

Päivän profeetan ylimääräinen painos!

Meneillään on kummallinen ja vakava piiritystilanne! Lukuisat noidat ja velhot ovat hälyttäneet jossakin sosiaalisessa pöllömediassa olleen viestin vuoksi aurorit! Viesti on otettu NIIN vakavasti, että aurorien ylin/kaikista korkeimmin koulutettu joukko johtaa piiritys tilannetta. Sivullisia/mediaa ei päästetä lähelle ja itse hra Potter on tilanteesta vastaava aurori!

Toistaiseksi media tietää vain tämän:

Ilmeisesti mies pitää omaa vaimoaan, lapsiaan ja juuri sydänkohtauksesta toipuvaa äitiään panttivankeina! On myös mahdollista, että paikalla oisi (kuolleeksi luultu!) Peter Piskuilun, jolla oisi ollut perheen aviomiehen kanssa joku outo ja kieroutunut suhde!

Päivän profeetta jää seuraamaan ja tiedottaa heti lisää, kun tilanne on ohi!

Vierailija
1473/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No öööö, olisiko syy salaliittoteoriaksiksin kutsutusta kreivin kirouksesta? Senhän mukaan mahtavin velho Dracula kirosi velhokunnan ja jos paljastamme itsemme tarkoittaa 1000 vuoden kirjaimellista pimeyden aikakautta. Uskon itse tähän vahvasti. En muuten itsekään keksi järkevää syytä. Toinen teoriahan on Delphin oraakkelin ennustus jonka mukaan velhojen paljastuminen johtaa ihmiskunnan tuhoon.

Vierailija
1474/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No öööö, olisiko syy salaliittoteoriaksiksin kutsutusta kreivin kirouksesta? Senhän mukaan mahtavin velho Dracula kirosi velhokunnan ja jos paljastamme itsemme tarkoittaa 1000 vuoden kirjaimellista pimeyden aikakautta. Uskon itse tähän vahvasti. En muuten itsekään keksi järkevää syytä. Toinen teoriahan on Delphin oraakkelin ennustus jonka mukaan velhojen paljastuminen johtaa ihmiskunnan tuhoon.

Salaliittoteoria kreivin kirouksesta? Delphin oraakkelin ennustus?

Niin, tuota noin, joo.....

Kuulehan nyt Sibylla Punurmio (oletan?) rakas, mitä sinä nykyään polttelet kun koitat "löytää sisäisen silmäsi" tms muuta hömppää?

Totuushan on se, ettemme paljasta itseämme jästeille koska nämä oisivat muuten KOKO ajan pyytämässä loitsinta apua ihan kaikkeen!

Ensin valtavista ongelmista lopulta aivan pikkujuttuihin.

Tämä on syy, miksi salaamme olemassaolomme:)

Vierailija
1475/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se aaveenkarkoitusloitsu olikaan, nyt alkaa mennä hermot.

Oma isovaari nimittäin meni kuolemaan ollessaan meillä vieraisilla. Isovaari tuli takaisin aaveena ja ei siinä mitään mutta kun tuo oli kuollessaan vessassa ja nyt tuo ei suostu nostamaan housujaan vaan kulkee housut ja alushousut kintuissa koska se on kuulemma traditionaalista kun on kuollut.

Koitimme pitää pikku kutsut työporukalle, mutta koita siinä sitten keskustella henkeviä työkavereidesi kanssa kun kummitus liihottelee taustalla munasillaan läpi seinien. Joko tuo aave lähtee tai sitten joudumme muuttamaan. 

Vierailija
1476/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se aaveenkarkoitusloitsu olikaan, nyt alkaa mennä hermot.

Oma isovaari nimittäin meni kuolemaan ollessaan meillä vieraisilla. Isovaari tuli takaisin aaveena ja ei siinä mitään mutta kun tuo oli kuollessaan vessassa ja nyt tuo ei suostu nostamaan housujaan vaan kulkee housut ja alushousut kintuissa koska se on kuulemma traditionaalista kun on kuollut.

Koitimme pitää pikku kutsut työporukalle, mutta koita siinä sitten keskustella henkeviä työkavereidesi kanssa kun kummitus liihottelee taustalla munasillaan läpi seinien. Joko tuo aave lähtee tai sitten joudumme muuttamaan. 

Pyytäkää ministeriön aavejaostoa vaatimaan isovaarin aaveen lähtöä!

Sillä tavoin mm murjottava myrtti joutui aikoinaan jättämään sen hänet löytäneen poikaparan rauhaan, jota myrtti piinasi ennen kuin muutti tylypahkaan!

Tietenkin: jos isovaarin haamu on äärimmäisen sinnikäs (millainen luonne hänellä on?) voi ministeriön ja isovaarin välisissä neuvotteluissa/vaatimuksissa mennä kauankin:(

Vierailija
1477/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään, mutta..

No jotain tämmöistä me isäsi kanssa epäiltiinkin, joten tulehan nyt kulta vain käymään. Vai meinaatko kauankin vältellä meitä? Ja ei, minä EN ole sinulle vihainen, eikä ole isäsikään. Mutta ehkä tämä aihe oisi hyvä puhua ettei jää mitään kiusallista selvittämätöntä asiaa vaivaamaan? Ja siis kasvotusten puhua, ei tällä palstalla.

PS. Tuotko mieheltäsi yhden hiuksen, kiinnostaa kokeilla vävypoikaa.

Vierailija
1478/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään, mutta..

ÄITI! MITÄ!!??????????

Turha kuvitella, että tullaan enää ikinä käymään, ei tämän jälkeen!!!!!!!!!!

Siis miten sinä SAATAT tehdä tämän minulle??????!!!

Vierailija
1479/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä:

Päivän profeetan ylimääräinen painos!

Meneillään on kummallinen ja vakava piiritystilanne! Lukuisat noidat ja velhot ovat hälyttäneet jossakin sosiaalisessa pöllömediassa olleen viestin vuoksi aurorit! Viesti on otettu NIIN vakavasti, että aurorien ylin/kaikista korkeimmin koulutettu joukko johtaa piiritys tilannetta. Sivullisia/mediaa ei päästetä lähelle ja itse hra Potter on tilanteesta vastaava aurori!

Toistaiseksi media tietää vain tämän:

Ilmeisesti mies pitää omaa vaimoaan, lapsiaan ja juuri sydänkohtauksesta toipuvaa äitiään panttivankeina! On myös mahdollista, että paikalla oisi (kuolleeksi luultu!) Peter Piskuilun, jolla oisi ollut perheen aviomiehen kanssa joku outo ja kieroutunut suhde!

Päivän profeetta jää seuraamaan ja tiedottaa heti lisää, kun tilanne on ohi!

Siis onko siellä oikeasti nlk (noitamaailman liittovaltion keskusrikosaurorit) paikalla iskujoukkoineen suuroperaatiossa?? Hävettää ehkä tunnustaa, mutta nyt alkoi pelottamaan vähän:(

Vierailija
1480/3224 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään, mutta..

ÄITI! MITÄ!!??????????

Turha kuvitella, että tullaan enää ikinä käymään, ei tämän jälkeen!!!!!!!!!!

Siis miten sinä SAATAT tehdä tämän minulle??????!!!

No niin, jos mitenkään sopii niin saanko sovitella/ehdottaa tähän ratkaisua?

Selkeästi tilannehan on tämä, että elämää nähneellä äidillä huumorintaju/kantti kestää tämän tilanteen nyt paljon paremmin..

Tyttärellä (joka kirjoitti aloituksessa olevansa nuori ja vastanainut) tuntuu menevän aika tunteisiin:(

Käviköhän tytär jopa alapeukuttamassa äitinsä pientä vitsiä vävypojan hiusten tuonnista?

Rauhoituhan nyt tyttö, ei se maailma tähän kaadu vai mitä?

Mutta minulla on ratkaisu, jonka jälkeen voitte unohtaa koko tämän episodin.

Äiti ja tytär vaihtavat miestensä hiuksia keskenään, piste.

Sen jälkeen (sehän ei ole pettämistä jos oma mies monijuomaliemellä muuntuu joksikin toiseksi, vai mitä?) voitte unohtaa koko tämän jutun.

Vai mitä, voitte (tuo tytär myöskin) rauhoittua:)